28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Науково-методична проблема: Використання інтерактивних методів та інформаційних технологій у навчанні молодших школярів

Про матеріал
Тема. Скринька цікавих і повчальних оповідань.О.Копиленко «Хоробре кошеня» Мета.Ознайомити учнів зі змістом скриньок оповідань,викликати інтерес до їх читання;розкрити зміст понять «проза,оповідання»;навчати читати,стежити за розвитком подій,переживаннями автора,діями персонажів,давати їм оцінку,доводити свою думку,виділяти в тексті наукову інформацію;формувати вміння висловлювати власні думки,відшукувати в тексті аргументи;моделювати,прогнозувати і виконувати необхідні дії;уміння висловлювати рефлексивні та оцінні судження;уміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парі,групі,будуючи відповідним чином свої висловлювання.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                  Криворізька загальноосвітня школа 1-111 ступенів № 126

                                                                                                                                                                                          Черній Наталія Григорівна, учитель-методист

Науково-методична проблема: Використання інтерактивних методів та інформаційних технологій у навчанні молодших школярів 

Технологічна карта фрагменту уроку літературного читання. 2 клас

Тема. Скринька цікавих і повчальних оповідань.О.Копиленко «Хоробре кошеня»

 

Етапи процесу

навчання

Завдання уроку

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

 Форми і методи уроку

1.

 Організаційний  момент

 Залучення учнів до роботи

 Привітання

 Проговорення вірша

 Декламація

2.

 Артикуляційна розминка.

Робота зі скоромовкою

Розвиток артикуляції,навичок швидко читання,промовляння

Інструктаж щодо виконання вправ і завдань

Виконання артикуляційних вправ і завдань

Вправи «Хто більше?»

«Хто швидше?»

3.

 Повідомлення теми, мети уроку.. Мотивація на-вчальної діяльності. 

Підготувати учнів до активного сприйняття нового матеріалу

Повідомлення теми й мети уроку

  Сприйняття

 

 Повідомлення вчителя

4.

 Сприйняття й усвідомлення учнями  нового матеріалу

Формувати  здатність сприймати мету,яку ставить вчитель,відповідно до неї  планувати,моделювати,прогнозува-ти і виконувати необхідні дії

Актуалізація життєвого досвіду учнів

Розвиток зв’язного мовлення

Використання міжпредметних

зв’язків

Лексична робота

 

 

 Робота з підручником

 Складання схеми «Оповідання»

 Самостійна робота в парах

Виконання завдань зі скриньки оповідань

 Фронтальна робота

 Створення проблемної 

 ситуації

 Робота у парах

Прийом«Передбачення»

 

5.

 Фізкультхвилинка

 Усунення емоційного напруження

 Спостереження

 Виконання рухливої вправи

 Музична фізхвилинка

6.

 Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності

 Розвивати продуктивні мовленнєві вміння,уміння налагоджувати взаємо-дію під час роботи в парі,будуючи від-повідним чином свої висловлювання

Управління самостійною роботою учнів, консультування, допомога

 Розповідь

 Робота з підручником :різні види читання

 Робота в парах,

Фронтальна робота

 Метод « Фішбоун»

 

7.

Рефлексивний аналіз змісту прочитаного

Узагальнити засвоєні знання,уміння висловлювати рефлексивні та оцінні судження

Контроль за якістю засвоєння матеріалу

Самостійна робота в групах,висловлювання думок,відповіді на запитання

Робота у групах

Метод «4 капелюшки»

Метод «Мікрофон»

8.

Домашнє завдання

 Інформувати про домашнє завдання, пояснити методику його виконання

 

 Докладний інструктаж щодо

виконання диференційованих завдань

 

 Запис завдання у щоденники

 Розповідь учителя

 Диференціація завд.

 

9.

Оцінка діяльності учнів

Створення ситуації успіху

Словесне оцінювання діяльності учнів

Самооцінка діяльності

Гра «Пальчики»

Мета.Ознайомити учнів  зі змістом скриньок оповідань,викликати інтерес до їх читання;розкрити зміст понять «проза,оповідання»;навчати читати,стежити за розвитком подій,переживаннями автора,діями персонажів,давати їм оцінку,доводити свою думку,виділяти в тексті наукову інформацію;формувати вміння висловлювати власні думки,відшукувати в тексті аргументи;моделювати,прогнозувати і виконувати необхідні дії;уміння висловлювати рефлексивні та оцінні судження;уміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парі,групі,будуючи відповідним чином свої висловлювання.

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
25 травня 2019
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку