Бінарний урок-лото з історії та географії у 6 або 8 класі - «Великі географічні відкриття в історії та географії»

Про матеріал

Конспект уроку-лото на тему «Великі географічні відкриття в історії та географії » (для 6 класу або 8 класу)

Мета уроку:

- узагальнити знання учнів щодо заявленої теми, отримані на уроках географії та історії,

- встановити міжпредметні зв'язки між курсом географії за 6 клас і всесвітньою історією за 8 клас,

- розширити інформованість учнів з даної теми, тим самим, розвиваючи інформаційну компетентність,

- виховувати навички роботи командою,

- формувати навички роботи з інформацією, концентрації уваги.

Хід уроку:

1.Оргмомент.

Жеребкування (картки двох кольорів з номерами черговості участі у грі)

Команди, сформовані жеребкуванням, розсідаються по місцях

2.Привітання та оголошення теми уроку.

3.Презентація «Великі географічні відкриття: причини і наслідки».

4.Постанова проблемного питання.

5.Пояснення умов гри.

6.Гра в «Лото».

схема

  • Гравець 1-ої команди під номером 1 тягне з мішечка бочонок з номерками питань від 1 до 18.
  • Учитель за комп'ютером активізує це питання.
  • Учень відповідає, вибираючи відповідь зі списку.
  • Учитель за комп'ютером активізує цю відповідь.
  • На екрані з'являється результат (правильна або неправильна відповідь) і додаткова інформація (посилання).
  • Вчителі зачитують додаткову інформацію (посилання).
  • Презентація повертається на «головну сторінку».
  • У разі правильної відповіді, гравець приносить своїй команді «приз» (один предмет з колекції прянощів та екзотичних для європейців 15-16 століть продуктів).
  • Вчителі ставлять команді додаткове питання за змістом посилання, і при правильній відповіді відповідач отримує жетон для особистого заліку.
  • У гру вступає гравець під номером 1 з іншої команди.
  • І так далі.

7.Формування відповіді на проблемне питання уроку.

Діти висловлюють припущення з проблемного питання.

8.Підведення підсумків уроку-лото.

У підсумку перемагає та команда, в арсеналі якої до кінця гри виявиться більше найменувань прянощів та екзотичних для європейців 15-16 століть продуктів.

Учні, які отримали в особистому заліку не менше 2 жетонів, оцінюється оцінкою «10» балів, більше 2 жетонів - 12 балів.

9.Рефлексія.

Учням задається питання: що Вам найбільше сподобалося і запам'яталося на цьому уроці?

zip
Додано
18 березня 2018
Переглядів
1964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку