Криворізька загальноосвітня школа 1-111 ступенів № 126
Черній Наталія Григорівна, учитель-методист
Науково-методична проблема: Використання інтерактивних методів та інформаційних технологій у навчанні молодших школярів
Технологічна карта фрагменту уроку літературного читання. 2 клас
Тема. Скринька цікавих і повчальних оповідань.О.Копиленко «Хоробре кошеня»
|
Етапи процесу навчання |
Завдання уроку |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Форми і методи уроку |
1. |
Організаційний момент |
Залучення учнів до роботи |
Привітання |
Проговорення вірша |
Декламація |
2. |
Артикуляційна розминка. Робота зі скоромовкою |
Розвиток артикуляції,навичок швидко читання,промовляння |
Інструктаж щодо виконання вправ і завдань |
Виконання артикуляційних вправ і завдань |
Вправи «Хто більше?» «Хто швидше?» |
3. |
Повідомлення теми, мети уроку.. Мотивація на-вчальної діяльності. |
Підготувати учнів до активного сприйняття нового матеріалу |
Повідомлення теми й мети уроку |
Сприйняття
|
Повідомлення вчителя |
4. |
Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу |
Формувати здатність сприймати мету,яку ставить вчитель,відповідно до неї планувати,моделювати,прогнозува-ти і виконувати необхідні дії |
Актуалізація життєвого досвіду учнів Розвиток зв’язного мовлення Використання міжпредметних зв’язків Лексична робота
|
Робота з підручником Складання схеми «Оповідання» Самостійна робота в парах Виконання завдань зі скриньки оповідань |
Фронтальна робота Створення проблемної ситуації Робота у парах Прийом«Передбачення»
|
5. |
Фізкультхвилинка |
Усунення емоційного напруження |
Спостереження |
Виконання рухливої вправи |
Музична фізхвилинка |
6. |
Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності |
Розвивати продуктивні мовленнєві вміння,уміння налагоджувати взаємо-дію під час роботи в парі,будуючи від-повідним чином свої висловлювання |
Управління самостійною роботою учнів, консультування, допомога Розповідь |
Робота з підручником :різні види читання |
Робота в парах, Фронтальна робота Метод « Фішбоун»
|
7. |
Рефлексивний аналіз змісту прочитаного |
Узагальнити засвоєні знання,уміння висловлювати рефлексивні та оцінні судження |
Контроль за якістю засвоєння матеріалу |
Самостійна робота в групах,висловлювання думок,відповіді на запитання |
Робота у групах Метод «4 капелюшки» Метод «Мікрофон» |
8. |
Домашнє завдання |
Інформувати про домашнє завдання, пояснити методику його виконання
|
Докладний інструктаж щодо виконання диференційованих завдань |
Запис завдання у щоденники |
Розповідь учителя Диференціація завд.
|
9. |
Оцінка діяльності учнів |
Створення ситуації успіху |
Словесне оцінювання діяльності учнів |
Самооцінка діяльності |
Гра «Пальчики» |
Мета.Ознайомити учнів зі змістом скриньок оповідань,викликати інтерес до їх читання;розкрити зміст понять «проза,оповідання»;навчати читати,стежити за розвитком подій,переживаннями автора,діями персонажів,давати їм оцінку,доводити свою думку,виділяти в тексті наукову інформацію;формувати вміння висловлювати власні думки,відшукувати в тексті аргументи;моделювати,прогнозувати і виконувати необхідні дії;уміння висловлювати рефлексивні та оцінні судження;уміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парі,групі,будуючи відповідним чином свої висловлювання.