Порядок денний:
1.Виконання рішень попередньої наради
2. Про підготовку до проведення новорічних і різдвяних свят
3. Про дотримання протипожежної безпеки
4. Про результати стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів з геогрвфіїІ
5. Про вивчення стану організації виховної роботи
6. Про хід атестації педагогічних кадрів.
7. Про стан ведення особових справ, трудових книжок педагогів
8. Рівень компетентності старших дошкільників освітньої лінії «Дитина у світі культури»
9 Про дотримання норм техніки безпеки і охорони праці
Куньєвський навчально – виховний комплекс Ізюмської районної ради
Харківської обл.
вул. Жовтнева 8, с. Куньє Ізюмський район, Харківська обл., 64323, тел.505-33
e – meil: skolaKune@gmail.com Код ЄДРПОУ 26067272
ПРОТОКОЛ
наради при директорові
23 грудня 2017 року № 5
Голова: Н.Г.Соляник
Секретар: В.Ю.Руденко
Присутні: Соляник Н.Г., Коник О.Г., Колядинька Л.Г., Дубенчук Л.В., Пономаренко Н.М.,
Субота С.М., Мовчан Г.М.,Мовчан Н.І., Леміщенко С.М., Коник А.Г., Тимченко
В.О.,Дубчак Н.Ю., Сахно О.А.
Відсутні:
Порядок денний:
1.Виконання рішень попередньої наради
Інформація СоляникН.Г.
2. Про підготовку до проведення новорічних і різдвяних свят
Інформація СоляникН.Г.
3. Про дотримання протипожежної безпеки
Інформація Соляник Н.Г.
4. Про результати стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів з геогрвфії
Інформація Коник О.Г.
5. Про вивчення стану організації виховної роботи
Інформація Колядинській Л.Г.
6. Про хід атестації педагогічних кадрів.
Інформація Соляник Н.Г.
7. Про стан ведення особових справ, трудових книжок педагогів
Інформація Соляник Н.Г.
8. Рівень компетентності старших дошкільників освітньої лінії «Дитина у світі культури»
Інформація Дубенчук Л.В..
9 Про дотримання норм техніки безпеки і охорони праці
Інформація Коник О.Г.
1. СЛУХАЛИ:
Соляник Н.Г., директора НВК, яка довела до відома присутніх, що рішення попередньої наради виконані.
УХВАЛИЛИ:
1. Класним керівникам продовжити роботу з органами учнівського самоврядування
2.Оптимізувати роботу з молодими вихователями
3.Слідкувати за відвідуванням учнями і вихованцями закладу
2. СЛУХАЛИ:
Соляник Н.Г., директора НВК, яка проаналізувала стан підготовки до проведення новорічних і різдвяних свят, зупинилась на наказах по закладу:від 21.12. 2017 № 278 «Про затвердження заходів по закінченню І семестру 2017/2018 н.р.», від 19.12.2017 № 276 «Про запобігання дитячого травматизму під час новорічних та різдвяних свят зимових канікул».
УХВАЛИЛИ:
1. Призначити відповідальних за проведення новорічного ранку Колядиньку Л.Г.та Дубенчук Л.В.
2. Класним керівникам 1-10 класів:
2.1. Вжити всіх необхідних заходів щодо організованого та безпечного проведення новорічної ялинки. Нести повну відповідальність за безпеку життєдіяльності дітей під час проведення новорічного ранку.
30.12. 2017
2.2. Не допускати застосування піротехнічних засобів.
30.12. 2017
2.3. Провести інструктажі з учнями з безпеки життєдіяльності під час проведення новорічної ялинки
29.12. 2017
2.4. Вивести учнів за межі території НВК після закінчення новорічного ранку.
30.12. 2017
2.5. Призначити черговими вчителями під час проведення новорічного ранку ЛеміщенкаС.М., вчителя фізичної культури, Коника А.Г., вчителя трудового навчання.
3. СЛУХАЛИ:
Соляник Н.Г, директора НВК, яка сказала , що згідно Закону України «Про пожежну безпеку» та з метою дотримання необхідного протипожежного стану під час проведення новорічних та різдвяних свят призначена відповідальна за пожежну забезпеку об’єктів Куньєвського НВК директора закладу. Відповідальні за пожежну безпеку в навчальних кабінетах, збереження майна, опалювальної системи завідуючі навчальними кабінетами :
Коник А.Г, завідуючого кабінетом фізики, шкільної майстерні;
Коник А.Г., завідуюча кабінетом 4 класу;
Дубчак Н.Ю., завідуюча кабінетом 2 класу;
Мовчан Н.І., завідуюча кабінетом історії;
Субота С.М., завідуюча кабінетом основ здоровя;
Соляник Н.Г., завідуюча кабінетом біології;
Тимченко В.О.., завідуюча кабінетом математики;
Мовчан Г.М., завідуюча кабінетом української мови;
Леміщенко С.М.,завідуючий спортивною залою.
Дубенчук Л.В, відповідальна за протипожежну безпеку в дошкільному підрозділі
УХВАЛИЛИ:
3. Відповідальному за пожежну безпеку об´єктів Соляник Н.Г.:
3.1. Провести інструктаж з безпеки та пожежної безпеки для педагогічного колективу та обслуговуючого персоналу щодо проведення новорічних та різдвяних свят.
29.12.2017
3.2 Забезпечити дієвий контроль за проведенням новорічних свят, безумовного
дотримання правил безпеки життєдіяльності, збереження майна, опалювальних систем, систем водопостачання.
З 30.12. 2017 по 15 .01. 2018
3.3.Забезпечити неухильне виконання правил дотримання протипожежної безпеки та
дотримання температурного режиму в приміщеннях.
З 30.12. 2017 по 15 .01. 2018
3.4. Здійснити контроль за проведенням бесід, лекцій з дітьми на протипожежну тематику.
29.12.2017
4. СЛУХАЛИ:
Коник О.Г.,заступника директора з навчально – виховної роботи, яка проаналізувала фронтальну перевірку вивчення стану викладання з географії, вчитель Субота С.М. і зачитала довідку
Вчитель використовує в навчальному процесі інтерактивні методи навчання, дидактичні ігри, презентації, відеофільми тощо, запроваджувати в практику роботи інформаційні технології. . Систематично оновлює куточок в кабінеті, працює над розвитком творчих здібностей учнів УХВАЛИЛИ:
4.1. Суботі С.М. вчителю географії, постійно проводити диференційовану роботу з учнями, які потребують індивідуальної допомоги, вести зошити для додаткової роботи
Протягом ІІ семестру.
4.2. Підготувати обдарованих учнів до олімпіад і захисту в МАН
5. СЛУХАЛИ:
Колядинську Л.Г, заступника директора з навчально – виховної роботи, яка познайомила з довідкою про стан організації виховної роботи в закладі. Вона відмітила, що педагогічний колектив НВК працює над впровадженням навчально - виховної проблеми: «Системне формування життєвої компетентності та виховання національної, інформаційної, гуманітарної, правової культури учнів». Дана тема розглядалася на засіданнях методичної і педагогічної рад, на засіданнях МО класних керівників, на нарадах при директору та вивчалася кожним педагогом НВК Проводилася серія відкритих різних форм позакласної й виховної діяльності по застосуванню даної технології. На високому та достатньому методичному рівні провели різні відкриті форми виховної діяльності класні керівники: Мовчан Г.М. ( 5клас), Несущенко С.І. (7 клас)і, Дубчак Н.Ю. (2клас), Мовчан Н.І. (10 клас). У методичний кабінет всі вчителі, класні керівники здали розробки позакласних та виховних заходів. Формування виховної роботи здійснюється відповідно до основних положень нормативно – правових документів, які стосуються організації виховної роботи
Значна роль приділялась посиленню національно-патріотичного характеру навчання та виховання учнівської молоді. В закладі сплановано виховну роботу таким чином, щоб допомогти дитині визначити,чим саме її сім'я, школа, вулиця, село найкращі, чому наша країна нам дорога.
В полі зору класних керівників було також питання щодо організації превентивного виховання. З цього питання постійно вивчались потреби і надавалась практична, методична допомога педагогам. Здійсненню превентивного виховання сприяють психолого-педагогічна профілактика та корекція відхилень у поведінці учнів, забезпечення зайнятості та змістовного відпочинку дітей під час канікул, організація профілактичної роботи.
Створена в навчально – виховному комплексі система виховної роботи, впровадження та розвитку шкільного самоврядування, яке під свободою і самостійністю дитини передбачає виховання гуманістичних та демократичних ідей і світогляду, необхідних сучасному суспільству, педагогічної взаємодія з органами учнівського самоврядування, розвиток позашкільної освіти сприяють становленню та вихованню соціально активної особистості, формуванню громадянської компетентності .
УХВАЛИЛИ:
5.1. Спрямувати діяльність класних керівників закладу на підвищення ефективності взаємодії сім’ї та школи у створенні єдиного виховного простору
5.2.Здійснювати планування роботи на основі визначення ефективності виховного процесу і рівня сформованості, ґрунтовного аналізу досягнень і виховних проблем, на подолання яких спрямувати роботу в 2017/2018 навчальному році відповідно до Концепції національно- патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОНУ від 16.06.2015 № 641), методичних рекомендацій з патріотичного виховання((лист МОНУ від 27.11.2014 №1/9-614, Регіональної програми військово-патріотичного виховання молоді та участі населення у заходах оборонної роботи на 2015-2017 роки, “Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ” , Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
5.3. Популяризувати та залучати класних керівників до участі у професійних конкурсах , а саме «Класний керівник року»
5.4. Впроваджувати у навчально-виховний процес особистісно зорієнтованих технологій формування громадянської спрямованості учнівської молоді, сприяти розвитку учнівського самоврядування в навчальному закладі.
5.5. Взяти під особистий контроль питання щодо забезпечення поліпшення якості виховного процесу, проведенні профілактичної роботи серед учнів, підвищенні відповідальності педагогічних працівників.
5.6. Продовжувати здійснення заходів щодо контролю за відвідуванням учнями занять. Особливу увагу звернути на відвідування занять неповнолітніми, які перебувають на внутрішньошкільному обліку, виховуються у неблагополучних родинах, та дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей.
Протягом ІІ семестру 2017/2018 н.р., щоденно; класні керівники
5.7. Слідкувати за оновленням списків дітей облікових і пільгових категорій:
• неповнолітніх, які виховуються у неблагополучних родинах;
• учнів, що перебувають на внутрішньошкільному обліку;
• дітей із багатодітних сімей та інших пільгових категорій.
Протягом 2017/2018 н.р., інспектор з охорони дитинства
6. СЛУХАЛИ:
Соляник Н.Г., голову атестаційної комісії, вона сказала, що атестація вчителів закладу Мовчан Г.М., Колядинській Л.Г. та вихователя Сахно О.А. здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України. Вчителі проводить відкриті уроки , позакласні та виховні заходи, ділиться досвідом роботи з малодосвідченими вчителями та надають їм методичну допомогу. Приймають участь в засіданнях педагогічної ради, загальношкільних батьківських зборах. Члени атестаційної комісії відвідують уроки, виховні заходи та визначають рівень професійної майстерності вчителів.
УХВАЛИЛИ:
6.1.Членам атестаційної комісії продовжити відвідування уроків, позакласних заходів у вчителів, які атестуються. Перевірити ведення вчителями шкільної документації.
Протягом ІІ семестру 2017/2018 н.р.
7. СЛУХАЛИ:
Соляник Н.Г, директора НВК, яка сказала, на виконання Інструкції з ведення шкільної документації у І семестрі адміністрацією закладу була здійснена перевірка стану ведення особових вправ учнів 1-10 класів.
Перевіркою виявлено, що на всіх учнів НВК заведені або продовжують вестися особові справи встановленого зразка. Класні керівники ведуть особові справи згідно з рекомендаціями щодо їх ведення. В особових справах учнів 1-8 класів зберігаються такі документи: заява батьків, копія свідоцтва про народження, медичні довідки про проходження медичного огляду перед початком навчального року. Всі особові справи мають номери згідно із записами в алфавітній книзі. Класні керівники, адміністрація закладу контролюють рух дітей. Номери особових справ записані в класних журналах. Однак в особових справах відсутні записи про гурткову роботу
Трудові книжки працівників НВК ведуться відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників. Особові справи працівників зберігаються в кабінеті директора школи та ведуться відповідно до вимог.
УХВАЛИЛИ:
7.1.Відповідальній за ведення шкільної документації Коник О.Г. здійснити повторну перевірку особових справ учнів та працівників закладу та упорядкувати їх.
8 СЛУХАЛИ:
Дубенчук Л.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка довела до відома присутніх інформацію про рівень компетентності старших дошкільників освітньої лінії «Дитина у світі культури»Діти старшого дошкільного віку знають правила дорожнього руху, частково орієнтуються у знаках та їх призначені, дотримуються елементарних правил поведінки на вулиці. Згідно річного плану ДНЗ кожного року у вересні та травні в дитячому садку організовується місячник дорожнього руху, в жовтні та квітні – «Тиждень безпеки», під час яких дошкільники вправляються у діях в надзвичайних ситуаціях та можливих небезпечних ситуаціях. Шляхом проведення тематичних занять, дидактичних ігор, спортивно-музичних розваг, програвання ситуацій, читання художніх творів, перегляду відео-фільмів у вихованців закладу формуються навички безпечної поведінки.
Для реалізації завдань художньо-естетичного циклу у всіх вікових групах закладу обладнано осередки самостійної художньої діяльності, складовими якої є центр музичної, театралізованої, літературної та образотворчої діяльності. Вихованці групи мають вільний доступ до матеріалів і посібників, які постійно оновлюються згідно тематичних циклів, що сприяє підтримці їх інтересів до художніх видів діяльності. Планування образотворчих та музичних занять, театралізованої діяльності відображається у перспективно-календарних планах вихователів. Метою художньо-естетичної діяльності є прищеплення дітям навичок малювання, згідно програми розвитку дітей дошкільного віку, формування стійкого інтересу до занять образотворчої діяльності, розвитку самостійності, творчих проявів, виховання ініціативи, охайності, уваги та старанності. Протягом тижня в усіх вікових групах планується, по одному занятті з малювання та з аплікації або ліплення. Різнопланова тематика занять передбачає різні види малювання, аплікації та ліплення: предметне, сюжетне, декоративне, з натури, за пам’ятю та уявою. Поряд з традиційними прийомами малювання вихователі активно застосовують нетрадиційні способи: малювання пальчиками, долонькою, на мокрому тлі, склі, малювання мильними бульками, штампування, малювання на мокрому папері, забризкування тощо. Діти отримують задоволення від продуктів власної діяльності, цікавляться думкою дорослого та однолітків про малюнок. Аналіз дитячих робіт та спостереження під час занять свідчать, що у дітей достатньо сформовані навички образотворчої діяльності.
Організований в НВК міні-музеї являється особливим розвивальним простором. Він створений з метою долучення дитини до світу мистецтва, розширення її культурного й національного світогляду, формування життєвої компетентності. В музеї зберігаються різноманітні старовинні предмети побуту: прядка, глечики, кухолі, рушники та килимки, глиняний посуд тощо.
УХВАЛИЛИ:
8.1.Продовжити розвивати рівень компетентності старших дошкільників освітньої лінії «Дитина у світі культури»
8.2.Продовжити відвідувати екскурсії шкільного музею (вчитель Мовчан Н.І.)
9. СЛУХАЛИ:
Коник О.Г., заступника директора з навчально – виховної роботи, відповідальну особу з охорони праці, яка відмітила, що робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти", затверджених наказом МОН України № 563 від 01.08.2001р. із змінами згідно з наказом МОН України від 20.11.2006 р. Відповідно до вимог нормативних документів у школі розроблена відповідна документація з питань дотримання безпеки та охорони праці. Розроблені і затверджені програми вступних інструктажів для працівників і учнів, які поміщені у журналах вступного інструктажу для працівників і класних журналах – для учнів.
Згідно вимог нормативних документів реєструються первинний, позаплановий і цільовий інструктажі для працівників і учнів. Вчителі фізики, біології, хімії, трудового навчання, фізичного виховання проводять первинні інструктажі перед початком практичних, лабораторних робіт, виконанням відповідних вправ перед початком практичних, лабораторних робіт, виконанням відповідних вправ перед початком кожного розділу навчальної програми з фізичного виховання.
Облік інструктажів вчителі проводять у класних журналах на сторінці відповідного предмету в розділі про запис змісту року.
Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації НВК. Наказом по НВК призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. Для окремих категорій працівників розроблені наказом по закладу введені в дію інструкції з охорони праці та інструкції з безпеки праці при виконанні небезпечних робіт. Відповідно розроблених заходів з учасниками навчально-виховного процесу проводяться інструктажі, бесіди, вікторини, круглі столи, дискусії, місячники, тижні тема яких: "Профілактика травматизму під час організації навчально-виховного процесу та в побуті, поведінка дітей з незнайомими предметами, дотримання правил дорожнього руху, надання долікарської допомоги".На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Робота педагогічного колективу та працівників навчального закладу з питань профілактики травматизму знаходиться на контролі адміністрації закладу. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалось при співбесіді з працівниками закладу
УХВАЛИЛИ:
9.1 Працівникам НВК неухильно дотримуватись норм техніки безпеки та охорони праці під час навчально – виховного процесу.
9.2 Роботу з охорони праці проводити відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти", затверджених наказом МОН України № 563 від 01.08.2001р. із змінами згідно з наказом МОН України від 20.11.2006 р.
Голова: Н.Г.Соляник
Секретар: В.Ю. Руденко