Науковий підхід у хімії

Про матеріал
Цілі уроку : Пізнавальні: Ознайомити учнів з етапами наукового методу (спостереження, гіпотеза, експеримент, висновки). Пояснити важливість наукового підходу в дослідженнях. Розвивальні: Розвивати навички логічного мислення та аналізу результатів. Навчити учнів планувати й проводити прості хімічні експерименти. Виховні: Формувати відповідальне ставлення до наукових експериментів. Виховувати цікавість до хімії та дослідницької діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НАУКОВИЙ ПІДХІД У ХІМІЇ

Номер слайду 2

Цілі уроку: Ознайомити учнів з етапами наукового методу (спостереження, гіпотеза, експеримент, висновки). Пояснити важливість наукового підходу в дослідженнях. Розвивати навички логічного мислення та аналізу результатів. Навчити учнів планувати й проводити прості хімічні експерименти. Формувати відповідальне ставлення до наукових експериментів.

Номер слайду 3

ЖОДНОЮ КІЛЬКІСТЮ ЕКСПЕРИМЕНТІВ НЕ МОЖНА ДОВЕСТИ ТЕОРІЮ; АЛЕ ДОСТАТНЬО ОДНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ, ЩОБ ЇЇ СПРОСТУВАТИ. АЛЬБЕРТ ЕЙНШТЕЙН

Номер слайду 4

Що таке спостереження й експеримент і чим вони відрізняються?

Номер слайду 5

Діаграма Вена. Спостереження. Експериментце метод наукового дослідження, що полягає в активному та навмисному сприйнятті об'єкта, в ході якого здобувається знання про зовнішні сторони, властивості й відносини досліджуваного об'єкта. Спостереження містить у собі як елементи: спостерігача, об'єкт спостереження та засоби спостереження.сукупність дослідів, об'єднаних однією системою їх постановки, взаємозв'язком результатів і способом їх обробки. використо-вуються для збору даних, перевірки гіпотез.

Номер слайду 6

Пригадайте, як, подорожуючи автобусом або автівкою, ви споглядали пейзажза вікном. Чи можна стверджувати, що ви здійснювали спостереження?А ось ви побачили озеро, яке промерзло лише поблизу берегів, на відмінувід повністю замерзлих калюж. У цьому випадку ви споглядали чи спостерігали?

Номер слайду 7

Ми можемо нескінченно довго спостерігати за водою в склянці, але дізнаємося лише про здатність води випаровуватися. Ми не визначимо, за якої температури вона кипить або чи проводить вона електричний струм.

Номер слайду 8

Гіпотеза — це припущення або передбачення, яке висувається для пояснення певного явища чи закономірності.

Номер слайду 9

Яку гіпотезу ви можете сформулювати щодо різного агрегатного стану води в озері та калюжах, які ви спостерігали під час подорожі?

Номер слайду 10

Будь-яка гіпотеза потребує підтвердження !

Номер слайду 11

Запропонуйте експеримент, який ми маємо здійснити для підтвердження висунутої гіпотези щодо різного агрегатного стану води в озері та калюжах.

Номер слайду 12

Проаналізуйте схему, що ілюструє принцип наукового підходу. Які етапи позначені на схемі цифрами 1 і 2 відповідно?Опишіть, як гіпотези перетворюють на теорії.

Номер слайду 13

Теорія. Закон. Гіпотеза— це комплекс поглядів і думок, що описує, пояснює та передбачає певні явища.формулює істотний, сталий і повторюваний зв’язок між явищами.

Номер слайду 14

Фіксування результатів вимірювання та протоколювання експериментів

Номер слайду 15

Основні принципи фіксуваннята протоколювання результатів експерименту

Номер слайду 16

Точність: записуйте дані так точно, наскільки це можливо. Якщо ви, наприклад, вимірюєте масу, то вказуйте її до останньої цифри, яку показує прилад.

Номер слайду 17

Організація: використовуйте таблиці для структурування результатів. Це полегшує порівняння даних і розуміння закономірностей.

Номер слайду 18

Чіткість: пишіть розбірливо. Якщо ваші записи важко прочитати, це може призвести до помилок у розумінні результатів.

Номер слайду 19

Детальність: фіксуйте всі важливі деталі, як-от: час, дату, умови експери- менту (температура, освітлення тощо).

Номер слайду 20

Запишіть усе устаткування та реагенти, які ви використовували під час роботи. Устаткування: Реагенти:

Номер слайду 21

Послідовність: фіксуйте дані в тому порядку, у якому ви їх отримуєте. Не залишайте записування на потім.

Номер слайду 22

Висновки: наприкінці експерименту запишіть свої висновки. Чи підтверджено гіпотезурезультатами, які ви отримали?Якщо гіпотезу спростовано, то далі слід діяти відповідно до алгоритму на схемі наукового підходу

Номер слайду 23

Інспектор із водопостачання вимірював споживання води у школі. За день він отримав такі результати: ПІДСУМУЄМО:

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Презентації
Додано
7 жовтня
Переглядів
1188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку