Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 6 клас "Етика" - Х.: Видавнича група "Основа", 2006.

Про матеріал
Уроки етики є важливими у сьогоденні. Метою вивчення цього предмета в загальноосвітній школі є: підготувати учнів до взаємодії з соціальним середовищем, сформувати в них соціалізуючі та комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальність, збагатити досвід емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі. Крім того, Державний стандарт галузі передбачає засвоєння учнями таких елементів змісту освіти, як «цінності в житті людини й суспільства», «індивідуальність», «вільний розвиток людини», «свобода і відповідальність», «толерантність», «мораль», «етика і етикет». Додаю орієнтовне планування у 6 класі.
Перегляд файлу

Метою вивчення етики в загальноосвітній школі є: підготувати учнів до взаємодії з соціальним середовищем, сформувати в них соціалізуючі та комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальність, збагатити досвід емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі.

Крім того, Державний стандарт галузі передбачає засвоєння учнями таких елементів змісту освіти, як «цінності в житті людини й суспільства», «індивідуальність», «вільний розвиток людини», «свобода і відповідальність», «толерантність», «мораль», «етика і етикет».

Завдання навчального предмету «етика»:

  • поглиблювати знання учнів про людину та моральні взаємини в суспільстві, основні  моральні норми та цінності українського суспільства та людства, правила етикету, правила культури поведінки;
  • удосконалювати вміння керуватися в поведінці моральними нормами та цінностями, виявляти доброзичливість, ввічливість, повагу й чуйність до інших, толерантність та милосердя, відрізняти моральність та аморальність, дотримуватися етикетних норм у повсякденному житті, контролювати, оцінювати та регулювати свої взаємини з іншими, здійснювати вибір у складних життєвих ситуаціях, орієнтуючись на моральні цінності;
  • формувати позитивне ставлення й мотивацію до застосування моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності українського суспільства та людства в цілому;
  • збагачувати досвід моральних взаємин з однолітками, батьками, вчителями, знайомими й незнайомими людьми;
  • стимулювати пізнавальний інтерес учнів до етичного знання основ моральної культури.

За програмою:

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-6 класи «Етика» - Х.: Видавнича група «Основа», 2005.

        Підручник:

  О. Данилевська, О. Пометун «Етика.» Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К., «Генеза», 2006.

 

Зміст програмового матеріалу 6 клас

  Дата

 Прим.

1

Навіщо вивчати етику

 

 

 

Тема 1. Прагнімо вершин добра

 

 

2

Навіщо вивчати етику

 

 

3

У чому цінність життя

 

 

4

Чому моральні цінності визначають як життєві орієнтири

 

 

5

У чому сила любові

 

 

6

Що означає біти справедливим

 

 

7

Як відрізнити моральний ідеал від кумира

 

 

8

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 2. Бережімо світ – довкола і в собі

 

 

9

Якими є моральні правила відносин між людиною і природою

 

 

10

Як пов’язані довкілля і здоров’я людини

 

 

11

Що таке мистецтво керувати собою

 

 

12

Яку роль відіграють емоції та почуття в житті людини

 

 

13

Як стати розвиненою людиною

 

 

14

Узагальнення

 

 

15

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 3. Спілкуймося з відкритими серцями

 

 

16

Що означає бути моральною людиною

 

 

17

Як мораль регулює відносини між людьми

 

 

18

Що означає поважати інших

 

 

19

У чому виявляється милосердя

 

 

20

Чому ми прагнемо віри

 

 

21

Чому в кожної людини своя дорога до храму

 

 

22

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 4. Будьмо громадянами

 

 

23

Якою є мораль демократичного громадянського суспільства

 

 

24

Як обираємо життєвий шлях

 

 

25

Якими є права й обов’язки людини в демократичному суспільстві

 

 

26

Як розуміють справедливість у сучасному демократичному суспільстві

 

 

27

Яка роль моралі і права в демократичному суспільстві

 

 

28

Що означає бути громадянином демократичної держави

 

 

29

Що таке громадянська позиція людини

 

 

30

Якими мають бути відносини між народами в багатонаціональній демократичній державі

 

 

31

Як виявити повагу до національних традицій, звичаїв, та обрядів інших народів

 

 

32

Узагальнення.

 

 

33

Тематичне оцінювання.

 

 

34

Підсумкове узагальнення.

 

 

 

35

Підсумкове узагальнення.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Планування
Додано
5 липня 2021
Переглядів
1515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку