Тема. Османська імперія
Мета: сформувати в учнів уявлення про Османську імперію в XVI-XVII ст.; розглянути турецько-українські відносини, культуру Османської імперії; розвивати увагу, мислення, пам'ять, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження, навички роботи з історичною картою; виховувати інтерес до вивчення теми.
17.03.20182 Мета. Сформувати в учнів уявлення про Османську імперію в XVI-XVII ст; розглянути турецько-українські відносини, культуру Османської імперії; розвивати увагу, мислення, пам’ять, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження, навички роботи з історичною картою; виховувати інтерес до вивчення історії.
17.03.201831 диван2 халіф3 емір 4 яничари5 сипахи. А гвардія султана, що набиралася із хлопчиків-рабів, які виховувалися в спеціальних школах-кармах. Б вища рада при султаніВ воїни-кіннотники. Г титул правителя в деяких мусульманських країнах, а також особа, що носить цей титул. Установіть відповідність між поняттям та його визначенням. Відповідь: 1 Б; 3 Г; 4 А; 5 В.
17.03.20185سليم الأول, Yavuz Sultan Selim. Селім І Грізний10 жовтня 1465 – 22 вересня 1520 р. Султан Османської імперії, який протягом свого правління вдвічі збільшив її територію. Здійснив грандіозні завоювання. Майже не вів воєн проти християн. Першим із османських імператорів 1517 року прийняв титул хліфа Ісламу, здобувши лідерство в його сунітній гілці, внаслідок завоювань на Близькому Сході
17.03.20188 Битва під Могачем29 серпня 1526 р. Османська імперія завдала нищівної поразки об'єднаному угорсько-чесько-хорватському війську. Переможна Османська імперія зайняла Середньодунайську рівнину, включивши до складу своїх володінь саме серце Європи, яке турки планували перетворити на плацдарм для підкорення нових територій та подальшого розповсюдження ісламу.