Розробила:
Русанова Неля Михайлівна,
учитель фізичної культури
Златоустівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Волноваського району Донецької області
Волноваський відділ освіти
Златоустівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
План-конспект
уроку з фізичної культури для учнів 5 класу
Тема: « Футбол»
Розробила:
Русанова Неля Михайлівна,
учитель фізичної культури
Златоустівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Волноваського району
Донецької області
2019
Тема: «Футбол»
Мета уроку: виховати потребу в учнів у систематичних заняттях фізичною культурою; повторити правила гри у футбол; закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки ведення м’яча, зупинки м'яча підошвою, передачі та удару внутрішньою частиною стопи в русі й на місці; розвивати в учнів загальну витривалість,спритність,швидкісно-силові якості; оновити рухову пам'ять шляхом повторення отриманих навичок і умінь; створити умови для самостійного розвитку фізичних якостей.
Завдання уроку:
Обладнання: футбольні м'ячі, секундомір, фішки.
Місце проведення: спортивна зала.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Підготовча частина.13- 15 хв. |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
Учитель: «Діти! Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему: «Футбол»». З цим видом спорту ви звичайно знайомі, добре його знаєте та вмієте грати у цю цікаву гру.
2. Теоретична частина уроку.
Зараз ми повторимо правила гри у футбол.
3.Які виконуються удари по м’ячу під час гри?
4.Скільки триває матч?
Діти слухають уважно інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з футболу.
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
|
1-2хв.
1 хв.
1хв.
До 30 сек. |
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття
Штрафний, вільний,11-метровий,від воріт, кутовий. 2 тайми по 45 хвилин кожний.
Вимоги техніки безпеки під час занять:
Перевірити готовність організму учнів до уроку.
|
|
|||
|
3.Практична частина уроку. А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи. 1.Стройові вправи на місці. Повороти: праворуч, ліворуч, кругом.
2. Різновиди ходьби:
3. Різновиди бігу:
Вправи на розслаблення та відновлення дихання.
4.Загальнорозвивальні вправи з м’ячами.
5.Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
2.Основна частина 22-25 хв.
1.Ведення м’яча
В парах:
2.Передачі та удари по м’ячу внутрішньою частиною стопи і зупинка м’яча підошвою:
В парах:
Підбиття підсумків футбольної естафети.
|
1-2 хв.
2-3 хв.
До 30 сек.
4-5 хв.
2-3 хв.
4-5 хв.
4-5 хв.
4-5хв.
30 сек.
|
Стежити за правильною поставою учнів.
Виконувати в середньому темпі, не заважати один одному. Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли втомляться).
Рухаючись в колону по двоє і набувши дистанцію 2 кроки, підняти руки вгору-вдих,опустити руки вниз-видих. Слідкувати за дистанцією та інтервалом в колонах та шеренгах.
Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ. Виконувати вправи з максимальною амплітудою.
М’яч далеко не відпускати. Підйом ноги напіврозслаблений. Чергувати ведення внутрішньою та зовнішньою частиною стопи. Ведення м’яча виконують під час бігу з ударами один за другим по м’ячу. Удари ці повинні бути такими, щоб м’яч відскакував на бажану відстань уперед. При веденні намагатися тримати голову так, щоб бачити м’яч і навколишнє.
Для зупинки м’яча підошвою необхідно виставити назустріч м'ячу дещо зігнуту в коліні ногу так, щоб м'яч торкнувся підошви. Ступня у цей момент піднята носком вгору, п’ята над підлогою на висоті 5-10 см. Стопа виконує поступальний рух. Тулуб повинен бути нахилений вперед, вага тіла на опорній нозі.
На майданчику відмічається стартова лінія і розташовуються два ряди фішок на відстані 1м одна від одної. За сигналом гравці від кожної команди починають естафету. Після виконаного завдання гравець передає естафету.
Оголосити переможців у естафетах, похвалити учнів за вміння допомагати та підтримувати один одного.
Перевірити реакцію організму на навантаження.
|
3.Заключна частина.5 хв. |
|||
|
1.Шикування в одну шеренгу.
2.Спокійна ходьба зі змахами рук.
3..Вимірювання ЧСС за 10с.
4. Підбиття підсумків уроку.
5.Домашнє завдання:
6. Вихід із спортивного залу |
30 сек.
1 хв.
До 30 сек..
1 -2 хв.
30 сек.
30 сек. |
За зростом.
Вправи на відновлення дихання
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.
Відзначити учнів , які добре працювали на уроці. Скласти естафету чи гру з м’ячем
У колону по одному.
|