28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Навчальна програма курсу літньої школи "Ресурсний центр", лабораторія "Математика в літературі" для учнів 5-8 класів

Про матеріал

Навчальна програма курсу літньої школи "Ресурсний центр", лабораторія "Математика в літературі" для учнів 5-8 класів може використовуватись не тільки в літній школі, а і у вигляді спецкурсу.

Перегляд файлу

КЗ «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів І-ІІІ ступенів №4 Маріупольської міської ради Донецької області»

 

 

УЗГОДЖЕНО:              ЗАТВЕРДЖЕНО: 

Заступник директора СШ№4    Директор СШ№4

____________І.І. Сорокіна    ____________І.І. Москаленко

«_____»___________20__ р             «_____»___________ 20__ р.

          

    

                                                                                                                                          

     .      

 

 

 

Навчальна програма курсу літньої школи «Ресурсний центр»

Лабораторія: «Математика у господарстві»

для учнів 5- 7  класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017 рік

 

Автор: вчитель математики Павлова Людмила Володимирівна

 

 

Рецензент: ____________________________________________________________

 

Затверджено педагогічною радою СШ№4

(протокол № _____ від “______” ____________ 2017)

 

Директор   _______________                         І.І. Москаленко

 

 

                       

        

Експертиза методичної ради  СШ№4:

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

 

«Вміння розв'язувати практичні задачі – таке ж практичне мистецтво, як вміння плавати або бігати. Йому можна навчитися тільки шляхом наслідування або вправи»

 

                                                                                                    Д. Пойа

 

  1. Актуальність розробки курсу

 

      Актуальність даної проблеми пов’язана з тим, що положення математики в сучасному світі далеко не те, яким воно було сто чи навіть тільки сорок років тому. В процесі пізнання дійсності математика відіграє все важливішу роль. Сьогодні немає такої галузі знань, де в тій чи іншій мірі не використовувалися б математичні поняття і методи. Чи не правда, нам майже кожен день в житті доводиться обчислювати, ми постійно використовуємо знання про величини, що характеризують протяжності, площі, обсяги, проміжки часу і багато іншого. Математика потрібна і дітям для формування духовного обличчя, розвитку необхідних рис характеру, таких як терпіння, працьовитість.

     Ще однією найважливішою причиною потреби людства в математиці є виховання в людині здатності розуміти зміст поставленої перед ним задачі, вміння правильно, логічно міркувати.

     Математика потрібна всім людям на світі. Без математики людина не зможе вирішувати, міряти і рахувати. Без математики неможливо побудувати будинок, порахувати гроші в кишені, виміряти відстань. Якщо б людина не знала математики, вона б не змогла винайти літак і автомобіль, пральну машину і холодильник, телевізор і комп'ютер. У всіх школах дітей вчать математики, тому що математика найголовніше знання, яке навіть раніше поважали і обожнювали.

 

2. Основні цілі програми

 

      ▪ розвиток творчих здібностей, логічного мислення,

      ▪розширення загального кругозору дитини в процесі живого і забавного розгляду різноманітних практичних завдань і питань, розв'язуваних за допомогою однієї арифметики або первинних понять з елементарної геометрії;     

 

 

3. Мета і завдання програми

 Досягнення  мети забезпечено за допомогою вирішення наступних завдань:

прищеплення учням інтересу до математики;

поглиблення і розширення знань учнів з математики при розв’язанні практичних задач у побуті;;

розвиток математичного кругозору, мислення, дослідницьких умінь учнів;

формування уявлень про математику  як частини загальнолюдської культури,  виховання  інтересу до математики.

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 

Тема заняття

дата

 

Практичні задачі.

 

1-2

Проект «Математика в домі»

Тема заняття: «Як розрахувати кількість шпалер на кімнату: основні способи та особливості їх застосування»

  1. Розрахунок по периметру кімнати і кількістю смуг.
  2. Розрахунок по площі обклеюваної поверхні стін
  3.  Особливості застосування різних способів.

Д\З: виписати показники домашніх лічильників.

 

29.05.17

30.05.17

 

3-4

Проект «Економічна математика»

Тема заняття : «Економічні розрахунки. Витрати на комунальні послуги»

    1. З чого складаються витрати на електроенергію?

    2. В яких одиницях вимірюється кількість витраченої електроенергії?

    3. Як розрахувати кількість витраченої електроенергії?

Д\з :Зміна за добу показників лічильника.

31.05.17

01.06.17

02.06.17

 

5 -6

Проект «Зберігаючі технології»

Тема заняття : «Енергозбереження»

  1.  Раціональне висвітлення квартири.
  2.  Економія електроенергії при приготуванні їжі.
  3.  Збереження тепла.

 

06.06.17

07.06.17

 

7 -8

Проект «Пам’ятка господарю»

Виготовлення презентаціі.

08.06.17

 

 

9

  Захист проектів. Підсумкове заняття.

09.06.17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список учнів літньої школи

 

 

29.05

30.05

31.05

01.06

02.06

06.06

07.06

08.06

09.06

1

Селецький Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Біденко Єлизавета

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Макаренко Микита

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Бердніков Максим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Точона Катерина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Лєбєдєва Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Гумьоная Катерина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Савінцева Діана

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Бугреєв Гліб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Комендо Катерина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Пономаренко Дмитро

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Заєц Ігор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Найдьонов Валерій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Марченко Микита

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Голуб Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Романюк Деніс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
29 червня 2018
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку