Навчальна програма курсу літньої школи "Ресурсний центр", лабораторія "Математика в літературі" для учнів 5-8 класів

Про матеріал

Навчальна програма курсу літньої школи "Ресурсний центр", лабораторія "Математика в літературі" для учнів 5-8 класів може використовуватись не тільки в літній школі, а і у вигляді спецкурсу.

Перегляд файлу

КЗ «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів І-ІІІ ступенів №4 Маріупольської міської ради Донецької області»

 

 

УЗГОДЖЕНО:              ЗАТВЕРДЖЕНО: 

Заступник директора СШ№4    Директор СШ№4

____________І.І. Сорокіна    ____________І.І. Москаленко

«_____»___________20__ р             «_____»___________ 20__ р.

          

    

                                                                                                                                          

     .      

 

 

 

Навчальна програма курсу літньої школи «Ресурсний центр»

Лабораторія: «Математика у господарстві»

для учнів 5- 7  класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017 рік

 

Автор: вчитель математики Павлова Людмила Володимирівна

 

 

Рецензент: ____________________________________________________________

 

Затверджено педагогічною радою СШ№4

(протокол № _____ від “______” ____________ 2017)

 

Директор   _______________                         І.І. Москаленко

 

 

                       

        

Експертиза методичної ради  СШ№4:

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

 

«Вміння розв'язувати практичні задачі – таке ж практичне мистецтво, як вміння плавати або бігати. Йому можна навчитися тільки шляхом наслідування або вправи»

 

                                                                                                    Д. Пойа

 

  1. Актуальність розробки курсу

 

      Актуальність даної проблеми пов’язана з тим, що положення математики в сучасному світі далеко не те, яким воно було сто чи навіть тільки сорок років тому. В процесі пізнання дійсності математика відіграє все важливішу роль. Сьогодні немає такої галузі знань, де в тій чи іншій мірі не використовувалися б математичні поняття і методи. Чи не правда, нам майже кожен день в житті доводиться обчислювати, ми постійно використовуємо знання про величини, що характеризують протяжності, площі, обсяги, проміжки часу і багато іншого. Математика потрібна і дітям для формування духовного обличчя, розвитку необхідних рис характеру, таких як терпіння, працьовитість.

     Ще однією найважливішою причиною потреби людства в математиці є виховання в людині здатності розуміти зміст поставленої перед ним задачі, вміння правильно, логічно міркувати.

     Математика потрібна всім людям на світі. Без математики людина не зможе вирішувати, міряти і рахувати. Без математики неможливо побудувати будинок, порахувати гроші в кишені, виміряти відстань. Якщо б людина не знала математики, вона б не змогла винайти літак і автомобіль, пральну машину і холодильник, телевізор і комп'ютер. У всіх школах дітей вчать математики, тому що математика найголовніше знання, яке навіть раніше поважали і обожнювали.

 

2. Основні цілі програми

 

      ▪ розвиток творчих здібностей, логічного мислення,

      ▪розширення загального кругозору дитини в процесі живого і забавного розгляду різноманітних практичних завдань і питань, розв'язуваних за допомогою однієї арифметики або первинних понять з елементарної геометрії;     

 

 

3. Мета і завдання програми

 Досягнення  мети забезпечено за допомогою вирішення наступних завдань:

прищеплення учням інтересу до математики;

поглиблення і розширення знань учнів з математики при розв’язанні практичних задач у побуті;;

розвиток математичного кругозору, мислення, дослідницьких умінь учнів;

формування уявлень про математику  як частини загальнолюдської культури,  виховання  інтересу до математики.

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 

Тема заняття

дата

 

Практичні задачі.

 

1-2

Проект «Математика в домі»

Тема заняття: «Як розрахувати кількість шпалер на кімнату: основні способи та особливості їх застосування»

  1. Розрахунок по периметру кімнати і кількістю смуг.
  2. Розрахунок по площі обклеюваної поверхні стін
  3.  Особливості застосування різних способів.

Д\З: виписати показники домашніх лічильників.

 

29.05.17

30.05.17

 

3-4

Проект «Економічна математика»

Тема заняття : «Економічні розрахунки. Витрати на комунальні послуги»

    1. З чого складаються витрати на електроенергію?

    2. В яких одиницях вимірюється кількість витраченої електроенергії?

    3. Як розрахувати кількість витраченої електроенергії?

Д\з :Зміна за добу показників лічильника.

31.05.17

01.06.17

02.06.17

 

5 -6

Проект «Зберігаючі технології»

Тема заняття : «Енергозбереження»

  1.  Раціональне висвітлення квартири.
  2.  Економія електроенергії при приготуванні їжі.
  3.  Збереження тепла.

 

06.06.17

07.06.17

 

7 -8

Проект «Пам’ятка господарю»

Виготовлення презентаціі.

08.06.17

 

 

9

  Захист проектів. Підсумкове заняття.

09.06.17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список учнів літньої школи

 

 

29.05

30.05

31.05

01.06

02.06

06.06

07.06

08.06

09.06

1

Селецький Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Біденко Єлизавета

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Макаренко Микита

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Бердніков Максим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Точона Катерина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Лєбєдєва Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Гумьоная Катерина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Савінцева Діана

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Бугреєв Гліб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Комендо Катерина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Пономаренко Дмитро

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Заєц Ігор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Найдьонов Валерій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Марченко Микита

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Голуб Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Романюк Деніс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Планування
Додано
29 червня 2018
Переглядів
558
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку