Наша Батьківщина -Україна

Про матеріал
Мета заходу: поглиблювати знання учнів про Україну як незалежну державу з давньою славетною історією, багатою культурною спадщиною, власними традиціями, її державними та народними символами; виховувати почуття гордості й любові до Батьківщини.
Перегляд файлу

ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

 

 

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

ТЕМА:  Наша Батьківщина - Україна

 

в 5 класі КЗ " НВО - "СЗНЗ школа І ступенів "Гармонія" - гімназія імені Тараса Шевченка - центр позашкільного виховання "Контакт" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

 

 

 

 

 

студентки IV  курсу МІЕ 17Б групи

                                                                      факультету фізико-математичного

                                     спеціальності 014.01

                                                               Середня освіта  (Математика)                     

                                                              Колосюк Єлизавети Юріївни

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Кропивницький  – 2021

 

 

 

 

 

 

 

Мета заходу: поглиблювати знання учнів  про Україну як незалежну державу з давньою славетною історією, багатою культурною спадщиною, власними традиціями, її державними та народними символами; виховувати почуття гордості й любові до Батьківщини.

 

 

Завдання заходу.

  1. формувати почуття особистої гідності, любові до рідного краю; почуття поваги до історії рідного краю.; інтересу до традицій свого народу; захоплення красою природи своєї Батьківщини.
  2. формування ціннісного ставлення  особистості до  суспільства і держави ,культури та мистецтва, родини ; переконаності у нетлінності духовних скарбів народу; прагнення до оволодіння культурою та історією рідного краю; розвиток національної самосвідомості.
  3. формувати прагнення до самовдосконалення в бажані стати гідним громадянином своєї Батьківщини.

 

Форма проведення: гра-бесіда

 

Обладнання і наочність: дошка, скринька, дзеркало, червоні стікери круглої форми(калина), малюнок соняшника на ватмані, маркери, 2 дзвіночка.

 

ХІД ЗАХОДУ

  1. ВСТУПНА ЧАСТИНА:

 У мене в руках старовина  скринька. У ній знаходиться найцінніший скарб планети Земля. Зараз  кожен зазирне і скаже, кого ви побачили.

( На дні скриньки лежить дзеркало).

-  То кого ви побачили на дні скриньки?

 

Ви побачили кожен себе. Отже, найцінніший скарб – це ви. Кожен з вас– особистість, і саме такої людини, як ви, більше на цій планеті немає і не буде.

-  А що людині потрібно? ( варіанти відповідей учнів- мир, рідна домівка, рідна хата, друзі, батьки, рідні).

    - А де це все знаходиться?- (В Україні)

І справді точно , адже,  Україна – це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народилися, уперше побачили і пізнали світ, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку – це наша найдорожча у світі Батьківщина. Вона для кожного з нас одна, як і мама

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

Вправа «Асоціативний кущ»

 -  Які асоціації і уявлення виникають у вас  із словом  Україна?

- Називіть слова, які виникли у ваших думках , коли ви почули слово «Україна»

Діти маркером записують слова на ватмані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SVOBODA.FM :: «Соняшник» вчить любити природу

Гра «Славетні українці»

 Українська земля багата талановитими людьми. Скільки поетів та художників, спортсменів та співаків прославляють Батьківщину на рідних теренах та в усьому світі. Пригадайте їх імена

Клас формується за допомогою скрепок двох кольорів на дві команди. Хто більше назве видатних українців той переміг.

- Пропоную переглянути слайд – шоу « Видатні українці-гордість нації»

 https://www.youtube.com/watch?v=LMd8fopaLjA&feature=emb_logo&ab_channel=%D0%9E%D1%80%D1%96%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0

 

Гра «Вгадай мелодію»

Дві команди. Звучить пісня. Вам потрібно здогадатися що за пісня за мелодією, та натиснути на дзвінок та дати відповідь (потрібно сказати або  назву пісні, або рядки з пісні, або хто виконує композицію). Якщо учням важко здогадатись, то вчитель прослуховує разом з учнями.

1.DZIDZIO – «Я їду до мами»

2. DZIDZIO – «Я люблю тебе, Київ»

3.Антитіла – « Незалежний»

4. Тіна Кароль – «Україна – це ти»

5.Melovin – «Вітрила»

6.JERRY HEIL –«Ми –Президенти своєї країни»

 

 

 

 

 

« Народ скаже – як зав’яже »

 Гра – конкурс « Хто швидше промовить кінцівку прислів’я »

Рідна сторона - мати, а чужа – … ( мачуха )

Людина без Батьківщини, що … ( пташка без пісні )

Та земля мила, де … ( мати народила)

Всюди добре, а … (дома краще)

Без верби і калини ( нема України)

За рідний край … ( життя віддай)

Тільки в ріднім краї… ( солов’ї співають)

 

-  А хто з вас може пригадати інші прислів’я про Україну?

 

Рідна земля і в жмені гріє

Без верби й калини -  нема Україн

Де рідний край, там і під ялиною рай.  

 

Як ви розумієте ці прислів’я? Які народні символи України згадано в цих прислів’ях?

 Отже, народними символами українців є батьківська хата і святий хліб, вишитий рушник і материнська пісня, верба і калина, і хрещатий барвінок, дивовижна писанка, вірний своєму краю лелека. Всі вони – наші давні та добрі обереги.

 

  – А які ще є символи, крім народних?  Назвіть їх. (Державний Гімн, Державний Герб та Державний Прапор України)

- Що таке Гімн? (Гімн – це найголовніша пісня України, в якій висловлюються найсердечніше думки і прагнення народу. Слухати його потрібно стояти мовчки, із гордо піднятою головою.)

– Що таке Герб? (Герб – найголовніший із символів; тризуб символізує мир і творчу працю. А ще в ньому відображено триєдність життя - це Батько, Мати і Дитя, які символізують Силу, Мудрість і Любов.)

– Що таке Прапор? (Це для всіх – ознака сили, це для всіх – ознака слави. Синьо-жовтий прапор маємо: синє - небо, жовте – жито. Прапор свій оберігаємо. Він – святиня, знають діти. Блакитний колір – це колір води, чистого неба, це символ миру. Жовтий колір – колір вогню, сонця, без лагідних променів, якого не було б життя на Землі, це колір зерна, хліба. Ці кольори мають значення миру і багатства, бо наш народ є мирним і працелюбним.

III. Заключна частина

Відеоролик «Україна – моя рідна Батьківщина»

https://www.youtube.com/watch?v=g4vlWkV35bE&ab_channel=%D0%9B%D1%8E%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%93%D0%B0%D0%BB%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE

 

     Як ви гадаєте, чому ми повинні вивчати історію своєї країни, її традиції та культуру?

  • Що ще на вашу думку можна додати до відео? Що для вас Україна?

 

Створення композиції « Квітуча Україна ».

Учні  на паперових кетягах калини та листочках-стікерах пишуть побажання для Батьківщини та прикріплюють їх на гілочках калинового куща, що на дошці. ( отримується кущ калини із словами, кетягами та листочками)

 - Хай цей калиновий кущ буде символом нашої майбутньої України - соборної, заможної, мирної та рідної всім нам.

- Про яку Україну ви мрієте?

- Що ви вже зараз для цього можете зробити?

- Любі діти! Кожен із нас творить своє майбутнє та майбутнє нашої країни.
                                                                         

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
3 березня 2021
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку