2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Презентація "Сполучені Штати Америки. Війна за незалежність"

Про матеріал

Даний електронний матеріал рекомендується для використання вчителями під час вивчення теми «Епоха Просвітництва». Матеріали презентації сприятимуть розвитку предметних умінь та історичних компетентностей учнів: хронологічної, просторової, логічної та аксіологічної. Цифровий ресурс полегшить учням вміння локалізувати історичні події у часі та просторі, працювати з історичною картою, розвивати вміння отримувати інформацію з різних джерел.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Війна за незалежність Голуб Катерина Олександрівна, учитель історії Матусівського навчально-виховного комплексу “Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2” Шполянської районної ради Черкаської області Сполучені Штати Америки

Номер слайду 2

Поміркуйте Які причини конфлікту між колоніями та метрополією? Чи вважаєте ви, що цей конфлікт був неминучим? Доведіть. Що повинно було посприяти початку подій при наявності певних причин?

Номер слайду 3

Причини війни Англія Північна Америка КОНФЛІКТ МЕТРОПОЛІЯ КОЛОНІЯ Держава, яка володіє колоніями Залежна територія без самостійної економічної та політичної влади Яка, на вашу думку, була головна причина війни за незалежність?

Номер слайду 4

Працюємо з джерелом Шведський мандрівник, професор Петер Кальм про Америку (1748 р.) «Англійські колонії настільки зросли в багатстві й населенні, що вони невдовзі будуть змагатися з Англією. Щоб підтримати торгівлю і могутність метрополії…, їм заборонено засновувати нові мануфактури, які б могли конкурувати з англійськими… За винятком небагатьох окремих місць, колонії не мають права торгувати поза британськими володіннями; іноземцям також не дозволялося торгувати з американськими колоніями. Подібних утисків чимало…» Прокоментуйте наведений уривок. Яких заходів вживала Англія, щоб зберегти залежність колоній?

Номер слайду 5

НАСЕЛЕННЯ КОЛОНІЙ ЛОЯЛІСТИ ПАТРІОТИ ПРИХИЛЬНИКИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ПРОТИВНИКИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ Більшість населення (фермери, робітники, буржуазія, негри) Земельна аристократія, духовенство, чиновники, негри, індіанці Чим, на вашу думку, можна пояснити такий поділ населення з приводу незалежності?

Номер слайду 6

“Бостонське чаювання” Чому, на вашу думку, в Англії ця подія була сприйнята як оголошення війни? Привід до війни 1770 р. – надання англійським урядом пільг на торгівлю чаєм у Північній Америці Ост-Індській компанії. 16 грудня 1773 р. – “Бостонське чаювання”: у Бостоні в море скинуто англійський вантаж із дешевим чаєм. У відповідь англійський парламент розпустив колоніальні асамблеї.

Номер слайду 7

Гра “Військовий кореспондент” Уявіть, що ви військовий кореспондент і передаєте репортажі із театру воєнних дій. На основі переліку подій війни за незалежність спробуйте скласти репортаж про неї.

Номер слайду 8

Джордж Вашингтон Гра “Військовий кореспондент” 1775 р. – перше зіткнення англійських та американських військ. Головнокомандувачем американської армії призначено полковника Джорджа Вашингтона. Армія Вашингтона в 1776 – 1777 роках зазнала ряд поразок через погану організацію та незадовільне постачання. Більшість членів конгресу звернулися до короля з пропозицією про примирення та припинення війни. Король Георг ІІІ направив нові війська в Америку.

Номер слайду 9

Гра “Військовий кореспондент” Голосування на Другому Континентальному конгресі Травень 1775 р. – робота Другого Континентального конгресу. 4 липня 1776 р. конгрес ухвалив “Декларацію незалежності”, підготовлену спеціальною комісією на чолі з Томасом Джефферсоном. Проголошено створення Сполучених Штатів Америки – федерації з 13 колишніх англійських колоній. Федерація – держава, в якій складові частини мають суверенітет і ознаки державності, але зберігається цілісність держави, існують спільні владні органи.

Номер слайду 10

Декларація незалежності Записуємо в словник Декларація – документ, офіційна заява, де проголошуються основні принципи зовнішньої та внутрішньої політики держави чи програмні положення партій та організацій.

Номер слайду 11

1. Як автори документа обґрунтовують право колоній на незалежність? 2. Що мали на увазі автори Декларації, коли заявили: «Всі люди створені рівними...»? Працюємо з джерелом “...Всі люди створені рівними,  і всі вони обдаровані своїм Творцем деякими невідчужуваними правами, до числа яких належать: життя, свобода і прагнення щастя. Для забезпечення цих прав встановлені серед людей уряди, що запозичили свою справедливу владу зі згоди керованих. Якщо ж дана форма уряду стає згубною для цієї мети, то народ має право змінити або знищити її та заснувати новий уряд”.

Номер слайду 12

Працюємо з джерелом “…Ми, представники Сполучених Штатів Америки…, оголошуємо від імені народу, що ці сполучені колонії суттєво та по праву повинні бути вільні й незалежні Штати. З того часу вони звільняються від будь-якого підданства британській короні… Як  вільні  та  незалежні Штати вони набувають повного права оголошувати війну, укладати мир, вступати в союзи, вести торгівлю та чинити все те, на що має право всяка незалежна держава”. 1. Що в Декларації свідчить про те, що США стають незалежною державою? 2. Які ідеї епохи Просвітництва були відтворені в тексті Декларації?

Номер слайду 13

Чому, на вашу думку, цей будинок отримав таку назву? Будинок незалежності

Номер слайду 14

Капітуляція англійської армії під Йорктауном Гра “Військовий кореспондент” Восени 1777 року армія Вашингтона отримала першу перемогу в битві під Саратогою. Визнання США Францією, Іспанією, Голландією. Росія оголосила збройний суверенітет. 1781 р. – капітуляція англійської армії під Йорктауном.

Номер слайду 15

Закінчення війни 1783 р. – за Версальським договором, підписаним США та Англією, визнано незалежність США і новий кордон по р.Міссісіпі. «Паризький мир», незакінчений груповий портрет роботи Бенджаміна Веста (1738—1820). На портреті, серед інших, зображені Бенджамін Франклін і Джон Адамс У чому, на вашу думку, полягає історичне значення війни за незалежність?

Номер слайду 16

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: ЛІТЕРАТУРА: Губарев В.К. Довідник школяра і студента. Всесвітня історія. – Донецьк: ТОВ ВКФ “БАО”, 207. – 496 с. Земерова Т.Ю. Всесвітня історія. – Х.: ФОП Співак Т.К., 2013. – 832 с. (книга одного автора). ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ: http://900igr.net http://i100rik.com.ua http://clugword.ru http://referatcentral.org.ua http://school-collection.edu.ru http://svitpptua http://uk.wikipedia.org/wiki (посилання на сайти, портали, Інтернет-ресурси)

ppt
Додано
24 березня 2018
Переглядів
3274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку