Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 13.04.2020 по 17.04.2020

Про матеріал
Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 13.04.2020 по 17.04.2020 з основних предметів. У додатку розміщені завдання зворотнього зв'язку.
Перегляд файлу

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 УЧНІВ 4-Х КЛАСІВ

з 13.04.2020 по 17.04.2020

 

Українська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Урок розвитку писемного мовлення №14.

Написання тексту-опису  за складеним планом з опорою на допоміжні матеріали.

с. 158

 

1.Розглянь репродукцію картини Івана Гончара «У полі».

2.Прочитай текст про автора картини.

Іван Макарович Гончар — народний український художник, скульптор, графік, колекціонер.

Народився 27 січня 1911 року в багатодітній (8 дітей) селянській родині в селі Липянці на Черкащині. Ріс хворобливою дитиною.

Навчаючись у 4-му класі, здобув перше місце на районній художній виставці.

1927 року до його села приїхав музикант і фольклорист Максим Коросташ, який, дізнавшись про талановитого хлопця, взяв його під свою опіку, допоміг поступити в Київську художньо-індустріальну школу й оселив у своїй квартирі. У цей час І.Гончар мав змогу зустрічатися з музикознавцем Климентієм Квіткою та письменницею Оленою Пчілкою.

За участь у Другій світовій війні, яку закінчив у Берліні, отримав орден Вітчизняної війни II ступеня, медалі «За відвагу», «За перемогу над Німеччиною». По закінченні війни йому вдалося попрацювати у Віденській академії мистецтв, поїздити містами Європи, замальовуючи її архітектурне обличчя.

У червні 1993 року Івана Макаровича Гончара не стало. Похований митець у Києві на Байковому цвинтарі.

3. Словникова робота.

Вишита сорочка (вишиванка) є найдавнішим одягом в Україні. Вишиванки носили й носять як жінки, так і чоловіки.

Запаска (фартук, посередник, попередниця) – невеликий шматок вишитого полотна, який зав’язували поверх спідниці.

Корсетка – жіночий верхній одяг без рукавів, пошита з кольорової тканини.

Кептар – хутряний одяг без рукавів, оздоблений різнобарвними нитками.

Лейбик – безрукавка – різновид народного одягу українців. Це чоловічий і жіночий одяг без рукавів.

Намисто – ( дукачі, коралі, ґердани, бісер )- найдавніша прикраса, яку жінки носять на шиї.

Плахта- святковий одяг із кольорової вовняної тканини, типу спідниці. Полотно для плахти вишивали, прикрашали поясом.

Сап’янці -  в Україні святкові жіночі чобітки червоного, жовтого або зеленого кольору.

Сардак – верхній короткий сукняний одяг із рукавами, поширений у західних областях України.

Спідниця – (літник, димка, фарбанка) – жіночий одяг, що покриває фігуру від талії донизу.

4. Прочитай цей текст.

  Різноманітним і барвистим був український народний костюм.

  Українка одягала довгу сорочку з широкими вишитими рукавами, які сходилися на запясті у вишиту манжету. Поділ сорочки теж прикрашали вишивкою. Її було видно з-під спідниці або плахти. Плахта одягалася у свята. Орнамент плахти, спідниці вишивали шовковими нитками, рідше  - золотою чи срібною парчею. Жінки носили різнокольорові вишиті запаски.

    У прохолодну погоду одягали безрукавки, корсетки й кептарі.

    Коси дівчата прикрашали стрічками, квітами й віночками.

    Нагрудні прикраси носили з дорогоцінних каменів, скла, намиста й бісеру.

    Український національний костюм створювали протягом століть. Він утілив в собі історію нації, її національні цінності, народну душу.  

5. Аналіз змісту репродукції картини.

- Хто написав картину «У полі»? - Хто зображений на передньому плані картини?                                                  - У що дівчина одягнена?                     - Яка в неї сорочка?                                - Що вона одягла поверх сорочки?                                                    - Яка в неї плахта? Яка запаска?           - Що зображено на задньому плані?                                                      - Що зображено на правому плані?                                                     - Що зображено на лівому плані?      - Які фарби використав художник, зображаючи природу?

6. Склади план тексту-опису української дівчини, яку зобразив художник І.Гончар. Запиши план у зошит.

7. Склади і запиши текст-опис українки за змістом репродукції картини І.Гончара «У полі». Користуйся словником, текстом, планом.                                                                                                                    

                            План                                                                1. Хто є автором картини «У полі»? 2. Кого зобразив художник на передньому плані картини?                           3.  (Далі склади сам)...                                         

Перечитай складений текст і відправ вчителю для перевірки.

2

Поширення речень (тексту) прислівниками. Вживання і написання слова посередині.

с.173-174

https://www.youtube.com/watch?v=oxeXZ632iCc&t=99s

 

впр. 395 усно і письмово;  прочитай народну казку, поширюючи речення прислівниками з довідки. Перекажи.

Спиши текст. Пошир речення прислівниками з довідки.

Добери до вставлених прислівників антоніми. Випиши їх парами.

впр. 396 – письмово; прочитай прислівники.

Спиши прислівники, згрупувавши їх за питаннями як? де? коли? звідки?

Випиши прислівники-антоніми парами.

впр. 397 – усно; прочитай текст, розкриваючи дужки, поясни свій вибір.

3

Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.

с.174-176

https://www.youtube.com/watch?v=0rmhHaHO52c&t=2s

 

впр. 399 усно і письмово, прочитай вірш Галини Кирпи. Вивчи напамять.

Визнач, який це текст – художній, діловий, науково-популярний.

Запиши вірш із памяті. Підкресли прислівники. Постав до них питання. Підбери і запиши до виділеного прислівника антонім.

впр. 400 – усно і письмово,

прочитай текст. Визнач, який це текст – художній, діловий, науково-популярний.

Пошир художній текст однорідними членами речення, добираючи з довідки прислівники-синоніми до виділених. Запиши їх через кому.   

впр. 401 – усно, прочитай текст, добираючи з довідки прислівники-синоніми. Визнач, який це текст – художній, діловий чи науково-популярний?

Порівняй тексти вправ 400 і 401. Які прислівники вживаються в науково-популярному тексті? 

 

 

            Літературне читання

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Урок позакласного читання №14

«Цікаві пригоди братів наших менших»

Позакласне читання, с. 104-110

 

Прочитай. Розкажи  про що ти прочитав. Чим тобі сподобалися ці твори? Познач незрозумілі слова. Спробуй пояснити їх значення. Використовуй для цього зміст речення. Навчися їх виразно читати. Перекажи оповідання, яке тобі найбільше сподобалося. Що тебе найбільше вразило в оповіданні Гната Майстренка «Сирітка»?

Як ти думаєш, чому так дивно прозвали кота у творі Майка Йогансена? Чим зацікавила тебе казка Олега Буцня  «Солодкий дощ»?                

2

Маряна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя».

 

Хрестоматія,                  с.154-156

https://www.youtube.com/watch?v=Xu-fJ0PwEpM

 

 

Прочитай. Розкажи, про що ти прочитав. Назви головних героїв цієї історії. Розкажи, де вони жили. Чим займалися малі кроти, коли залишалися самі? Перекажи.

3

Маряна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя» (продовження).

 

Хрестоматія,                   с.157-161

 

Дочитай історію до кінця. Чи сподобалася вона тобі? Чим саме? Прочитай ще раз. Що ти змінив би у сюжеті? Розкажи. Придумай свою кінцівку цієї історії. Перекажи.          

4

Робота з літературним твором.

Дарина Мурмуєнко «Велосипед для Катрусі».

 

 

Прочитай у додатку твір Дарини Мурмуєнко «Велосипед для Катрусі» .

Виконай завдання письмово.

1. Визнач жанр твору.                        А легенда                                         Б казка                                              В оповідання

2. Оповідання – це:
А  невеликий за розміром розповідний художній твір про одну чи кілька подій у житті людей, тварин.
Б  народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події.
В  поетичний твір, поділений на рядки, які римуються.

3. Яку з ознак справжньої дружби демонструє героїня твору?                                                       А справжні друзі завжди раді вашим успіхам                                          Б справжні друзі завжди готові прийти на допомогу                      В справжні друзі не нав’язливі

4. Обери рядок, у якому записано речення, що допомагає краще уявити стосунки між героями твору.           А “ Не переживай! На моєму їздитимеш - поділимося якось ”.                                                               Б “ За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала падати ”.                          В “ Денис аж очі витріщив на сестру від подиву ”.

5. Яке прислів’я найточніше виражає основну думку твору?  А Без біди друга не пізнаєш.           Б Людина без друзів, що дерево без коріння.                                          В Вірний приятель — то найбільший скарб.

6. Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності.

__Перший виїзд Катрусі на велосипеді.                                            __Здійснилася мрія Катрусі.                   __Пригода з Денисом.                       __Зміна ставлення Дениса до сестри.                                                         __Чому зіпсувався настрій у Катрусі?                                                  __Катруся навчилася їздити на велосипеді.

7. Чому Денис змінив ставлення до сестри?

8. Чи справді Катруся була справжнім другом? Доведи свою думку.

 

Російська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Правописание. Обозначение непроизносимых согласных в корне слова.

с.132-134

https://www.youtube.com/watch?v=ApDJr0Jx6ew

 

впр. 334 – усно; прочитай.

Що нового про сильну та слабку позиції звуків в російській мові ти дізнався? У яких випадках вимова та написання слів не співпадають?

Вивчи правило.

впр. 335 – усно; прочитай. Правильно вимовляй слова. Які звуки ми не чуємо при вимові?

Від поданих слів утвори нові, які відповідають на запитання ЩО? Чи можна їх назвати перевірними? Чому?

впр. 336 – письмово; запиши за зразком. Встав, де потрібно, пропущені букви, підбери перевірне слово.

впр. 337 – усно і письмово;  прочитай. Про які слова говориться у тексті?

Дай відповіді на запитання до тексту.

Знайди у тексті і випиши слова з приголосними, що не вимовляються у корені слова.

Запамятай правопис слів:

желать, радостный, спасибо, чудесный.

2

Правописание. Написание слов с удвоенными согласными в корне слова. Перенос слова с сочетанием согласных.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с.135-139

https://www.youtube.com/watch?v=WcYGZBLMK9M

 

Впр. 341 – усно; прочитай, порівняй правопис слів в українській та російській мові.

Прочитай та запамятай правило.

впр. 342 – письмово; спиши. Підкресли подвоєні приголосні.

Запамятай правопис слів:

одиннадцать, классная, коллекция, репетиция, премьера; отвернуться, жить, одинёшенек.

впр. 348 – письмово; спиши, поділяючи слова для різних варіантів переносу.

Вивчи правило!

впр. 350 – усно і письмово;

прочитай оповідання. Визнач його тему та основну думку. Підбери заголовок.

Дай відповіді на запитання. Поясни, чому ти так думаєш.

Випиши виділені слова. Поділи їх для переносу вертикальними лініями.

 

Математика

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок та з дужками.   

 

с. 150-151

https://www.youtube.com/watch?v=VKtzntVC0q8

 

 

№ 942усно; виконай обчислення.

№ 943усно; прочитай задачу. Розглянь обчислення. Зроби висновок, як множать складені іменовані числа. 

№ 944– письмово; обчисли. Користуйся зразком обчислення.

№ 945письмово; розвяжи та порівняй задачі. Що у них спільне? Чим вони відрізняються?

№ 946 – письмово. Пригадай правило, як  знайти число, коли відома його частина.

2

Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок та з дужками.

 

c. 151-152

https://www.youtube.com/watch?v=siC9T4dfgFY

 

№ 952усно; розглянь запис, поясни порядок виконання дій.

№ 953 – письмово. Розв’яжи вирази. Визнач спочатку порядок виконання дій.

№ 954письмово; розвяжи задачу з поясненням.

Спочатку дізнайся на скільки менше грошей отримав другий робітник, ніж перший.

№ 956 – письмово; спочатку дізнайся ширину ділянки. Використай формулу периметра:

P = (a + b) • 2

3

Перевір себе! Підсумкова робота за темою «Дроби. Множення і ділення на розрядні числа. Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове».

 

 

1. Задача

Магазин отримав за однаковою ціною 15 телевізорів і 18 комп’ютерів. Вартість усіх комп’ютерів на 15 000 грн більша, ніж телевізорів. Скільки  гривень заплатили за телевізори та комп’ютери окремо?

2. Вираз

(11 788 : 7 + 758) 43

3. Завдання

404м 4см · 74

4. Завдання

Знайди три сьомих від 3864. 

5. Задача

Периметр прямокутника 20 см. Довжина - 8 см. Знайди площу. Накресли цей прямокутник.

6. Завдання

У числі 283604 закресли дві цифри так, щоб число, яке залишиться, було:

А) найменшим із можливих       Б) найбільшим із можливих

Попрацюй сьогодні самостійно та відправ вчителю виконані завдання для перевірки.

4

Множення багатоцифрових чисел на трицифрове число.

 

c. 152-154

https://www.youtube.com/watch?v=6tOZb2Vu5NM

 

 

№ 959усно; порівняй записи множення на двоцифрове та трицифрове числа.

№ 960письмово; зроби письмові обчислення.

969 -  усно; розглянь зразок письмового множення. Зроби висновок.

№ 971 – письмово; розвяжи задачу за планом.

1) Скільки кілометрів пролетів літак за 3год?

2) Скільки кілометрів пролетів літак за 2 год?

3) Яку відстань літак вже пролетів?

4) Скільки кілометрів залишилося пролетіти літакові?

№ 973 – письмово; розвяжи задачу за планом.

1)Знайди швидкість велосипедиста.

2)Знайди швидкість велосипедиста на зворотному шляху, якщо вона була

на 3 км/год менша.

3) Знайди час, який витратив велосипедист на зворотний шлях.

S = V • t

 

Природознавство

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Використання і охорона природних багатств водойм.

с. 118-119

https://www.youtube.com/watch?v=0BfWvKYHMD8

 

 

 

Прочитай текст, дай відповіді на запитання. Знайди на карті Чорне море, Азовське море. Покажи найбільші річки України.

Перечитай ще раз текст підручника. Перевір себе. Дай відповіді на запитання на с. 119 підручника.

2

Перевір себе! Підсумкова робота за темою «Природа України. Водойми».

 

 

 

1.  Материк,  на якому розташована Україна …

а) Африка;             б) Євразія;               в) Європа.      

        

2. Обери рядок, в якому правильно записано країни, з якими межує Україна:
а) Росія, Америка, Польща, Білорусь, Румунія, Словаччина, Угорщина;
б) Росія, Польща, Білорусь, Румунія, Молдова, Словаччина, Угорщина;

в) Румунія, Болгарія, Туреччина, Грузія, Росія, Україна .

 

3. Основними формами поверхні суходолу  є…

а)  горби і гори;        б) височини і низовини;      в) рівнини і гори.

 

4. Витоком , називають…

а) заглибину, в якій тече річка;

б) місце, де річка бере початок;

в) місце, де річка впадає в море.

 

5. Установи  відповідності за допомогою стрілок

(Дивися додаток)

6. «Розшифруй» і допиши речення

В Україні є поклади

паливних корисних копалин:             ___________________________________________

рудних:

і нерудних:

 

 

7.  Закінчи речення.
Острів – це ....

Найбільшими островами Чорного моря є ....

 

8. Поміркуй! Які є причини забруднення Чорного моря? Які їх наслідки? Свої міркування запиши.

Попрацюй сьогодні самостійно та відправ вчителю виконані завдання для перевірки.

 

Я у світі

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Підсумковий урок за темою «Я - українець».

 

https://www.youtube.com/watch?v=XcDOUVIJqKk

 

 

Перечитай уважно текст.

      Сьогодні у нас підсумковий урок  за розділом «Я- українець». То ж поговоримо про нас, нашу державу і про те, що ж означає – бути українцем?

     Ілля Шевельов, вчений, професор, доктор медичних наук, сказав: «У кожному з нас, хочемо ми того чи ні, закладена частинка Батьківщини. Не любити Батьківщину так само неприродно, як не любити себе». Чи погоджуєшся ти з думкою І. Шевельова, подумай.

     Ми – Українці! Це звучить гордо. Нам пощастило народитися на мальовничій, щедрій та багатій українській землі. Україна – наша Батьківщина.  

      Батьківщина починається для нас з місцевості, де ми народилися й росли, де живуть наші рідні, проходять найкращі, найщасливіші моменти життя. Наша маленька Батьківщина завжди з нами, у найпотаємніших куточках нашої душі, вона зігріває й підтримує нас.

       А з маленьких куточків складається наша велика країна Україна. Як кожна країна, вона має свою територію, кордони, символи, мову. Пригадай!

- В якій частині світу знаходиться наша держава?

- Покажи кордони України на карті.

- Які державні символи України?

- Що ти можеш розказати про наш Герб, Прапор, Гімн?  

   Крім державних символів є ще й народні.

   Верба - символ краси, безперервності життя, священне дерево. Символом   рідної землі, символом дівочої вірності, краси є тополя. Символом сили, могутності, довголіття є дуб.

Калина - символ кохання, краси, щастя. Чорнобривці символізують дитинство, рідну матір і батька, рідну оселю.

Барвінок має багато символів: символізує віру у свої сили, несе переможність природи, символ кохання, вірної і взаємної любові, краси, пам'яті.

Мальва – це символ любові до рідної землі, до народу.

Волошки - це символ святості, чистоти, привітності та чемності, хлоп’ячої краси й добра.

Мак - символ безкінечності Всесвіту.

    Україна – парламентська держава. Нею керує парламент на чолі з президентом.

    Як звати президента України?

    Життя будь якої держави влаштоване за певними правилами – законами, а її громадяни мають визначені права і обовязки.

     Де записані права і обов’язки громадян України?

     Головне багатство держави – це її люди. Вони творять її , дбають про добробут, прославляють на весь світ.

     Назви прізвища відомих українців.

     То чи погоджуєшся ти з думкою професора Шевельова?

Чому?

 

Основи здоровя

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Упевненість і самовпевненість.

с. 141-142,

використовуємо Підручник UA

https://www.youtube.com/watch?v=qkVYxWIPQPs

 

 

 

Прочитай уважно текст підручника. Що нового ти сьогодні дізнався? Які визначення ти запам’ятав?

Запам’ятай!

Упевненість – тверде переконання в чомусь щодо когось, віра в кого-небудь або що-небудь; усвідомлення своєї сили, власних можливостей.

Самовпевненість – це необґрунтована (нічим не підкріплена) впевненість людини у власних силах, у тому, що вона не має недоліків і негативних рис характеру.

Будь упевненим у собі, однак твоя впевненість не має переходити в самовпевненість.

Перечитай ще раз уважно матеріал у підручнику. Дай відповіді на запитання.

 

Програму склала вчителька початкових класів Соловйова У.Є.

 

 

Додаток

Робота з літературним твором

 

     Прочитай текст.

Велосипед для Катрусі

Тієї осені Катрусі купили велосипед. О, скільки щастя! У її старшого братика Дениса давно вже був великий, з рамою. Він часто возив на ній Катруську, коли батьки казали. А по своїй волі катати не хотів. Тож мрією дівчинки був свій, власний велосипед.

Що й казати, Катруська просто марила цією покупкою.

А тут уже наступного дня батьки привезли новенького, лискучого червоного велосипедика. Ох і щаслива була дівчинка — її мрія здійснилася!

Та тут нагодився братик і геть зіпсував настрій сестрі:

— Малече, ти спочатку навчися їздити на ньому!

— Синку, не ображай сестру, вона навчиться, обов’язково. Ти ж також колись не вмів, а потім навчився. Доню, ходімо вчитися!

Вони вийшли з квартири. Денис — за ними. Катруся вилізла на сидіння, яке тато підкрутив спеціально для неї, стиснула ручками кермо і поглядом тріумфатора обвела всіх навколо. Мовляв, от я сиджу на велосипеді — своєму, власному, а зараз поїду.

Як тільки тато відпустив велосипед, Катруська скрутила кермо і наїхала пряменько на дерево. Коли тато з Денисом добігли до місця пригоди, то знайшли там покарлючений велосипедик і Катрусю, яка сиділа на траві й тільки кліпала очима.

— Тату, відремонтуй, будь ласка, чимшвидше мого велосипедика, а то так ще й літо мине, а я не навчуся їздити, — тихо промовила Катруся.

За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала падати. Вона набивала синці й здирала лікті та коліна, доки не навчилася тримати кермо у правильному напрямку і не перехилятися набік. Словом, доки не навчилася їздити сама без підтримки.

З того великого дня вона майже не злізала зі свого залізного друга. І до подружок, і до бабусі, й до магазину на ньому їздила. Вона не тямила себе від щастя відтоді, як їй купили велосипед.

Та якось Денис прийшов додому дуже засмучений, бо зламав свого велосипеда — врізався в дерево.

— Не переживай! На моєму їздитимеш — поділимося якось.

Денис аж очі витріщив на сестру від подиву. Але відразу йому стало соромно, що от він колись не хотів катати Катрусю на своєму велосипеді, а тут вона так просто пропонує йому свій. Денис підійшов до Катруськи, обійняв і вперше в житті зрозумів, що кращого друга, ніж його маленька сестра, у нього немає.

(347 слів)                                                                                За Дариною Мурмуєнко

Робота з літературним твором «Велосипед для Катрусі» за Д.Мурмуєнко

Прізвище, імя________________________________________________

Виконай завдання

1. Визнач жанр твору.

А легенда                  Б казка                 В оповідання

2. Оповідання – це:
А  невеликий за розміром розповідний художній твір про одну чи кілька подій у житті людей, тварин.
Б  народний або літературний твір про вигадані, часто  фантастичні події.
В  поетичний твір, поділений на рядки, які римуються.

3. Яку з ознак справжньої дружби демонструє героїня твору?

А справжні друзі завжди раді вашим успіхам

Б справжні друзі завжди готові прийти на допомогу

В справжні друзі не нав’язливі

4. Обери рядок, у якому записано речення, що допомагає краще уявити стосунки між героями твору.

А “ Не переживай! На моєму їздитимеш — поділимося якось ”.

Б “ За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала

           падати ”.

В “ Денис аж очі витріщив на сестру від подиву ”.

5. Яке прислів’я найточніше виражає основну думку твору?

А Без біди друга не пізнаєш.

Б Людина без друзів, що дерево без коріння.

В Вірний приятель — то найбільший скарб.

6. Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності.

          __ Перший виїзд Катрусі на велосипеді.

__ Здійснилася мрія Катрусі.

__ Пригода з Денисом.

__ Зміна ставлення Дениса до сестри.

__ Чому зіпсувався настрій у Катрусі?

__ Катруся навчилася їздити на велосипеді.

 7. Чому Денис змінив ставлення до сестри?

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 8. Чи справді Катруся була справжнім другом? Доведи свою думку.  _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання зворотнього звязку з математики №4

 

  1. Задача

Магазин отримав за однаковою ціною 15 телевізорів і 18 комп’ютерів. Вартість усіх комп’ютерів на 15 000 грн більша, ніж телевізорів. Скільки  гривень заплатили за телевізори та комп’ютери окремо?

  1. Приклади

(11 788 : 7 + 758) 43

  1. Завдання

404м 4см · 74

  1. Завдання

  Знайди три сьомих від 3864. 

  1. Задача

Периметр прямокутника 20 см. Довжина - 8 см. Знайди площу. Накресли цей прямокутник.

  1. У числі 283604 закресли дві цифри так, щоб число, яке залишиться, було:

А) найменшим із можливих

Б) найбільшим із можливих

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання зворотнього звязку з природознавства

Прізвище, імя ____________________________________________________

1.  Материк,  на якому розташована Україна …

а) Африка;             б) Євразія;               в) Європа.      

        

2. Обери рядок, в якому правильно записано країни, з якими межує Україна:
а) Росія, Америка, Польща, Білорусь, Румунія, Словаччина, Угорщина;
б) Росія, Польща, Білорусь, Румунія, Молдова, Словаччина, Угорщина;

в) Румунія, Болгарія, Туреччина, Грузія, Росія, Україна .

 

3. Основними формами поверхні суходолу  є…

а)  горби і гори;        б) височини і низовини;      в) рівнини і гори.

 

4. Витоком , називають…

а) заглибину, в якій тече річка;

б) місце, де річка бере початок;

в) місце, де річка впадає в море.

 

5. Установи  відповідності за допомогою стрілок

Рівнини 

 

  • Підвищення на рівнинах.

Горби •

 

  • Неосяжні простори, на яких відсутні гори.

Гори •

 

  • Гори розміщені рядами.

Гірські  хребти •

 

  • Ділянки суходолу, значно вищі від горбів.

6. «Розшифруй» і допиши речення

В Україні є поклади

паливних корисних копалин:  ________________________________________________

рудних: __________________________________________________________________

і нерудних:_______________________________________________________________.

 

 

7.  Закінчи речення.
Острів – це_______________________________________________________________  ___________________________________________________________________

 

Найбільшими островами Чорного моря є _________________________________________________________________________

 

8. Поміркуй! Які є причини забруднення Чорного моря? Які їх наслідки? Свої міркування запиши.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання зворотнього зв’язку з української мови № 4

Прізвище, ім’я ______________________________________________

1.Утвори спільнокореневі прислівники.

     Від іменників:

Весна – навесні                              гора – _______________________

ранок – __________________       сум –  _______________________

жарт –   __________________       користь – ____________________

     Від прикметників:

Охайний – охайно                          зручний – ____________________

радісний – ________________      чесний –   ____________________

ніжний –    ________________      щирий –   ____________________

     Від дієслів:

Сміятися – смішно                         веселитись – __________________

дружити – ________________      боятися – _____________________

величати – ________________      святкувати – __________________

 

2.Спиши текст, вставляючи пропущені прислівники з довідки.

 

           Ліс     дрімав. Нічний вітерець заблудився десь у густих чагарниках.

Та ось небо    запалало.   всміхнулося травневе сонце. У верховіттях дерев заспівали ранні птахи. На галявинах  замайоріли барвистими  вогниками лісові квіти. Заіскрились на них під сонячним промінням краплини роси, неначе кришталеві кульки.

Сонце піднялось уже   . Блакитне небо  огорнули пухнасті хмари.

Краплини дощу напували землю, живили лісові джерельця. Травень   набирався сили.

Довідка: зачаровано, дзвінко, яскраво, щиро, поступово, високо, гордо, щедро, таємниче.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1

 

docx
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
3648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку