Презентація "Використання згуртованості класу як внутрішнього ресурсу шкільного середовища для попередження конфліктів"

Про матеріал
Практичний досвід по врегулюванню і попередженню конфліктів. Підсумок роботи протягом 2-х навчальних років. Виступ на педагогічній нараді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання згуртованості класу як внутрішнього ресурсу шкільного середовища для попередження конфліктів. Ухань В. В., 05.04.2016

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Що таке конфлікт?Конфлікт (від лат. Conflictus – зіткнення) – відкрите протистояння між двома або більше сторонами (конкретними особами або групами) внаслідок відсутності згоди (наявності взаємовиключаючих інтересів і позицій). Конструктивні конфлікти сприяють ухваленню обґрунтованих рішень і розвитку взаємин. Деструктивні конфлікти перешкоджають ефективній взаємодії і ухваленню рішень. КОНФЛІКТ = КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ + ІНЦИДЕНТКонфліктна ситуація - це протиріччя, що накопичилися, містять дійсну причину конфлікту.Інцидент - це збіг обставин, що є приводом для конфлікту. Конфліктна ситуація і інцидент - незалежні один від одного. Вирішити конфлікт – усунути конфліктну ситуацію і вичерпати інцидент

Номер слайду 4

Вирішення і попередження конфліктів Ефективне вирішення конфліктів: Припинення протидії. Відсторонення травмуючих факторів. Досягнення мети однією з конфліктуючих сторін. Зміна позиції однієї з конфліктуючих сторін. Формування активної поведінки в аналогічних ситуаціях у майбутньому. «Золоті» правила попередження конфліктів: Звертаємо увагу на немовні свідоцтва розходження слів з думками і відчуттями. Виносимо ці протиріччя на відкрите обговорення. Стежимо за тим, аби не було прихованих помилкових припущень або установок. Обговорюємо відкрито, щоб помилки можна було виправити. Прагнемо робити спілкування відкритим. Говоримо про думки або відчуття. Дотримуємось відповідності сказаного дійсним бажанням, потребам або відчуттям. Не залишаємо неясностей. Визнаючи, що чогось не зрозуміли, ми зберігаємо гідність і доводимо самому собі свою чесність і бажання все робити правильно із самого початку. Вчимося слухати іншого. Слухаємо уважно, слухаємо зі співчуттям, зосереджуємось на предметі розмови, висловлюємо думку про почуте.

Номер слайду 5

Практика вирішення конфліктів: діагностика на старті

Номер слайду 6

Практика вирішення конфліктів: скринька довіри. Створена та підтримується у класі атмосфера довіри. Щоденна увага приділяється конфліктогенним факторам. Учні залучаються до виявлення можливих конфліктів.Іде спільне обговорення ситуацій. Обов'язкове закріплення домовленостей. Дописувачами дана згодана використання листів

Номер слайду 7

Практика вирішення конфліктів: людська мудрість. Зміст легенд, міфів, казок, притч, байок, оповідань – типові приклади конфліктів. Слова та дії героїв – зразки керування та вирішення конфліктів

Номер слайду 8

Практика вирішення конфліктів: позакласна робота Екскурсії. Класні свята. Класні свята. День іменинника.

Номер слайду 9

Практика вирішення конфліктів: робота з батьками. Проведені: Тематичні батьківські збори. Пам'ятки «Спілкуймося з дитиною правильно»Листи-побажання Спільні тренінги «Інтуїтивне малювання» Класні свята з участю батьків. Найближчі години спілкування:«Цікаві професії батьків»«Мої батьки були маленькими»

Номер слайду 10

Практика вирішення конфліктів: спільні проекти. Подорожуємо Україною разом. Дерево життя. Автопортрет

Номер слайду 11

Практика вирішення конфліктів: підводимо підсумки

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
31 січня 2022
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку