№ п/п
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
Інструментарій оцінювання
|
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»
Тема 1. Інформаційні процеси та системи
|
-
визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи спростування тверджень [6 ІФО 1.2.1-1]
-
обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних [6 ІФО 1.2.1-2]
-
розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади [6 ІФО 1.2.1-3]
-
зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах [6 ІФО 1.2.1-4]
-
представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень [6 ІФО 1.2.3-1]
-
пояснює схеми і діаграми систем реального і віртуального світу [6 ІФО 1.2.3-2]
-
називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, описуючи їх взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження
-
[6 ІФО 3.1.1-2]
-
демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних[6 ІФО 3.1.1-3]
-
описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою [6 ІФО 3.1.2-1]
-
пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення [6 ІФО 3.1.2-2]
-
розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом [6 ІФО 4.1.1-2]
-
розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату [6 ІФО 4.1.1-3]
|
|
Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»
Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення у збереженні довкілля
|
-
|
Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси.
|
-
Навчальні ігри
-
схема Фішбоун
-
метод дискусій
-
мовні підказки
-
Інформаційний проєкт «Купуємо комп’ютери для школи»
-
мозковий штурм
-
запитай в того, хто знає
-
хто/що я?
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування,
-
«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
-
самооцінювання (шкала),
-
світлофор,
-
експертна оцінка
|
-
|
Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта.
|
-
|
Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини
|
-
|
Комп’ютер як інформаційна система. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.
|
-
|
Види комп’ютерів
|
-
|
Персональний комп’ютер. Складові комп’ютера, їх призначення.
|
-
|
Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Прикладні програми.
|
-
|
Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Визначення мети, розподіл обов’язків
|
-
|
Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Підбір та оформлення матеріалів
|
-
|
Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Представлення результатів роботи
|
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»
Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет
|
-
розпізнає факти і судження в інформаційних джерелах [6 ІФО 1.4.1-1]
-
порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями [6 ІФО 1.4.1-2]
-
наводить аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах [6 ІФО 1.4.2-1]
-
використовує запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації і надійності джерел [6 ІФО 1.4.2-2]
-
наводить приклади застосування і побудови локальних мереж та організації доступу до Інтернету [6 ІФО 3.3.1-1]
-
наводить приклади онлайн-сервісів та їх можливостей [6 ІФО 3.3.1-2]
-
обирає актуальні і безпечні засоби і способи комунікації для себе і пропонує їх іншим особам [6 ІФО 3.3.1-3]
-
використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності [6 ІФО 3.3.1-4]
-
пояснює переваги і недоліки цифрової комунікації [6 ІФО 3.3.1-5]
-
розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом [6 ІФО 4.1.1-2]
-
розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату [6 ІФО 4.1.1-3]
|
Наскрізна змістова лінія «Здоров’я і безпека»
Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи
|
-
|
Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі.
|
-
Обери позицію,
-
схема Фішбоун,
-
лови помилку,
-
дискусії,
-
проблемне питання,
-
вірю – не вірю,
-
пізнавальні ігри
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування,
-
самооцінювання (шкала),
-
експертна оцінка,
-
світлофор
|
-
|
Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання.
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Факт. Судження. Спілкування в Інтернеті.
|
-
|
Безпечне використання Інтернету. Авторське право
|
-
|
Інтернет для навчання.
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 3. Комп’ютерні презентації
|
-
створює мультимедійні презентації [6 ІФО 2.4.3-4]
-
розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
-
наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
-
[6 ІФО 2.4.2-1]
-
дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
-
описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
пояснює важливість дотримання принципів академічної доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]
|
-
|
Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації.
|
-
Лови помилку,
-
Дискусії
-
проблемне питання
-
вірю – не вірю
-
хто/що я?
-
Кросворди
-
пізнавальні ігри
-
практично орієнтований проєкт «Моя улюблена гра»
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування,
-
«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
-
самооцінювання (шкала)
-
світлофор
-
експертна оцінка
|
-
|
Види слайдів.
|
-
|
Уведення та вставлення текстів на слайдах
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Редагування і форматування текстів на слайдах.
|
-
|
Створення та вставлення зображень на слайдах. Впорядкування слайдів.
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Розробка групового проєкту Визначення мети, розподіл обов’язків
|
-
|
Розробка групового проєкту. Добір інформації
|
-
|
Розробка групового проєкту. Виступ з презентацією
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 4. Текстові документи
|
-
розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
-
наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
-
[6 ІФО 2.4.2-1]
-
створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку [6 ІФО 2.4.3-1]
-
дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
-
описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
|
Наскрізна змістова лінія «Громадянська відповідальність»
Виховання поваги до прав і свобод, зокрема свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті. Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав
|
-
|
Програми для створення та опрацювання текстових документів.
|
-
лови помилку,
-
дискусії
-
проблемне питання,
-
вірю – не вірю
-
хто/що я?
-
кросворди
-
пізнавальні ігри
-
практично орієнтований проєкт
«Моя візитка»
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування
-
«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання)
-
самооцінювання (шкала)
-
світлофор
-
експертна оцінка
|
-
|
Об’єкти текстового документа, їх властивості.
|
-
|
Уведення і редагування тексту. Вставка символів. Перевірка правопису.
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Пошук та заміна фрагментів текстового документа.
|
-
|
Форматування символів, абзаців, сторінок. Друкування текстового документа
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»
Тема 5. Алгоритми та програми
|
-
складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач [6 ІФО 2.1.1-1]
-
представляє алгоритм одним чи кількома способами [6 ІФО 2.1.1-2]
-
поєднує базові структури для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.1-3]
-
пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх [6 ІФО 2.1.1-4]
-
знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок [6 ІФО 2.1.2-1]
-
робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.2-2]
-
наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують [6 ІФО 2.2.1-1]
-
створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше) [6 ІФО 2.2.1-2]
-
проводить перевірку роботи програмного проекту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи [6 ІФО 2.2.1-3]
-
пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту [6 ІФО 2.2.1-4]
|
-
|
Команди і виконавці. Система команд виконавця.
|
-
Метод записної книжки Хефеле
-
перевернутий урок,
-
Вебквест
-
метод «Сюрприз»
|
-
Онлайн тестування,
-
усне опитування,
-
самооцінювання (шкала),
-
світлофор,
-
експертна оцінка
|
-
|
Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів
|
-
|
Середовища проектування. Візуальні середовища проектування
|
-
|
Лінійні алгоритми і програми
|
-
|
Алгоритми і програми з циклами з лічильником
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
|
-
|
Алгоритми і програми з розгалуженнями.
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Тестування алгоритмів і програм.
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
Тема 6.
Практикум з використання інформаційних технологій
|
-
бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів [6 ІФО 2.5.1-1]
-
планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання [6 ІФО 2.5.1-2]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
наводить приклади переваги конструктивної співпраці[6 ІФО 2.5.2-3]
|
|
Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»
Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати
|
-
|
Етапи виконання проєкту.
|
-
метод проєктів,
-
метод дискусій,
-
метод проблемного питання
|
-
експертна оцінка, «Учень – вчитель»
|
-
|
Визначення ролей учасників проєкту. Складання плану виконання проєкту
|
-
|
Визначення завдань проєкту. Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.
|
-
|
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.
|
-
|
Подання та оцінювання результатів виконання проєкту
|
-
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
№ з/п
|
Тема
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»
Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології
|
-
виділяє групи цифрових пристроїв за їх функціями і призначенням [6 ІФО 3.1.1-1]
-
називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, описуючи їх взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження
[6 ІФО 3.1.1-2]
-
демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних 6 ІФО 3.1.1-3]
-
описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою [6 ІФО 3.1.2-1]
-
пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення [6 ІФО 3.1.2-2]
-
моделює роботу простої інформаційної системи [6 ІФО 3.1.2-3]
|
-
формулює власні потреби і вимоги до цифрових інструментів і можливих технологічних рішень [6 ІФО 3.2.1-1]
-
обирає, налаштовує залежно від особистих потреб і використовує програмне забезпечення з доступного переліку [6 ІФО 3.2.1-2]
-
розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв та адаптується до них[6 ІФО 3.2.1-3]
-
наводить приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення [6 ІФО 3.2.1-4]
|
|
Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»
Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення у збереженні довкілля
|
-
|
Цифрові пристрої. Призначення цифрових пристроїв.
|
-
Навчальні ігри,
-
схема Фішбоун,
-
метод дискусій,
-
мовні підказки,
-
інформаційний проєкт
-
«Цифрові технології у моєму навчанні»,
-
мозковий штурм,
-
запитай в того, хто знає,
-
хто/що я?
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування,
-
«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
-
самооцінювання (шкала),
-
світлофор, експертна оцінка
|
-
|
Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів.
|
-
|
Класифікація цифрових пристроїв за призначенням
|
-
|
Цифрові технології. Використання цифрових технологій.
|
-
|
Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості.
|
-
|
Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Розробка навчального проєкту «Цифрові технології в моєму навчанні».
|
-
|
Представлення навчального проєкту «Цифрові технології в моєму навчанні».
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 2. Комп’ютерні презентації
|
-
створює мультимедійні презентації [6 ІФО 2.4.3-4]
-
розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
-
наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
-
[6 ІФО 2.4.2-1]
-
дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
-
описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
пояснює важливість дотримання принципів академічної доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]
|
Наскрізна змістова лінія «Громадянська відповідальність»
Виховання поваги до прав і свобод, зокрема, свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті. Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення й громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав
|
-
|
Етапи створення комп’ютерної презентації.
|
-
Лови помилку,
-
дискусії,
-
проблемне питання,
-
вірю – не вірю
-
хто/що я?,
-
Кросворди
-
пізнавальні ігри
-
практично орієнтований проєкт «Моя м»
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування,
-
«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
-
самооцінювання (шкала),
-
світлофор, експертна оцінка
|
-
|
Анімація об’єктів на слайді.
|
-
|
Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Розробка групового проєкту Визначення мети, розподіл обов’язків
|
-
|
Розробка групового проєкту. Добір інформації
|
-
|
Розробка групового проєкту. Виступ з презентацією
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 3. Текстові документи
|
-
розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
-
наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
-
[6 ІФО 2.4.2-1]
-
створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку [6 ІФО 2.4.3-1]
-
дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
-
описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
|
Наскрізна змістова лінія «Здоров’я і безпека»
Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи
|
-
|
Списки в текстовому документі.
|
-
Лови помилку,
-
Дискусії
-
проблемне питання
-
вірю – не вірю
-
хто/що я?,
-
Кросворди
-
пізнавальні ігри
-
практично орієнтований проєкт «Моя візитка»
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування
-
«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
-
самооцінювання (шкала)
-
світлофор
-
експертна оцінка
|
-
|
Таблиці в текстовому документі.
|
-
|
Схеми та зображення в текстовому документі. Формати текстових документів.
|
-
|
Виконання колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».
|
-
|
Добір матеріалів для колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».
|
-
|
Представлення колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 4. Графічні зображення
|
-
розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
-
наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
-
[6 ІФО 2.4.2-1]
-
дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
-
описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
пояснює важливість дотримання принципів академічної доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]
-
обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів[6 ІФО 2.4.3-2]
|
-
|
Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки
|
-
Лови помилку,
-
Дискусії
-
проблемне питання
-
вірю – не вірю
-
хто/що я?
-
кросворди
-
пізнавальні ігри
-
практично орієнтований проєкт «Моя улюблена гра»
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування,
-
«Дві зірки і побажання»
-
(взаємооцінювання),
-
самооцінювання (шкала),
-
світлофор,
-
експертна оцінка
|
-
|
Створення, редагування і форматування зображень.
|
-
|
Створення, редагування і форматування зображень.
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Шари, їх використання.
|
-
|
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.
|
-
|
Створення тематичних малюнків для колективного альбому або виставки.
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 5. Електронні таблиці
|
-
розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
-
наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
-
[6 ІФО 2.4.2-1]
-
дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
-
описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
пояснює важливість дотримання принципів академічної доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]
-
використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів [6 ІФО 2.4.3-3]
|
Наскрізна змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»
Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати
|
-
|
Поняття моделі. Види моделей.
|
-
Лови помилку
-
Дискусії
-
проблемне питання
-
вірю – не вірю
-
хто/що я?
-
кросворди
-
пізнавальні ігри
-
практично орієнтований проєкт «Моя улюблена гра»
|
-
заповнення liveworksheets
-
Google – опитування
-
«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання)
-
самооцінювання (шкала)
-
світлофор
-
експертна оцінка
|
-
|
Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. Експеримент
|
-
|
Табличний процесор. Арифметичні обчислення
|
-
|
Табличний процесор. Стовпчасті та кругові діаграми
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Комп’ютерний експеримент. Опрацювання результатів експерименту
|
-
|
Планування експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези
|
-
|
Реалізація експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези
|
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»
Тема 6. Алгоритми та програми
|
-
складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач [6 ІФО 2.1.1-1]
-
представляє алгоритм одним чи кількома способами [6 ІФО 2.1.1-2]
-
поєднує базові структури для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.1-3]
-
пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх [6 ІФО 2.1.1-4]
-
знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок [6 ІФО 2.1.2-1]
-
робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.2-2]
-
наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують [6 ІФО 2.2.1-1]
-
створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше) [6 ІФО 2.2.1-2]
-
проводить перевірку роботи програмного проекту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи [6 ІФО 2.2.1-3]
-
пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту [6 ІФО 2.2.1-4]
|
-
|
Алгоритми і програми з вкладеними циклами
|
-
Метод записної книжки Хефеле,
-
перевернутий урок,
-
Вебквест,
-
метод «Сюрприз»
|
-
Онлайн тестування,
-
усне опитування,
-
самооцінювання (шкала),
-
світлофор,
-
експертна оцінка
|
-
|
Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями.
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Алгоритми і програми з циклами з передумовою
|
-
|
Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
-
|
Планування роботи в процесі створення групового проєкту
|
-
|
Розкладання задач на під задачі. Створення проєктів з окремих модулів.
|
-
|
Колективна робота по створенню і налагодженню проєкту
|
-
|
Представлення анімаційних проєктів
|
Тема 7. Практикум з використання інформаційних технологій
|
-
бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів [6 ІФО 2.5.1-1]
-
планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання [6 ІФО 2.5.1-2]
-
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
-
наводить приклади переваги конструктивної співпраці[6 ІФО 2.5.2-3]
|
-
|
Складання плану виконання проєкту. Визначення завдань проєкту
|
-
метод проєктів,
-
метод дискусій,
-
метод проблемного питання
|
-
експертна оцінка,
-
«Учень – вчитель»
|
-
|
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту
|
-
|
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту
|
-
|
Вибір засобів для подання результатів проєкту.
|
-
|
Подання та оцінювання результатів виконання проєкту
|
-
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|