Написання історії. Розвиток навичок письма.

Про матеріал

Робота над написанням історії. Робота над розвитком навичок письма, описом деталей, та ін.

Перегляд файлу

 Написання історії

Мета уроку: до кінця уроку учні створять свого власного героя для історії, проаналізують його та оберуть місце проживання.

1. Warm-up. (10 хв.)

https://share.nearpod.com/fayQwiXw5gb

Вчитель демонструє перший слайд на дошці.  Учні у групах (3-5) мають одну хвилину, щоб вирішити жанр історії. Учні обговорюють свої ідеї разом.

Вчитель показує другий слайд. Знову у групах. Учні мають одну хвилину, щоб скоректувати свої здогадки. Що це за історія, Чим вона скінчиться?

Вчитель перегруповує учнів та демонструє третій слайд.  Учні у нових групах мають одну хвилину, щоб обговорити кінцівку історії. Усім класом дуже швидко учні обговорюють свої ідеї.

Нарешті вчитель демонструє четвертий слайд. Учні висловлюють свою думку, щодо її очікуванності\неочікуванності.

Половина учнів у кожній групі сідають спиною до дошки та розповідають історію, як вони її запам’ятали. Вчитель демонструє п’ятий слайд. Учні, що сидять обличчям до дошки допомагають своїм товаришам.

 

2. Основна частина. Пошук героя. (20 хв.)

Вчитель переходить до 6-го слайда. Грає музика. Декілька учнів висловлюють свої ідеї, щодо жанру, сюжету історії, до якого ця музика стала б саундтреком.

Можливо, вони запропонують містичну, детективну або історію жахів.

Переходимо до 7-го слайду. Вчитель пропонує наступну деталь історії: місце проживання головного героя. Учні у нових групах створюють «портрет героя». Що ми можемо сказати про історію та головного героя за саундтреком та його місцем проживання?

8-й слайд: Час продумати зовнішність героя.

9-й слайд: учні зі своїх мобильників малюють героя. На дошці бачать усіх, мають змогу проголосувати за найкращого та поставити запитання товаришу.

3. Опис героя. (10 хв.)

10-й слайд – учні вже індивідуально складають три речення про свого героя. Учні мають змогу проголосувати за речення, що їм сподобалися. Вчитель висловлює подяку учням, чиї речення розкриті, деталізовані та коректні.

4. Домашнє завдання. (5хв.)

Учні мають записати коротке відео-розповідь про свого героя та розпочати свою історію.

 

 

docx
Додано
20 серпня 2021
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку