Конспект уроку-лото на тему «Великі географічні відкриття в історії та географії » (для 6 класу або 8 класу)
Мета уроку:
- узагальнити знання учнів щодо заявленої теми, отримані на уроках географії та історії,
- встановити міжпредметні зв'язки між курсом географії за 6 клас і всесвітньою історією за 8 клас,
- розширити інформованість учнів з даної теми, тим самим, розвиваючи інформаційну компетентність,
- виховувати навички роботи командою,
- формувати навички роботи з інформацією, концентрації уваги.
Хід уроку:
1.Оргмомент.
Жеребкування (картки двох кольорів з номерами черговості участі у грі)
Команди, сформовані жеребкуванням, розсідаються по місцях
2.Привітання та оголошення теми уроку.
3.Презентація «Великі географічні відкриття: причини і наслідки».
4.Постанова проблемного питання.
5.Пояснення умов гри.
6.Гра в «Лото».
схема
7.Формування відповіді на проблемне питання уроку.
Діти висловлюють припущення з проблемного питання.
8.Підведення підсумків уроку-лото.
У підсумку перемагає та команда, в арсеналі якої до кінця гри виявиться більше найменувань прянощів та екзотичних для європейців 15-16 століть продуктів.
Учні, які отримали в особистому заліку не менше 2 жетонів, оцінюється оцінкою «10» балів, більше 2 жетонів - 12 балів.
9.Рефлексія.
Учням задається питання: що Вам найбільше сподобалося і запам'яталося на цьому уроці?