Настільна розважальна гра для інклюзивних класів Подорожуй! Дізнавайся! Розвивайся!

Про матеріал
Настільна розвивальна гра дає дитині з особливими освітніми потребами можливість розкривати свої здібності, закріплювати та засвоювати нові навички і знання, розвивати моторику, спостережливість, фантазію, пам’ять, вчитися думати, аналізувати, долати труднощі, одночасно пристосовуватись до суспільства.
Перегляд файлу

 

 

Настільна розвивальна гра

«Подорожуй! Дізнавайся!Розвивайся!»

 

Методичні рекомендації та інструкція гри

 

C:\Users\Психолог\Desktop\настільна гра для дітей з ООП\ігрове поле.jpg

 

Миколаїв - 2022

Автор: Комарова Ольга Миколаївна, практичний психолог Полігонівської ЗЗСО І-ІІІ ступенів  Шевченківської сільської ради Миколаївської області, спеціаліст вищої категорії

 

Настільна розвивальна гра дає дитині з особливими освітніми потребами можливість розкривати свої здібності, закріплювати та засвоювати нові навички і знання, розвивати моторику, спостережливість, фантазію, пам’ять, вчитися думати, аналізувати, долати труднощі, одночасно пристосовуватись до суспільства.

 

Рекомендована практичним психологам та вчителям для корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також з дітьми молодшого шкільного віку, що мають низькі показники розвитку психічних процесів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

Курс нового освітнього простору спрямований не тільки на здобуття теоретичних знань, а також на розвиток творчості дітей. Завдання полягає в тому, щоб в школі навчалися різні діти, які на рівних правах зможуть отримати якісну освіту. І тому реформи загальної та інклюзивної освіти є взаємопов’язані. Дитина не має почувати себе ізольованою і програма має бути скоригованою під її потреби.

Актуальність теми соціалізації дитини з особливими освітніми потребами направлена на засвоєння норм і цінностей, прийнятих у суспільстві, включаючи моральні та етичні цінності; розвиток спілкування і взаємодії дитини з дорослими та однолітками; становлення самостійності, цілеспрямованості та саморегуляції власних дій; формування готовності до спільної діяльності з однолітками,  формування належного ставлення і почуття приналежності до своєї сім’ї, до товариства дітей і дорослих в соціумі; формування позитивних відчуттів до різних видів праці та творчості; формування основ безпечної поведінки в побуті, соціумі, природі.

Метою соціалізації дитини з особливими освітніми потребами у начальному закладі в умовах інклюзивного навчання, враховуючи загальний психічний розвиток,  дітей з особливими освітніми потребами (недорозвинення пізнавальної діяльності,  дефекти мови, обмеження активного словника в порівнянні з пасивним, специфічні порушення вольової  та емоційної сфер) є освоєння початкових уявлень соціального характеру і включення дітей в систему соціальних відносин.

Беручи до уваги вищезазначені особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами, виникла ідея розробки настільної розвивальної гри «Подорожуй! Дізнавайся! Розвивайся!» Дана грає сприяє розвитку пізнавальних процесів, вирішенню проблем особистісного розвитку, соціалізації суспільстві та гармонійному розвитку особистості.

В ігровій формі діти опановують нові навички, вміння, знання, ознайомлюються з довкіллям, оволодівають комунікативними вміннями, соціалізуються в процесі веселої гри-подорожі,  виконуючи розвивальні завдання різної спрямованості. Захопившись збиранням подарунків, діти з інтересом виконують навчально-розвивальні завдання. Стійкість уваги зберігається протягом усієї гри.

Гра допомагає дитині з особливими освітніми потребами вільно виражати себе без негативних наслідків ( гра передбачає можливість давати підказки та додаткові запитання для гравців, забезпечуючи ситуацію успіху дитини), проявляти свої інтереси і виражати свої емоції.

Важливими чинниками у досягненні позитивних результатів навчальної діяльності та розвитку учнів з особливими освітніми потребами є систематична корекційно-розвиткова робота  (в школі та вдома) і забезпечення стійкого інтересу дитини до знань шляхом використання цікавих та нестандартних ігрових методів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичні рекомендації та інструкція гри

Мета гри: розкривати здібності дитини, закріплювати та засвоювати нові навички і знання, розвивати моторику, спостережливість, фантазію, пам’ять, вчитися думати, аналізувати, долати труднощі, пристосовуватись до суспільства.

Завдання гри:

  •              розвивати дрібну моторику;
  •              розвивати пам’ять, мислення, кмітливість;
  •              розвивати математичні навички (лічба, порівняння, геометричні фігури);
  •              розвивати зв’язне мовлення, уміння розуміти та переказувати тексти,
  •              висловлювати власну думку
  •              розширювати свій кругозір, знання про навколишній світ та Україну;
  •              формувати позитивну Я-концепцію;
  •              формувати навички адаптації у суспільстві;
  •              Формувати навички конструктивної взаємодії з однолітками.

 

Настільна розвивальна гра розрахована на групу гравців від 2 до 6 осіб.

Гра розрахована на 1 урок (45 хв.), але за бажанням гравців може тривати довше. Вона  включає  зупинки з різним направленням,  які містять декілька варіантів завдань (5-25 карток),  що не повторюються.

Переможцем стає учасник, який назбирав найбільшу кількість квіточок та подарунків.

Гра проходить у присутності дорослого/ведучого, який стежить за дотриманням правил, розділом призів, читає та пояснює завдання для гравців. При необхідності психолог/педагог грає разом із дітьми (дитиною), демонструючи алгоритм дій. За потреби дорослий може наводити приклад виконання завдання (якщо дитина не розуміє завдання).

 

 

 

 

Інструкція (зачитується дітям)

Уявіть себе у чарівному лісі звірятками (із запропонованих фішок), які поспішають на день народження до феї. На свято прийнято ходити з квітами та подарунками, які ви зможете отримати, подорожуючи лісом та виконуючи різні завдання. За кожне успішно виконане завдання ви отримаєте приз (квіточка, лялька, машинка, м’яка іграшка, м’ячик)

Вміст комплекту

  • Картки - зупинки «Загадки»
  • Картки - зупинки «Долаємо труднощі»
  • Картки - зупинки «Привіт! Це Я!»
  • Картки - зупинки «4-тий зайвий»
  • Картки - зупинки «Рухливі пальчики»
  • Картки - зупинки «Математична»
  • Картки - зупинки «Мова – серце нації»
  • Картки - зупинки «Наша Україна»
  • Картки - зупинки «Зайва літера»
  • Картки - зупинки «Скоромовка»
  • Картки - зупинки «Інтерв’ю»
  • Картки- зупинки «Що було і що стало»

      Інструкція (1 од.)

Ігрове поле (1 од.)

Кубик (1 од.)

Фішки гравців

Набори подарунків

 

 

 

 

 

 

 

Зупинки:

Загадки

Мета:  формувати навички проводити аналогії між ознакою і предметом,  розвивати логічне мислення та кмітливість, збагачувати словниковий запас, розширювати кругозір.

Ведучий зачитує загадку, не показуючи дитині картку з відповіддю. За потреби загадку можна читати 2-3 рази. Якщо дитині важко відгадати, то можна допомогти, поставивши  одне запитання. Картку з малюнком  показуємо тільки після виконання завдання (відгаданого чи не відгаданого).

При успішному виконанні завдання дитина отримує одну квіточку.

 

Долаємо труднощі

Мета: формувати  адекватну реакцію на труднощі, невдачі, неприємні несподіванки.

Потрапляючи на зупинку, дитина витягує одну з запропонованих  карток і виконує необхідні дії.

 

 Все супер!

Мета: формування ігрової  мотивації, цікавості до виконання розвивальних завдань, створити для дитини «ситуацію успіху», забезпечити атмосферу гри,  балансу між грою та навчанням.

Потрапляючи на дану зупинку, дитина витягує одну із запропонованих карток та виконує необхідні дії.

 

                         Сюрприз!

                          Мета:  формувати адекватну реакцію на удачу, надати можливість м          можливість робити власний вибір.

                         На даній зупинці дитина має право обрати собі будь-який із запропонованих подарунків без виконання завдань.

                        Привіт! Це Я!

                        Мета: формувати певну думку про себе,  соціальну зрілість 

                        особистості дитини, вміння вирізняти себе поміж інших;              

                                  навчати  розуміння, що кожна людина – унікальна, здібна,

                       любима; підвищувати віру у себе, ідентифікація «Я»;  тренувати здатність висловлювати свої почуття.

          Потрапляючи на дану зупинку, дитина витягує одну з карток та продовжує незакінчене речення.

          При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку.

 

                       4-тий зайвий

                       Мета: формувати вміння узагальнювати, групувати предмети       

                       за  певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово;          

                       розвивати  логічне мислення, пам`ять, зв’язне мовлення,

                      вміння класифікувати предмети за суттєвою ознакою;  формувати світогляд дитини через прикладні знання.

          На даній зупинці дитина виконує завдання із картки «4-тий зайвий». Дитина має не лише назвати правильну відповідь, а й пояснити  свій вибір.

          При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку.

 

                    Вибір зроби сам

                    Мета: забезпечити атмосферу гри, формування ігрової             

                    мотивації, цікавості до виконання розвивальних завдань, 

                   забезпечення балансу між грою та навчанням, надати

                   можливість роботи власний вибір.

          На даній зупинці дитина має право обрати собі для виконання завдання з будь-якої станції, яка знаходиться праворуч або ліворуч.

 

 

 

 

                     Рухливі пальчики

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg                          Мета: розвивати дрібну моторику рук, всі види пам'яті дитини,

                          уяву, фантазію, координації рухів; вміння розуміти зміст 

                          промови,   наслідувати  дорослому; підвищувати  мовну

                          активність дитини; створення сприятливого  емоційного  фону.

           Дана зупинка передбачає виконання всіма дітьми вправи пальчикової гімнастики. Крім цього, виконуючи вправу пальчиками, діти ще й повторюють вірш за ведучим. Кожна вправа виконується  тричі.

           За  успішне виконання вправи кожна дитина обирає собі будь-який подарунок.

 

                    Інтерв’ю

C:\Users\Психолог\Desktop\microphones.jpg                   Мета: учити дітей описувати себе; розвивати зв’язне

                   мовлення, комунікативні навички, мимовільну увагу.

                                  На даній зупинці дитина доповнює або відповідає на

                           питання  з карточки.

При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку.

 

C:\Users\Оля\Desktop\images (1).jpg Мова – серце нації    

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg                     Мета: розвивати зв’язне мовлення, вчитися підбирати

                     прикметники до іменника, вставляти дієслова у речення;

                     розширення словникового запасу та  знань про рідну мову.

                             Потрапивши на дану зупинку, дитина виконує одне із      

                     запропонованих завдань на карточці.

           Якщо вікові та психофізичні особливості дитини не дозволяють в повній мірі виконати завдання, то можна спростити їй завдання - скласти речення з запропонованих слів (одного, декілька); підібрати 1-2 прикметники; назвати 1-2 слова на запропоновану літеру…

           При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку.

Дитина може отримати додаткову квіточку, назвавши більше 5 прикметників, більше 5 слів чи склавши 2 і більше речень з даними словами.

                    Наша Україна

C:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpg                     Мета: формувати зв’язне мовлення; розширювати знання про

                     Україну (традиції, символіку, визначні особливості

                     українського народу) та навколишній світ; розвивати логічне

                     мислення, уяву, спостережливість.

                                     На даній зупинці дитина виконує завдання на знання про нашу державу.

         При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку. Можна заохочувати дитину (дати додаткову квіточку), якщо вона дала якійсь додаткові знання з даної теми.

C:\Users\Оля\Desktop\images (1).jpg 

                  Зайва літера

C:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpg                   Мета:  розвивати мислення, пам’ять, уважність, розширення

                   словникового запасу виховувати самостійність у прийнятті

                   рішення.

                          Потрапивши на дану зупинку, дитина слухає ведучого, який

                   зачитує ряд слів та каже слово, в якому є зайва літера. Проговорює правильно слово.

           При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку.

 

                 Математична

C:\Users\Психолог\Desktop\img_top.jpg                         Мета: розвивати навички самостійного мислення, уваги,

                         комунікативні та математичні навички (лічба, порівняння,

                         геометричні фігури);  розширювати кмітливість,                  

                        спостережливість, а також потяг до знань предмету.

                               На даній зупинці дитина виконує завдання з картки, обґрунтовує свою відповідь.

          При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку.

 

 

 

                    Скоромовка

                    Мета: формувати навички швидкого читання та

                    запам’ятовування; розвивати правильну літературну вимову,

                   образне мислення, творчу уяву; збагачувати знання учнів про

                   скоромовки.

                                 На даній зупинці дитина слухає скоромовку, яку зачитує ведучий  (якщо дитина вміє читати, то читає самостійно) та намагається повторити її. Якщо не виходить з першого разу, то проговорити декілька разів, щоб у дитини вийшло добре.

         При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку. Можна заохочувати дитину (дати додаткову квіточку), якщо вона впоралася зі скоромовкою швидко.

 

                   Що було і що стало

           Мета: розвивати уміння дітей порівнювати предмети, розвивати

                            увагу, зорову пам’ять, спостережливість, мислення та зв’язне

                            мовлення; розширювати знання дітей про культуру                           

                            українського народу, зокрема господарські речі та предмети   

                            побуту минулого часу. 

           Потрапивши на дану зупинку, дитина має знайти із запропонованих пазл-картинок, дві пари, куди входять предмети із минулого українців та сучасного.  Дитина має назвати  що саме зображено на пазл-картинці.

           При успішному виконанні завдання дитина отримує 1 квіточку.

 

 

 

 

 

 

Використана література та зображення з Інтернет ресурсів:

1. Яременко О. А. Програми з корекційно-розвивальної роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Корекція розвитку. Соціальна адаптація першокласника. Київ – 2015. – 60 с.

2.  Карпенко З.С. Психотехніка у вихованні дитини. – К., 1996.
3. Братусь І. В. Українські народні дитячі ігри як засіб виховання. http://ccf. kiev.ua

4. Нікітін Б.П. Сходинки творчості, або Розвиваючі ігри. – К., 1990.
5. Маслюк А. П. Проблеми психолого-педагогічного  супроводу дітей з особливими потребами в умовах ЗНЗ//Шкільному психологу. Усе для роботи, лютий 2016., с.15

6. Чеботарьов О. В. Дитина з церебральним паралічем. - Харків: вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 40 с.

7. Туріщева Л. В. Діти з особливостями розвитку в звичайній школі. – Х.: Вид. група «Основа», 2011. – 111 с.

8. http://dosholenok.kiev.ua

9. http://zagadki.org.ua

10. http://logoclub.com.ua

11. http://chudo-udo.com.

12. http://moirebenok.com.ua

13. http://spok.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 1

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg 

Стоять пані, чепуриться,

Бо одягла сорочок триста.

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження (1).jpgСидить Марушка

в семи кожушках;

Хто її роздягає,

той сльози проливає.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

Рідке, а не вода,

Біле, а не сніг.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\images.jpg

 

Є шапка, але немає голови;

Є ноги, але без черевика.

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

Білий, як сніг, в пошані у всіх,

До рота попав, там і пропав.

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження (1).jpg

 

Без рук,без сокири –

побудована хата.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

 

Хто найраніше встає?

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\images.jpg

У воді купалася,

А сухою зосталася.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\34215161.jpg

Мене просять і чекають,

Я як покажусь – тікають.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

Без рук,без ніг,

а малювати вміє.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\001.png

 

Взимку -  зірочка,

навесні – водичка.

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

Не кущ, а з листочками;

Не сорочка, а зшита;

Не людина, а навчає.

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження (1).jpgКниги читають,

а грамоти не знають.

Своїх очей не мають,

А бачити світ допомагають.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

Стоїть на дорозі  усім заважає:

Хто йде, той штовхне,

А з дороги ніхто не приймає.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження (1).jpg

Літом наїдається,

Зимою висипається.

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\nzm-294.jpg Не баранчик і не кіт,

 носить шубу цілий рік.

 Шуба сіра – це для літа,

а зимою – інша свита.

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

Лід на річках, сніг на полях,
Віхола гуляє, – коли це буває?

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження (1).jpg 

Голі поля, мокне земля,
 Дощ поливає  – коли це буває?

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

 

Сонце пече, липа цвіте,

 Жито доспіває – коли це буває?

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження (1).jpg

Ношу їх багато років.

А кількість їх не знаю.

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

Що можна бачити

із заплющеними очима?

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\images.jpg 

Завжди в роті, а не проковтнеш.

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\images (1).jpg

 

Одне багаття – увесь світ зігріває.

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg

 Взимку біле, навесні чорне,
 Влітку зелене, восени стрижене.

 

Зупинка 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ти дуже швидко біг на свято і…

 

Ти загубив 1 квіточку, щоб продовжити подорож, треба віддати ведучому квіточку

 

 

Ти зустрів вовка, від якого довелося втікати.

 

Повернися назад на 3 клітинки

 

 

Неприємна зустріч - ти втікав від ведмедя…

 

І загубив 1 квіточку (відай її ведучому)

 

 

 

Дуже темно стало в лісі…

 

Щоб продовжити подорож, треба повернутися назад на 3 клітинки – там ще день

 

 

По дорозі ти зустрів змію. Задля своєї безпеки ти вирішив почекати, поки вона проповзе.

 

Пропусти 1 хід

 

 

Здається, ти заблукав. Тобі потрібен час, щоб знайти правильну стежку.

 

Пропусти 1 хід

 

Ти так довго йшов, що втомився.

 

Пропусти 1 хід

 

 

Здається, ти так швидко біг, що загубив свою іграшку…

 

Повернися за нею на 2 клітинки назад

 

 

 

Ти зголоднів і вирішив поїсти.

 

Пропусти 1 хід.

 

 

 

Ти повернув не на ту доріжку…

 

Повернися на 2 клітинки назад.

 


Зупинка 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ти сьогодні дуже гарний, можеш зробити

1 додатковий хід

 

 

 

 

За твою посмішку кожен гравець віддає по 1 своїй квіточці

 

 

Ти на свято зібрався найперший – перемістись на клітинку вперед

 

 

 

 

Якщо правильно виконаєш наступне завдання, то отримаєш додаткову квіточку

 

 

Біля пеньочка ти знайшов подарунок – обери подарунок, який тобі більше подобається у ведучого

 

 

 

 

На стежці ти знайшов квіточку, забери її собі

 

 

Видно, що ти хочеш встигнути першим на свято – перемістися на 2 клітинки вперед

 

 

 

 

При правильному виконанні наступного завдання ти додатково отримаєш 1 подарунок на розсуд ведучого

 

 

 

Ти сьогодні швидко ходиш – перемістися на 2 клітинки вперед

 

 

 

Ти потрапив на чудову галявину – зірви собі ще 2 букета квітів

Зупинка 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моє повне ім’я…

Лагідно мене мої рідні називають…

 

 

Мені подобається, коли мене називають…

Я хотів би, щоб мене в школі звали…

 

 

Найбільше в людині мені подобається її…

Не подобається, коли люди…

 

 

Я хочу бути схожим на…

(герої книг, мультфільмів, людей, яких знаєте)

Бо в них є…

 

 

В мене є друг, якого я ціную за…

Я хочу,  щоб мій друг був…

 

 

Вдома найбільше часу я проводжу з…

Разом ми…

 

 

 

Мене звати…

Я люблю займатися…, і це моє хобі

 

 

 

Дома я допомагаю своїм рідним так…

 

 

Подумайте, пригадайте і розкажіть про найцікавіший або найсмішніший
випадок зі свого життя.

 

 

У вільний час я люблю займатися…

У свої … років я вмію самостійно…

 

В школі я найбільше спілкуюся з…,

тому що…

 

 

Мене звати…

Моєю улюбленою стравою є…

 

 

Мене звати…

Мої улюблені казки…

Мої улюблені мультфільми…

 

 

Я люблю  таке свято  …,

тому що…

 

 

 

Я живу в родині з … чоловік.

Моїх близьких я ціную і поважаю за…

 

 

Моє улюблене місце відпочинку…,

тому що…

 

 

 

Зупинка 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 6

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 7

C:\Users\Психолог\Desktop\img_top.jpg 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\img_top.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\img_top.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\img_top.jpg 

 

 

 

 

 

Скільки квіточок всього на малюнку?

Знайти відповідну цифру.

 

 

Скільки бантиків на малюнку?

Знайти відповідну цифру.

 

 

Скільки стільців на малюнку?

Знайти відповідну цифру.

 

 

 

Скільки груш на малюнку?

Знайти відповідну цифру.

 

 

Подивись на малюнок і скажи, яке число попереднє, а яке наступне?

Подивись на малюнок і скажи, яке число попереднє, а яке наступне?

Подивись на малюнок і скажи, яке число попереднє, а яке наступне?

Подивись на малюнок і скажи, яке число має стояти між поданими?

Подивись на малюнок і скажи, яке число має стояти між поданими?

Подивись на малюнок і скажи, яке число має стояти між поданими?

Подивись на малюнок і скажи, яке число має стояти між поданими?

Подивись на малюнок і скажи, яке число має стояти між поданими?

 

Подивись на малюнок і скажи скільки олівців та гномиків? Чого більше?

                              

Подивись на малюнок і скажи скільки пірамідок та шариків? Чого більше?

                                             

Подивись на малюнок і скажи скільки курчат? Якщо двоє сховаються, то скільки буде курчат?

Подивись на малюнок і скажи скільки квіточок? Якщо додати ще дві квіточки, то скільки буде?

 

 

 

 

 

 

З яких геометричних фігур складається будиночок?

Зі скількох трикутників складається будиночок? А скільки квадратів, прямокутників та кругів?

Зі скількох трикутників складається будиночок? А скільки квадратів, прямокутників та кругів?

Зі скількох трикутників складається будиночок? А скільки квадратів, прямокутників та кругів?

Зупинка 8

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\завантаження.jpg 

 

 

 

 

 

 

Назви три слова, що починаються на літеру

 

В

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Літо (яке?)…

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Сонце, літом

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

На, морі, хвилі

 

Назви три слова, що починаються на літеру

 

П

 

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Дощ, веселка

 

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Іграшки, я

 

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Кімната, вікно

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Весна, квіти

 

Назви три слова, що починаються на літеру

А

 

Назви три слова, що починаються на літеру

 

У

 

Назви три слова, що починаються на літеру

 

К

 

Назви три слова, що починаються на літеру

 

Ш

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

Стіл (який?)…

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Тісто (яке?)…

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Зайчик, поле

 

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Ручка, двері

 

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Чай, чашка

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Мама, я

 

 

Склади речення, використовуючи всі запропоновані слова

 

Сніг, мороз

 

Назви три слова, що починаються на літеру

 

Р

 

 

Назви три слова, що починаються на літеру

 

Я

 

 

Назви три слова, що починаються на літеру

О

 

 

Назви три слова, що починаються на літеру

Д

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Киця (яка?)…

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Мак (який?)…

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Мило (яке?)…

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Вода (яка?)…

 

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Мох (який?)…

 

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Сік (який?)…

 

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Сніг (який?)…

 

 

Підбери до слова три ознаки (прикметники)

 

Шапка (яка?)

 

 

Продовж речення - підбери  три дії  (дієслова)

 

На морі я люблю (що робити?)…

 

 

Продовж речення - підбери  три дії  (дієслова)

 

Ввечері ми з мамою (що робимо?)…

 

Продовж речення - підбери  три дії  (дієслова)

 

Літом я полюбляю (що робити?)…

 

Продовж речення - підбери  три дії  (дієслова)

 

З татом ми (що робимо?)…

 

 

Продовж речення - підбери  три дії  (дієслова)

 

Коли я вдома сам, то (що робиш?)…

 

Продовж речення - підбери  три дії  (дієслова)

 

В школі я люблю (що робити?)…

 

Продовж речення - підбери  три дії  (дієслова)

 

Граючись з друзями ми (що робимо?)…

 

Продовж речення - підбери  три дії  (дієслова)

 

Вранці я (що роблю?)…

 

 

 

Зупинка 9

 

C:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpg 

C:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\1384862371_9.jpg 

 

 

 

 

 

Назви український народний музичний інструмент

 

Піаніно      Скрипка

 

    Трембіта      Гітара

 

 

Який предмет не відноситься до українських символів?

 

    Вишиванка   Писанка

 

    Вареники       Кімоно

 

 

Яке жіноче ім’я не є українським?

 

 

    Марія         Катерина

   

    Барбара     Оксана

 

 

Назви столицю України з запропонованих:

 

 

    Люксембург   Київ

 

    Лондон          Мінськ

 

 

Яке тварина не живе в лісах України?

 

 

    Заєць            Лев

   

    Олень          Лисиця

 

 

Який фрукт не росте в  Україні?

 

 

    Банан             Яблуко

 

    Слива             Груша

 

 

Назви тварину, що не живе в Україні

 

 

    Ведмідь       Лисиця

   

    Зубр             Коала

 

 

Яка рослина не є символом України?

 

 

    Верба         Мальва

 

    Лавр          Калина

 

 

 

 

Який письменник не є українським?

 

Т. Шевченко   Л. Українка

 

Г.Х. Андерсен    І. Франко

 

 

Відгадай спортсмена, що не є представником України

 

    А. Шевченко (футбол)

    Л. Мессі (футбол)

    В. Ломаченко (бокс)

    Я. Ключкова (плавання)

 

 

Яке чоловіче ім’я не є українським?

 

 

    Василь        Петро

   

    Іван             Лео

 

 

Назви гори, що розташовані в Україні

 

 

    Анди            Гімалаї

 

  Карпати       Анди

 

 

Яка співачка не українська?

 

 

    Руслана         Мадонна

   

    Т. Кароль     І. Білик

 

 

 

Яка страва іноземна?

 

 

      Кутя         Борщ

 

    Піца           Вареники

 

 

Яке місто не є українським?

 

 

     Чернівці     Херсон

   

    Париж        Миколаїв

 

 

Яка річка тече через Україну?

 

 

    Дніпро          Амазонка

 

   Міссісіппі        Ніл

 

 

 

 

Зупинка 10

 

C:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpg 

C:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpg 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpg 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpg 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\985064_1584536197.jpg 

 

 

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Марлина   Смородина

Огірок            Помідор

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

   Картопля   Квасоля

   Буряки        Яблурня

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Вишння            Ліжко

Полуниця           Жаба

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

   Стілець         Дивзан

   Комар        Метелик

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Машина           Кіно

Шкаафа         Єнот

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

    Стріла        Ведмідь

   Вовк          Дошика

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Малина           Вікно

Шкафа         Єнот

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

    Стріл         Ведмідь

   Заєць          Дошка

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Ведфмідь         Дерево 

Сонце          Річка

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

  Трава         Лискичка

   Море          Пташка

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Спідниця     Машина

Кавун            Кавбан

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

   Ліжко          Веселка

   Заєнць          Слива

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Кішкла          Земля

     Корова      Телефон

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

   Кухар           Кломар

   Хліб            Молоко

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Сорока         Квітка

Єшнот        Озеро

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

    Дах             Бджілка

   Сало           Ленлека

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Брілка          Кицька

    Телевізор        Зорі

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

   Картопля  Цибруля

   Лопата          Дощ

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Квасоля       Парта

Пернець        Сова

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

     Вишня         Грім

     Пісок          Сливда

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Дзеркалзо     Штани  Гребінець   Посмішка

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

   Зозуля      Гардервоб

   Крісло          Хмарка

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Книжка          Океан

Пларта           Крейда

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

   Крісло         Віник

   Масло       Серквант

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Крілсло         Вікно

Ножиці         Кекс

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

    Сон        Метежлик

   Гусінь         Місяць

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

Млин          Болото

   Жваба      Папороть

В якому слові зайва літера? Назви зайву літеру та правильно слово.

    Пірсня         Слово

     Вірш          Мишка

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 12

 

C:\Users\Психолог\Desktop\microphones.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\microphones.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\microphones.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\microphones.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\microphones.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\microphones.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 13

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Набори подарунків

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.png

C:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.png

C:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.png

C:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.png

C:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.png

C:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.png

C:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.pngC:\Users\Психолог\Desktop\машинка-рисунок-png-2.png

C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png    C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png

C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png

C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png    C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png

 

C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png  C:\Users\Психолог\Desktop\kukla.png

 

C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png    C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png

 

C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png

 

C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png

 

C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png  C:\Users\Психолог\Desktop\1557649396_multfilmy-sartoons-multfilm-multfilm-qahramonlari-multfilmy-ahramonlari-geroi-multfilmov-cartoon-characters-masha-i-medved-boss-molokosos-tom-i-dzherri-png-8.png

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpg

C:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpg

C:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpg

C:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\mishka-s-serdcem-1216x1824-640x960.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg   C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg   C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg

 

C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg  C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg  C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg

 

C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg  C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg   C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg   C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg

 

C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg   C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg

 

C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg   C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg    C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg   C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg   C:\Users\Психолог\Desktop\unnamed (2).jpg

 

      

 

 

 

C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg  C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg  C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg  C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg

C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg

C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg

C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg

C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg C:\Users\Психолог\Desktop\buket-nezabudok.jpg

       

       

       

       

       

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фішки та кубік

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
31 січня 2022
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку