Навчальна програма для 5 класу з англійської мови

Про матеріал
Навчальна програма з англійської мови для 5 класів розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Модельної навчальної програми “Іноземна мова. 5-9 класи” для 5 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Джоанна Коста, Мелані Вільямс Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 160 с.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                              Рішенням педагогічної ради

                                                                  ___________________________________

              Протокол № __ від «___» ______ 2022 р.

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСІВ

НА  _____________________ НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Пояснювальна записка

 

Навчальна програма з англійської мови для 5 класів розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Модельної навчальної програми  “Іноземна мова. 5-9 класи” для 5 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Джоанна Коста, Мелані Вільямс  Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 160 с.

Пропонована Програма ґрунтується на принципах:

- комунікативної спрямованості освітнього процесу для реалізації цілей і завдань навчального предмету «Іноземна мова»;

- особистісної орієнтації на учня/ученицю;

- підтримки автономії учня/учениці;

- взаємопов’язаності  (інтеграції)  видів  мовленнєвої  діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма) в освітньому процесі.

Програму  спрямовано  на  реалізацію  мети  базової  середньої  освіти,  яка передбачає  розвиток  природних  здібностей,  інтересів,  обдарувань  учнів, формування  компетентностей,  необхідних  для  їхньої  соціалізації  та громадянської  активності,  свідомого  вибору  подальшого  життєвого  шляху  та самореалізації, продовження навчання на рівні профільної освіти або здобуття професії,  виховання  відповідального,  шанобливого  ставлення  до  родини, суспільства,  навколишнього  природного  середовища,  національних  та культурних цінностей українського народу.

Метою мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта) є розвиток компетентних мовців, здатних спілкуватися іноземними мовами для духовного, культурного  та  національного  самовираження  та  міжкультурного  діалогу,  для збагачення  емоційно-чуттєвого  досвіду,  творчої  самореалізації,  формування ціннісних орієнтацій і ставлень. У шкільній освіті курс іноземної мови посідає особливе місце, оскільки зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на  засадах оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування  готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування.

Курс іноземної мови – важлива складова мовно-літературної освітньої галузі. Його основною метою є особливості цілевизначення,  його  спрямованість  на  практичне  оволодіння  іноземною  мовою  як  засобом спілкування, а також на формування в учнів  здатності розв’язувати власні освітні проблеми з використанням критичної рефлексії, що спрямовується на удосконалення іншомовних здібностей і мовленнєвого досвіду протягом життя відповідно до власних комунікативних потреб.

Досягнення мети передбачає розв’язання таких завдань:

  здійснювати  спілкування  в  межах  сфер,  тем  і  ситуацій,  визначених  чинною  навчальною програмою;

  розуміти на слух зміст автентичних текстів;

  читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;     

  здійснювати спілкування у письмово відповідно до поставлених завдань;

  адекватно  використовувати  досвід,  набутий  у  вивченні  рідної  мови  та  інших  навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого опанування іноземної мови;

  використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;

  критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; 

  висловлювати свої думки, почуття та ставлення;

  ефективно  взаємодіяти  з  іншими  усно,  письмово  та  за  допомогою  засобів  електронного спілкування; 

  обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; 

  ефективно  користуватися  навчальними  стратегіями  для  самостійного  вивчення  іноземних мов.

            «Навички 21 століття» (або життєві компетентності) необхідні для ефективної соціальної діяльності та втілення власного потенціалу в освіті, кар’єрі та житті загалом. Незважаючи на те, що життєві компетентності інтегровано в кожний предмет, у процесі навчання і викладання іноземних мов вони набувають особливого значення. Представлений у Програмі їхній опис дозволяє глибше зрозуміти структуру кожної компетентності, а згодом інтегрувати їх у систему навчального процесу. При цьому важливо усвідомлювати, яке саме уміння ми можемо розвивати під час того чи іншого виду діяльності і яких саме результатів ми очікуємо.

Структура навчальної програми, її змістове наповнення передбачають урахування вікових особливостей учнів, психології сприйняття дитиною мовного матеріалу, а також специфіку сучасного інформаційно-комунікативного простору та загальносвітових процесів глобалізації.

У програмі визначено: очікувані результати, навчання учнів, зміст навчального предмета, види навчальної діяльності учнів. Очікувані результати навчання учнів – це результати, яких потрібно досягти на певному етапі освітнього процесу. Вони співвідносяться з обов’язковими результатами навчання, визначеними Державним стандартом. Орієнтовна послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів забезпечується структуруванням змісту навчального предмета з використанням розділів, тем / тематик. Пропонований зміст окреслює рекомендований обсяг навчального матеріалу, що має бути опанований учнями за певний період навчання в процесі досягнення очікуваних результатів.

Передбачено, що навчання організовано за принципом паралельного і взаємопов’язаного оволодіння учнями видами мовленнєвої діяльності. При цьому завдяки засобам іноземної мови відбувається ознайомлення із соціокультурними,соціолінгвістичними, лінгвокраїнознавчими аспектами культури  країни, мова якої вивчається. У зв'язку із цим увесь процес навчання набуває форми діалогу культур (чужомовної та рідної), який здійснюється засобами іноземної мови. Такий підхід забезпечено спеціальними видами і формами іншомовної навчальної діяльності, серед яких визначальне місце належить комунікативним завданням, зокрема інтерактивним технологіям і навчально-мовленнєвим ситуаціям, які в освітній діяльності учнів набувають пріоритетних засобів навчання:

− описувати, розповідати, характеризувати;

− порівнювати;

− аргументувати свій вибір, власну точку зору;

− запитувати і надавати інформацію;

− розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; 

− просити про допомогу;

− пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;

− висловлювати свої враження, почуття та емоції;

− давати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, фактам;

− обмінюватися думками.

Об’єктами оцінювання навчальних досягнень учнів є уміння, визначені в  межах  кожної  компетентності.  Їх  детальні  характеристики  окреслено дескрипторами в Модельній навчальній програмі, відповідно до якої розроблена ця навчальна програма (Додаток 1).  У програмі  представлено  показники  сформованості умінь відповідно до видів мовленнєвої діяльності, які є орієнтирами для роботи вчителя.

Оцінювання здійснюється згідно з критеріями оцінювання відповідно до Додатка 2 до методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової  середньої освіти (Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 року № 289) та Додатків 1 та 4 до наказу Міністерства освіти й науки України від 05.05.2008 року № 371.

Обов’язкові результати навчання та орієнтири для оцінювання іншомовної освіти (мовно-літературна галузь) Державного стандарту базової загальної середньої освіти зорієнтовано на Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти. Відповідно,встановлено рівень володіння іноземною мовою учнями : на кінець 5-го класу –рівень А1+.

У рамках академічної свободи педагогічні працівники здійснюють вибір форм, змісту та способу оцінювання залежно від дидактичної мети. У навчальній програмі запропоновано кількість часу на вивчення кожного розділу, теми є орієнтовними, учитель може їх змінювати (у межах ___ годин).

У 5-их класах передбачено 122 навчальних годин на рік, тобто по 3,5 год. на тиждень.

Педагог має право самостійно розподіляти навчальні години та планувати опрацювання програмового матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчання

(за видами мовленнєвої діяльності)

К-сть годин

                                  Зміст

Види навчальної діяльності (представлено у додатку 1 Модельної програми «Орієнтири для оцінювання. 5 клас» та описано через види мовленнєвої діяльності (сприймання

усної інформації, сприймання письмового тексту, усна взаємодія та продукування, письмова/онлайн взаємодія та продукування), маркери та дескриптори для оцінювання)

Лексичний інвентар

Граматичний інвентар

Сприймає усну інформацію (ІНО 1.1)

сприймає тематичну інформацію на слух з опорою на наочність;  розуміє фрази та вирази, що відносяться до сфер найближчих пріоритетів (н-д, елементарна особиста інформація про місце проживання, вік, сім’ю, характер родичів та друзів); виокремлює потрібну інформацію з коротких аудіо- та відео повідомлень, якщо мовлення чітке та повільне.

Сприймає письмовий текст (ІНО 1.2)

виокремлює інформацію про країни, національності, родинні зв’язки, отриману з коротких особистих листів та імейлів; знаходить інформацію про особисті дані та родинні зв’язки, зовнішність та характер у простому тексті, викладеному у письмовій формі; визначає факти в короткому описі чи розповіді на теми, що стосуються особистої інформації, зовнішності, характеру та професій членів родини та друзів; знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі особи.

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту (ІНО 1.3)

використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких висловлюваннях, що вживаються у повсякденних ситуаціях; використовує числа, дати, імена, власні назви, щоб визначити тему тексту.

Здійснює усну взаємодію (ІНО 2.1)

реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне, у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння; продукує прості фрази про людей, їх особисту інформацію, зовнішність, характер, професії; використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання; спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони стосуються особистої інформації та родинних зв'язків; використовує просте описове мовлення, щоб стисло висловитись по темі; демонструє, що слідкує за ходом розмови, і визначає, що потрібно зробити, якщо співрозмовник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння; запитує просту інформацію щодо імені, віку, національності, дати народження, зовнішності, професії.

Здійснює письмову взаємодію (ІНО 2.2)

повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе, членів родини та друзів;

занотовує події, фіксує дати та час, які необхідно запам’ятати; вносить особисту та іншу інформацію до типових бланків.

Здійснює онлайн-взаємодію (ІНО 2.3)

робить короткі онлайн-коментарі, використовуючи прості мовні засоби, у разі потреби звертається до онлайн-словників; заповнює онлайн-анкету, повідомляє особисті та інші дані; виконує прості інструкції та ставить прості запитання під час виконання спільного онлайн-завдання, якщо співрозмовник  готовий допомогти.

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній, письмовій формі та онлайн-взаємодії) (ІНО 2.4)

використовує прості прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову при знайомстві; привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову; демонструє те, що слідкує за ходом короткої простої розмови; повідомляє про те, що не розуміє отриманої інформації,  просить вимовити слово по буквах.

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції

(ІНО 3.1)

описує простими мовними засобами свою родину, друзів; робить коротку підготовлену просту презентацію про родину та друзів; відповідає на прості уточнювальні запитання, у разі

потреби просить повторити запитання та отримує допомогу щодо формулювання відповідей.

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі (ІНО 3.2)

пише простими фразами і реченнями про себе та інших (уявних) людей, їх особистy інформацію, родинні зв’язки, зовнішність, характер, професії; пише короткі, прості (уявні) біографії.

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі (ІНО 3.3)

використовує невербальні засоби (жести), щоб уточнити, що хоче сказати; визначає, що має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні.

 

Вступ

Повторення вивченого за 1-4 класи

Особисті дані

Речі навколо нас

День народження

 

 

  1. Я та моя сім’я

All About Me

 My Family

 

Особисті дані: ім’я,

вік, країна

проживання, національність, дата народження

(months, seasons, numbers 1-100, Brazil-Brazilian, Egypt-Egyptian, Mexico-Mexican, Argentina-Argentinian, Spain-Spanish, Greece-Greek, Italy-Italian, China-Chinese, India-Indian, Turkey-Turkish)

 

Родинні зв’язки (mother, father, son, daughter, brother, sister, aunt, uncle, nephew, niece, cousin, great-grandfather (mother), twins, husband, wife)

 

 друзі, риси характеру (modest, kind, honest, bored, tired, sad, sociable, brave, hard-working, talkative, generous, serious, smart, shy, crazy)

 опис зовнішності/ частини тіла  (height – tall, short, of an average height; weight – skinny, chubby, plump, fat, thin; build – muscular, slim; hair – wavy, straight, curly, bald; eyes – hazel; nose – snub, long, hooked; mouth, moustache, beard, wrinkles, freckles)

 

 

Професії батьків (nurse, pilot, flight attendant, artist, waiter, firefighter, truck driver, chef, teacher, fashion designer, architect, engineer)

 

 

Life Skills.

Creativity and Innovations

Study Skills: Learning English

Social responsibility: Looking after our world

Collaboration: Deciding things together

ICT literacy: Being careful on the Internet

Pronouns and determiners: demonstrative pronouns (these, that, those, this); possessive pronouns (my, his, her, its, their, your, our); possessive `s

Questions (wh-questions, how): What`s your/his/her/their nationality? What do you (does he/she) look like? What`s he/she like? What`s your/his/her job?

Verbs: to be in Present Simple, have/has got for describing appearance

Для розвитку

комунікативних умінь

−Використання доцільних

форм звернень, привітань

та прощання;

− Побудова усних

повідомлень,

використовуючи

відповідну мову для:

демонстрації розуміння

сказаного,

прояву нерозуміння

сказаного,

прохання повторити

сказане;

−Використання доцільних

стратегій для компенсації

таких прогалин у

мовленні:

повідомлення про

нерозуміння;

використовують

невербальні способи

спілкування; послуговується мімікою,

жестами,зоровим контактом для підтримки

вербального спілкування.

Для розвитку

креативності

− Розігрування ролей в

драматичних видах

діяльності (розігруванні

ситуацій, театралізованих

постановках);

Для розвитку навичок

співпраці

− Перепитування та

прохання до

співрозмовника

повторити.

повідомлення/частину

повідомлення;

− Участь у роботі групи,

виконуючи різні ролі.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя

− Використання навчальних

словників (для перекладу),

а також інших додаткових

ресурсів для збагачення

словникового запасу;

Для емоційного розвитку

− Сприймання та

реагування на похвалу і

критику;

− Обговорення власних

емоцій (переважно з

друзями) та вибір

ефективних стратегій

управління емоціями;

− Розуміння емоцій та

почуттів інших людей та

відповідне реагування на них

Для розвитку соціальної

відповідальності

− Відтворення та

дотримання правил

поведінки у різних

соціальних групах (у з друзями).

Сприймає усну інформацію (ІНО 1.1)

співвідносить інформацію про будинок, оточення, хатні обов’язки, сприйняту на слух, яка надана з використанням засобів наочності, якщо мовлення чітке та повільне, з повторами;

розуміє фрази та вирази, що відносяться до сфер найближчих пріоритетів (н-д, інформація про житло, оточення, обов’язки по господарству); виокремлює потрібну інформацію з коротких аудіо- та відео повідомлень, якщо мовлення чітке та повільне; розпізнає важливі моменти розповіді, слідкує за сюжетом повідомлення, якщо мовлення чітке та повільне.

Сприймає письмовий текст (ІНО 1.2)

виокремлює інформацію про житло та хатні обов’язки, отриману з коротких особистих листів та імейлів; знаходить необхідну інформацію у списках та виокремлює деталі;

знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі житла, оточення, обов’язків членів родини по дому.

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту (ІНО 1.3)

розуміє загальний зміст коротких текстів і конкретні висловлювання на повсякденні теми, виявляє ймовірне значення невідомих слів із контексту; використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких висловлюваннях, що вживаються в повсякденних ситуаціях.

Здійснює усну взаємодію (ІНО 2.1)

спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією; реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне, у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння; використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання; спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони стосуються щоденних справ по господарству та місця проживання (житла);  демонструє, що слідкує за ходом розмови, і визначає, що потрібно зробити, якщо співрозмовник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння; запитує просту інформацію щодо житла, комфорту, меблів та обов’язків по дому.

Здійснює письмову взаємодію (ІНО 2.2)

пише короткі прості текстові повідомлення, записки, зокрема з використанням електронних засобів

Здійснює онлайн-взаємодію (ІНО 2.3)

робить короткі онлайн-коментарі, використовуючи прості мовні засоби, у разі потреби звертається до онлайн-словників; бере участь в онлайн-спілкуванні, відповідає на коментарі, висловлює вдячність або просить вибачення з використанням простих мовних засобів.

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній, письмовій формі та онлайн-взаємодії) (ІНО 2.4)

використовує прості прийоми, щоб почати, підтримати та

закінчити розмову про житло та хатні обов’язки; привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову; демонструє те, що слідкує за ходом короткої простої розмови; повідомляє про те, що не розуміє отриманої інформації,  просить вимовити слово по буквах.

 

 

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції (ІНО 3.1)

описує простими мовними засобами свої житлові умови; розповідає про те, що робить вдома по господарству; робить коротку підготовлену просту презентацію про своє житло; відповідає на прості уточнювальні запитання, у разі потреби просить повторити запитання та отримує допомогу щодо формулювання відповідей.

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі (ІНО 3.2)

пише прості фрази та речення про свої житлові умови, використовує фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі (ІНО 3.3)

використовує невербальні засоби (жести), щоб уточнити, що хоче сказати; визначає, що має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні

 

 

  1. Мій дім

My Home

My Things

 Частини будинку (roof, door, walls, chimney, attic, basement);

 Кімнати (living-room, bedroom, kitchen, dining room, study, hall, bathroom);

  Меблі (kitchen – sink, fridge, cupboard, microwave oven, toaster; living-room – carpet, sofa/couch, cushion armchair, painting, clock, fireplace, bookshelf,  coffee table, rocking chair, floor lamp, wall unit, curtains; hall – mirror, rug, bench; bedroom – bedside table, chest of drawers, shelf,  pillow, blanket; bathroom – bathtub, shower, toilet/WC, washbasin, towel);

 оточення будинку (garden, swimming-pool, lawn, flowerbed, garage, fence, backyard, gazebo)

  речі в кімнатах;

  Хатні обов’язки

 (make the bed, do the washing-up, mop/sweep the floor, dust the furniture, do the cooking, air the rooms, do the hoovering, clean windows, water the plants, do the ironing, do the laundry, cut the grass/mow the lawn, feed the pet, throw out the rubbish/garbage (trash)) 

Article: articles a/an

Noun: plurals

Prepositions: prepositions of place (in, on, behind, in front of, in the middle of, opposite, on the left/right, near, below, above, inside, outside, upstairs, downstairs)

Questions

Verbs: there is/there are, have/has got for possession

Present Simple

 

-Розігрувати ситуації у діалозі, розпитуючи про житло та хатні обов'язки

Описувати місце проживання (будинок, квартиру) своє та своїх друзів

-Запитувати та надавати інформацію про місце проживання та обов'язки по господарству членів родини та друзів

-Виконувати інтерактивні завдання в онлайн-додатках

-Брати участь у роботі групи, виконуючі різні ролі

-Сприймати на слух тематичну інформацію та виконувати завдання на сполучення, заповнення пропусків у тексті, визначення вірно/невірно

-Будувати розповідь про будинок, оточення, розташування меблів, хатню роботу на основі почутої, побаченої чи прочитаної інформації

-Працювати з картами пам'яті, таблицями, QR-кодами

-Виконувати проектні завдання (створення колажу, макети будинків та ін.)

-Писати короткі повідомлення про своє помешкання та обов'язки по господарству

 

Сприймає усну інформацію (ІНО 1.1)

розуміє назви магазинів, одягу під час сприймання усної інформації; розуміє знаки національних валют, запитання, що стосуються магазинів, товарів тощо; розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке та повільне.

Сприймає письмовий текст (ІНО 1.2)

виокремлює інформацію про покупки, валюту та одяг, отриману з коротких особистих листів та імейлів; знаходить конкретну інформацію у простому тексті, викладеному в письмовій формі; визначає в текстах, що розміщені в Інтернеті, інформацію, що належить до даної теми; розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і журналах моди.

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту (ІНО 1.3)

розуміє загальний зміст коротких текстів і конкретні висловлювання про покупки, види магазинів та товарів; розуміє запитання, що стосуються здатності виконувати певні дії, якщо мовлення чітке й повільне.

Здійснює усну взаємодію (ІНО 2.1)

реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне, у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння; висловлює власну думку стосовно видів товарів, магазинів, валют; спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони стосуються покупки одягу, шопінгу тощо; розповідає про свої плани щодо майбутньої покупки, висловлює власну думку та аргументує її; запитує просту інформацію щодо цін, якості товарів; розпитує та пояснює, як дістатися до магазину; бере участь у простих повсякденних розмовах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Здійснює письмову взаємодію (ІНО 2.2)

пише короткі прості текстові повідомлення, записки, зокрема з використанням електронних засобів; занотовує події, фіксує дати та час, які необхідно запам’ятати.

Здійснює онлайн-взаємодію (ІНО 2.3)

робить короткі онлайн-коментарі в онлайн-магазинах використовуючи прості мовні засоби, у разі потреби звертається до онлайн-словників; бере участь в онлайн-спілкуванні, відповідає на коментарі, висловлює вдячність або просить вибачення з використанням простих мовних засобів.

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній, письмовій формі та онлайн-взаємодії) (ІНО 2.4)

використовує прості прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову про покупки, одяг, товари тощо; ставить прості запитання під час виконання спільного завдання; привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову.

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції  (ІНО 3.1)

стисло описує простими мовними засобами свій гардероб на різні випадки; розповідає про шопінг у своєму місті; робить коротку підготовлену просту презентацію про магазини та види товарів; відповідає на прості уточнювальні запитання, у разі потреби просить повторити запитання та отримує допомогу щодо формулювання відповідей.

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі (ІНО 3.2)

пише прості фрази та речення про свій улюблений одяг, можливості шопінгу в Україні та Великобританії, використовує фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі (ІНО 3.3)

використовує необхідний набір фраз із свого мовного і мовленнєвого досвіду; зауважує та виправляє власні прості мовні помилки; визначає, що має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні

 

3.Одяг, зовнішній вигляд. Покупки.

What Shall I Wear

Buy It!

 

Магазини:

(chemist`s/drug store, newsagent`s, shoe shop, shopping centre, gift/toy shop, bakery, department store, market)

Назви національних валют та види товарів

(pound, dollar, Euro, Yen, hryvna)

Одяг (skirt, shirt, dress, T-

shirt, jumper, sweater, pants, trousers, jeans, mittens, gloves, scarf, tie, suit, tracksuit, raincoat, coat, hat, cap, blouse, shoes, boots, sandals, slippers, sneakers)

 

Noun: plurals

Verb: need, want

Quantifiers: too

Questions

 

-Розігрувати ситуації у діалозі, розпитуючи про ціни на товари та якість одягу

-Розповідати про свій гардероб та улюблене місце для шопінгу

-Запитувати та надавати інформацію про магазини та національну валюту

-Виконувати інтерактивні завдання в онлайн-додатках Learningapps.org, Formative, Wordwall.net, Liveworksheets та ін.

-Брати участь у роботі групи, виконуючі різні ролі

-Сприймати на слух тематичну інформацію та виконувати завдання

-Робити коротку презентацію власного гардеробу

-Виконувати проектні завдання (маршрут походу по магазинах, одяг на різні випадки та ін.)

-Писати повідомлення та дописи в мережі інтернет

Сприймає усну інформацію (ІНО 1.1)

розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови про улюблену їжу в аудіозаписі; сприймає та розуміє основну інформацію та окремі деталі у короткому аудіозапису тексту про здорове харчування та корисні справи; розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке та повільне; отримує та сприймає основну інформацію про здоровий спосіб життя та дозвілля.

Сприймає письмовий текст (ІНО 1.2)

виокремлює інформацію про харчові звички, уподобання людей, види дозвілля, отриману з коротких особистих листів та імейлів; встановлює послідовність виконання простих інструкцій до побутових пристроїв, продуктів харчування, якщо вони ілюстровані та викладені не як суцільний текст; визначає етапи приготування страв за простими рецептами, якщо вони ілюстровані; знаходить необхідну інформацію у списках та виокремлює деталі; знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі звичок людини та способу проведення дозвілля.

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту (ІНО 1.3)

розуміє загальний зміст коротких текстів і конкретні висловлювання на повсякденні теми, виявляє ймовірне значення невідомих слів із контексту; використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких висловлюваннях, що вживаються в повсякденних ситуаціях.

Здійснює усну взаємодію (ІНО 2.1)

реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне, у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння; висловлює власну думку стосовно корисних та шкідливих продуктів харчування; спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони стосуються дозвілля, харчування та корисних/шкідливих звичок;  запитує необхідну інформацію, замовляє їжу, повідомляє про проблеми із здоров’ям, зокрема з використанням невербальних засобів спілкування, і виявляє свої емоції на отриману відповідь; розпитує та розповідає про дозвілля; спілкується в реальних та умовних комунікативних ситуаціях, якщо співрозмовник допомагає в разі необхідності.

Здійснює письмову взаємодію (ІНО 2.2)

пише короткі прості записки та повідомлення, що стосуються важливих потреб; пише низку простих речень про вартість продуктів харчування та страв, рецепт страви, харчові звички, улюблені види дозвілля

Здійснює онлайн-взаємодію (ІНО 2.3)

робить короткі онлайн-коментарі, використовуючи прості мовні засоби, у разі потреби звертається до онлайн-словників; бере участь в онлайн-спілкуванні, відповідає на коментарі, висловлює вдячність або просить вибачення з використанням простих мовних засобів.

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній, письмовій формі та онлайн-взаємодії) (ІНО 2.4)

використовує прості прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову про стиль життя, харчування та дозвілля; ставить прості запитання під час виконання спільного завдання.

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції

(ІНО 3.1)

описує простими мовними засобами свої харчові звички; розповідає про те, що робить у вільний час; робить коротку підготовлену просту презентацію про свої харчові звички та дозвілля; відповідає на прості уточнювальні запитання, у разі потреби просить повторити запитання та отримує допомогу щодо формулювання відповідей.

 

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі (ІНО 3.2)

пише прості фрази та речення про свої харчові вподобання, стиль життя, використовує фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі (ІНО 3.3)

зауважує та виправляє власні прості мовні помилки; використовує невербальні засоби (жести), щоб уточнити, що хоче сказати; визначає, що має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні

 

What Can You Do

Party Time

 

4.Здоров’я

Частини тіла,

самопочуття,

шкідливі та корисні звички (do sports, go to the gym, sleep well, stay active, eat junk food, drink fizzy drinks)

 

Здорове харчування (fruits, vegetables, drinks, meat/dairy products, carbohydrates, protein, vitamins)

Modality: can/can`t

Noun: countable/uncountable, how much…?/how many…?

Quantifiers: some, any, lots of

Prepositions: prepositions of time and place (in, on, at, from, until)

Present Simple

-Розігрувати ситуації у діалозі, розпитуючи про харчові звички та улюблені види дозвілля

-Розповідати про стиль життя свій та своїх друзів

-Запитувати та надавати інформацію про шкідливі і корисні звички підлітків

-Виконувати інтерактивні завдання в онлайн-додатках

-Брати участь у роботі групи, виконуючі різні ролі

-Сприймати на слух тематичну інформацію та виконувати завдання на сполучення, заповнення пропусків у тексті, визначення вірно/невірно

-Робити коротку презентацію про українські та британські національні страви

-Працювати з картами пам'яті, таблицями, QR-кодами

-Виконувати проектні завдання (створення колажу Healthy Lifestyle, меню кафе/ресторанів та ін.)

-Писати рецепти та дописи в мережі інтернет про свій стиль життя та життя своїх друзів

Сприймає усну інформацію (ІНО 1.1)

розуміє назви щоденних справ під час сприймання усної інформації; розуміє час, дати, запитання, що стосуються щоденних справ, шкільного життя, позашкільної діяльності; сприймає та розуміє основну інформацію та окремі деталі у короткому аудіозапису тексту про спортивне, шкільне та повсякденне життя; розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке та повільне; отримує та сприймає основну інформацію про шкільне та повсякденне життя.

Сприймає письмовий текст (ІНО 1.2)

виокремлює інформацію про шкільну та спортивну діяльність, отриману з коротких особистих листів та імейлів; знаходить конкретну інформацію у простому тексті, викладеному в письмовій формі; виокремлює необхідну інформацію з текстів, які описують повсякденне, спортивне чи шкільне життя людей тощо, якщо в них використано прості мовні засоби; визначає в текстах, що розміщені в Інтернеті, інформацію, що належить до даної теми; визначає про що йдеться в коротких розповідях, описах життя людей тощо, складає уявлення про героїв.

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту (ІНО 1.3)

розуміє загальний зміст коротких текстів і конкретні висловлювання на спортивну, шкільну та повсякденну тематику, виявляє ймовірне значення невідомих слів із контексту; розуміє запитання, що стосуються здатності виконувати певні дії, якщо мовлення чітке й повільне; розуміє важливі моменти розповіді про школу та улюблені предмети.

Здійснює усну взаємодію (ІНО 2.1)

реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне, у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння; висловлює власну думку стосовно спортивного та шкільного життя свого та своїх друзів; спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони стосуються спорту, позашкільної діяльності, видів електронних гаджетів тощо; розповідає про шкільне та спортивне життя підлітків в Україні та Великобританції; бере участь у простих повсякденних розмовах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Здійснює письмову взаємодію (ІНО 2.2)

пише низку простих речень про щоденні справи, шкільні предмети, спортивні вподобання; пише прості повідомлення про школу, позашкільне та повсякденне життя, використовуючи прості слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Здійснює онлайн-взаємодію (ІНО 2.3)

робить короткі онлайн-коментарі, використовуючи прості мовні засоби, у разі потреби звертається до онлайн-словників; бере участь в онлайн-спілкуванні, відповідає на коментарі, висловлює вдячність або просить вибачення з використанням простих мовних засобів.

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній, письмовій формі та онлайн-взаємодії) (ІНО 2.4)

використовує прості прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову про шкільні предмети та діяльність у школі та поза її межами, про спортивні вподобання та повсякденне життя; ставить прості запитання під час виконання спільного завдання; привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову.

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції

(ІНО 3.1)

описує простими мовними засобами свої спортивні вподобання, улюблені шкільні предмети та позашкільну діяльність; розповідає про свій робочий та вихідний день; робить коротку підготовлену просту презентацію прошкільне та спортивне життя українських і британських підлітків; відповідає на прості уточнювальні запитання, у разі потреби просить повторити запитання та отримує допомогу щодо формулювання відповідей.

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі (ІНО 3.2)

пише прості фрази та речення про свої спортивні вподобання, шкільне життя, використовує фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі (ІНО 3.3)

використовує необхідний набір фраз із свого мовного і мовленнєвого досвіду; зауважує та виправляє власні прості мовні помилки; визначає, що має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні

 

5. Хобі/дозвілля. Школа

My Day

At School

 Повсякденні дії: (get up, get dressed, have a shower/take a bath, brush teeth, comb hair, wash face, have breakfast/lunch/ dinner/a snack, have a nap, go to school, catch a bus, go to bed)

 Говоримо про час (half

past/to, quarter past/to)

 Класна кімната та меблі, шкільне приладдя, шкільні предмети

 (canteen, gym, assembly hall, computer study, teacher`s room, principal`s office, library; art and design, English, German, geography, history, ICT/IT, Sport/PT/PE, Ukrainian/foreign literature, maths, music, science)

 

Things We Do

 Види позакласної діяльності (horse-riding,

drama, cookery, coding, yoga, handicraft, BE good at/interested in/fond of/keen on)

 

 Sport

Feeling Good

 

•Cпорт (do – judo, karate,

gymnastics, athletics, play – badminton, tennis, football, volleyball, basketball, rugby, baseball, go – cycling, swimming, diving)

•Види гаджетів та електронних пристроїв

(digital camera, fitness tracker, laptop, smart speaker, smartphone, tablet)

Adverb: adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, seldom, never)

Present Simple

Present Continuous

Questions

Expressing likes: like, hate, don`t like

-Розігрувати ситуації у діалозі, розпитуючи про спортивні вподобання та улюблені види навчальної і позашкільної діяльності

-Розповідати про свій робочий день, навчання та заняття спортом

-Запитувати та надавати інформацію про час, розклад занять, діяльність на уроках та у позашкільний час

-Виконувати інтерактивні завдання в онлайн-додатках

-Брати участь у роботі групи, виконуючі різні ролі

-Сприймати на слух тематичну інформацію та виконувати завдання

-Робити коротку презентацію про повсякденне, шкільне та спортивне життя українських та британських підлітків

-Працювати з картами пам'яті, таблицями, QR-кодами

-Виконувати проектні завдання (створення колажу, спортивного портфоліо та ін.)

-Писати повідомлення та дописи в мережі інтернет про свою (своїх друзів) школу та діяльність

Сприймає усну інформацію (ІНО 1.1)

розуміє назви природних місць, погоди під час сприймання усної інформації; розуміє запитання, що стосуються погоди; сприймає та розуміє основну інформацію та окремі деталі у короткому аудіозапису тексту про природні об’єкти, тваринний світ та погоду; розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке та повільне; визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст.

 

Сприймає письмовий текст (ІНО 1.2)

виокремлює інформацію про природні об’єкти, погодні явища, тварин, отриману з коротких особистих листів та імейлів; знаходить конкретну інформацію у простому тексті, викладеному в письмовій формі; виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують місця, тварин тощо, якщо в них використано прості мовні засоби; визначає в текстах, що розміщені в Інтернеті, інформацію, що належить до даної теми; розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і натуралістичних (наукових) дитячих журналах.

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту (ІНО 1.3)

розуміє загальний зміст коротких текстів і конкретні висловлювання про природу, погодні умови, тваринний світ ттощо; розуміє запитання, що стосуються здатності виконувати певні дії, якщо мовлення чітке й повільне; використовує числа, дати, власні назви тощо, щоб визначити тему тексту.

Здійснює усну взаємодію (ІНО 2.1)

реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне, у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння; висловлює власну думку стосовно природних формувань, домашніх улюбленців та погодних явищ; спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони стосуються даної тематики; розповідає про свою улюблену пору року, погоду, висловлює власну думку та аргументує її; бере участь у простих повсякденних розмовах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Здійснює письмову взаємодію (ІНО 2.2)

пише короткі прості текстові повідомлення, записки, зокрема з використанням електронних засобів; занотовує події, фіксує дати та час, які необхідно запам’ятати.

Здійснює онлайн-взаємодію (ІНО 2.3)

робить короткі онлайн-коментарі,  використовуючи прості мовні засоби, у разі потреби звертається до онлайн-словників; бере участь в онлайн-спілкуванні, відповідає на коментарі, висловлює вдячність або просить вибачення з використанням простих мовних засобів.

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній, письмовій формі та онлайн-взаємодії) (ІНО 2.4)

використовує прості прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову про погоду, тварин тощо; ставить прості запитання під час виконання спільного завдання; привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову.

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції

(ІНО 3.1)

розповідає про природні формування у своєму місті/країні; робить коротку підготовлену просту презентацію про улюблену пору року, погоду/домашнього улюбленця; відповідає на прості уточнювальні запитання, у разі потреби просить повторити запитання та отримує допомогу щодо формулювання відповідей.

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі (ІНО 3.2)

пише прості фрази та речення про улюблену погоду, тварину, використовує фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі (ІНО 3.3)

використовує необхідний набір фраз із свого мовного і мовленнєвого досвіду; зауважує та виправляє власні прості мовні помилки; визначає, що має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні

 

6.Навколишнє середовище, погода

Different Places

The Weather

Animals

•Природа: (beach,

countryside, forest, jungle, garden, river, sea, lake, swamp, pond, ocean, waterfall, mountain, hill, cliff, rock, field, desert, valley)

•Погода:  (cloudy, sunny,

snowy, windy, foggy, frosty, rainy, slippery, hot, cool, cold, sky, ground)

•Тварини:(wild/domestic animals, pets, wing, tail, beak, claws, trunk)

 

Adjective: comparatives and superlatives of short and long adjectives

Past Simple

Questions

-Розігрувати ситуації у діалозі, розпитуючи про погоду, улюблених домашніх тваринок та природу

-Розповідати про свою улюблену пору року та описувати улюблену тварину

-Запитувати та надавати інформацію про погоду у різні пори року

-Виконувати інтерактивні завдання в онлайн-додатках Learningapps.org, Formative, Wordwall.net, Liveworksheets та ін.

-Брати участь у роботі групи, виконуючі різні ролі

-Сприймати на слух тематичну інформацію та виконувати завдання

-Робити коротку презентацію природного дива України, улюбленої пори року

-Працювати з картами пам'яті, таблицями, QR-кодами

-Виконувати проектні завдання (життя рідкісної тварини, відвідування природнього місця та ін.)

-Писати повідомлення та дописи в мережі інтернет

Сприймає усну інформацію (ІНО 1.1)

розуміє назви видів транспорту, будівель, географічних об’єктів під час сприймання усної інформації; розуміє час, дати, запитання, що стосуються державних свят України та Великобританії, географічних місць та пам’яток культури; сприймає та розуміє основну інформацію та окремі деталі у короткому аудіозапису тексту про місто та рідну країну, транспорт та подорожі; розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке та повільне; отримує та сприймає основну інформацію про Україну та Великобританію; визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст.

Сприймає письмовий текст (ІНО 1.2)

виокремлює інформацію про державні свята, географічні об’єкти, культурні пам’ятки та види транспорту в Україні та Великобританії, отриману з коротких особистих листів та імейлів; знаходить конкретну інформацію у простому тексті, викладеному в письмовій формі; визначає в текстах, що розміщені в Інтернеті, інформацію, що належить до даної теми; розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і туристичних картах.

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту (ІНО 1.3)

розуміє загальний зміст коротких текстів і конкретні висловлювання про транспорт, його переваги та недоліки, про географічне положення та свята своєї країни та Великобританії; розуміє запитання, що стосуються здатності виконувати певні дії, якщо мовлення чітке й повільне; використовує числа, дати, власні географічні назви тощо, щоб визначити тему тексту.

Здійснює усну взаємодію (ІНО 2.1)

реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне, у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння; висловлює власну думку стосовно видів транспорту, будівель у місті; спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони стосуються географічного положення, культурних пам'яток та визначних місць України та Великобританії тощо; розповідає про свої плани, висловлює власну думку та аргументує її; запитує просту інформацію щодо подорожі, користування громадським транспортом, запитує і пояснює, як пройти до певного місця; розпитує та пояснює, як дістатися до певного місця за допомогою карти чи плану; бере участь у простих повсякденних розмовах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Здійснює письмову взаємодію (ІНО 2.2)

пише короткі прості текстові повідомлення, записки, зокрема з використанням електронних засобів; занотовує події, фіксує дати та час, які необхідно запам’ятати.

Здійснює онлайн-взаємодію (ІНО 2.3)

робить короткі онлайн-коментарі в тревел-блогах, туристичних рекламах тощо, використовуючи прості мовні засоби, у разі потреби звертається до онлайн-словників; бере участь в онлайн-спілкуванні, відповідає на коментарі, висловлює вдячність або просить вибачення з використанням простих мовних засобів.

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній, письмовій формі та онлайн-взаємодії) (ІНО 2.4)

використовує прості прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову про подорожування різними видами транспорту, про місця у місті тощо; ставить прості запитання під час виконання спільного завдання; привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову.

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції

(ІНО 3.1)

стисло описує свої плани подорожі; розповідає про своє місто та столицю України і Великобританії; робить коротку підготовлену просту презентацію про улюблені види транспорту, визначні місця України та Британії; відповідає на прості уточнювальні запитання, у разі потреби просить повторити запитання та отримує допомогу щодо формулювання відповідей.

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі (ІНО 3.2)

пише прості фрази та речення про свій улюблений вид транспорту, своє місто, географічні об’єкти України та Британії, використовує фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі (ІНО 3.3)

використовує необхідний набір фраз із свого мовного і мовленнєвого досвіду; зауважує та виправляє власні прості мовні помилки; визначає, що має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні

 

7.Україна та країна, мова якої вивчається

Places

Out and About

 

•Рідне місто/будівлі у місті: (museum, theatre,

gallery, bank, hotel, restaurant, university, station, park, supermarket, post office, police/fire station, hospital, library, church, cathedral, sports centre)

•Географічне положення

(located, border on, mountains, rivers, lakes, the Black Sea, the Sea of Azov, the Carpathians)

•Державні свята

(Independence Day, Victory Day, Constitution Day, Christmas, Women`s Day, New Year, Easter)

•Відомі місця та пам’ятки культури

•Види транспорту, їх переваги та недоліки

(bike, boat, plane, train, ship, coach, car, funicular, underground, taxi, bus, tram, trolleybus, motorbike; fast - slow, comfortable - uncomfortable, safe – dangerous, cheap - expensive)

 

 

Culture Time

The United Kingdom

Cities and Towns of Ukraine

Holidays in the USA and Ukraine

Museums Around the World

Youth Clubs in the UK

Beach culture in Australia and New Zealand

Prepositions: outside, inside, below, above, near

Conjunction: because, and, but

Verb: there is…/there are…

Questions

-Розігрувати ситуації у діалозі, розпитуючи про будівлі у місті, географічне положення України та Великобританії

-Розповідати про свій улюблений вид транспорту

-Запитувати та надавати інформацію про державні свята, культурні пам'ятки України та Великобританії

-Виконувати інтерактивні завдання в онлайн-додатках Learningapps.org, Formative, Wordwall.net, Liveworksheets та ін.

-Брати участь у роботі групи, виконуючі різні ролі

-Сприймати на слух тематичну інформацію та виконувати завдання

-Робити коротку презентацію рідного міста, країни

-Працювати з картами пам'яті, таблицями, QR-кодами

-Виконувати проектні завдання (маршрут подорожі, план міста та ін.)

-Писати повідомлення та дописи в мережі інтернет

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
2406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку