Написання малої букви "e"

Про матеріал
На уроці діти вчаться писати рядкову літеру "е", списують речення з рукописного і друкованого текстів, пишуть під диктування.
Перегляд файлу

Тема: Написання малої букви «е», складів, слів і речень. Диктант складів. Списування з друкованого тексту. Звуко-складовий аналіз слів.

 

Ключові компетентності:

  • вчити учнів писати рядкову літеру «е», склади т слова з нею;
  • розвивати фонематичний слух дітей, мовлення, увагу;
  • виховувати любов до природи.

 

Конкретизовані начальні цілі:

  • знає і називає елементи малої букви «е»;
  • розпізнає слова зі звуком «е»;
  • демонструє вміння каліграфічного письма;
  • співставляє слово та його звукову модель;
  • списує речення з рукописного тексту і друкованого тексту;
  • пише під диктування склади, слова, речення;
  • висловлює оцінні судження щодо своєї роботи на уроці.

 

План уроку:

  1. Перевірка вчителем готовності учнів до уроку. Декламування вірша з метою організації школярів до роботи. (Додаток 1)
  2. Повторення вивченого матеріалу.
  • Списування із завданням. (додаток 2)
  1. Актуалізація опорних знань.
  • Визначення у тексті звука, який повторюється найчастіше. (Додаток 3)
  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Який звук [e] за звучанням?
  • Якою буквою позначається звук [e]?
  1. Демонстрування букви «е», порівняння малої друкованої з рукописною.
  2. Показ і пояснення вчителем написання малої букви «е» (лівий півовал з петлею). Написання в повітрі.
  3. Написання малої букви «е», складів з нею.
  4. Написання слів екран, океан після попереднього звукового аналізу.
  5. Гра «Розсипанка». (Додаток 4)
  6. Диктант слів, складів, речень. (Додаток 5)
  7. Списування з друкованого речення. (Додаток 6)
  8. Підведення підсумків уроку.
  • Назвіть 6 голосних звуків. (Чистомовка. Додаток 7)
  1. Висловлювання оцінних суджень щодо власної роботи на уроці.

 

 

 

 

 

 

                                                                           Додатки:

Додаток 1.

Знову день почався, діти!

Всі зібрались на урок,

тож пора нам працювати,

кличе в подорож дзвінок.

Королева Наук написала вам листа. Але ми зможемо прочитати його лише тоді,коли виконаємо всі завдання.

 

Додаток 2.

Ой, лишенько! – кричать слова.

Сховалась літера одна.

Без неї жити ми не можем.

Хто ж відшукати допоможе?

Списування із завданням рукописного тексту. На дошці записані речення. У всіх словах пропущена буква «т».

..арас лі..ав лі..аком у Ли..ву. ..а..о написав синові лис.. .

  • Яка буква пропущена у словах?
  • У яких словах треба писати велику «Т»? Чому?
  •  

Додаток 3.

  • Запам’ятайте слова зі звуком [e].

Вербенятко від верби відбилося

І в траві за горбик зачепилося,

На вітрах, під небом голубим

Тягнеться розгублено

До матусі-матінки:

  • Ну візьми, візьми мене на рученьки.

 

  • У якій частині слова (на початку, в середині, у кінці) він знаходиться?

 

Додаток 4.

«Зберіть» слова з розписаних букв.

е а а о                                          е а а о                                   е а

к с к в т р                                   с к л р т                                  р к н

 

Додаток 5.

рі, ле, ев, село, поле, Петро.

Оленка місила тісто.

 

Додаток 6.

На липі – лелека. На терені – метелик.

 

Додаток 7.

Перша подружка така – буква….(«а»).

З шапкою на голові – буква    («і»).

Зігнута в кільце – буква   («е»).

Покладу я палички три – буква…(«и»).

А з двох паличок складу букву….(«у»).

З нами в танець підемо – буква    («о»).

 

Додаток 8.

(Посилання Королеви Наук).

Хай з легкої вчителя руки

Шлях проляже нам у знань країну.

Гордо, впевнено крокуйте, малюки,

Ви для тат і мам надійна зміна.

docx
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
1042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку