Навчальна програма з інформатики по модельній програмі під редакцією авторів Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

Про матеріал
Навчальна програма з інформатики по модельній програмі під редакцією авторів Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. з індексами очікуваних результатів
Перегляд файлу

Навчальна програма з інформатичної освітньої галузі за модельною програмою

Інформатика 5-6 кл. Ривкінд та ін.

 

5 клас

 

№ п/п

Тема уроку

Форма роботи

Інструментарій оцінювання

Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»

Тема 1. Інформаційні процеси та системи

  • визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи спростування тверджень [6 ІФО 1.2.1-1]
  • обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних [6 ІФО 1.2.1-2]
  • розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади [6 ІФО 1.2.1-3]
  • зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах [6 ІФО 1.2.1-4]
  • представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень [6 ІФО 1.2.3-1]
  • пояснює схеми і діаграми систем реального і віртуального світу [6 ІФО 1.2.3-2]
  • називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, описуючи їх взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження
  • [6 ІФО 3.1.1-2]
  • демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних[6 ІФО 3.1.1-3]
  • описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою [6 ІФО 3.1.2-1]
  • пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення [6 ІФО 3.1.2-2]
  • розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом [6 ІФО 4.1.1-2]
  • розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату [6 ІФО 4.1.1-3]

Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення у збереженні довкілля

 

  1.  

Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси.

  • Навчальні ігри
  •  схема Фішбоун
  •  метод дискусій
  •  мовні підказки
  • Інформаційний проєкт  «Купуємо комп’ютери для школи»
  •  мозковий штурм
  •               запитай в того, хто знає
  •               хто/що я?
  • заповнення liveworksheets
  • Google – опитування,
  • «Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
  • самооцінювання (шкала),
  • світлофор,
  • експертна оцінка
  1.  

Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта.

  1.  

Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини

  1.  

Комп’ютер як інформаційна система. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.

  1.  

Види комп’ютерів

  1.  

Персональний комп’ютер. Складові комп’ютера, їх призначення.

  1.  

Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Прикладні програми.

  1.  

Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Визначення мети, розподіл обов’язків

  1.  

Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Підбір та оформлення матеріалів

  1.  

Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Представлення результатів роботи

Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»

Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет

  • розпізнає факти і судження в інформаційних джерелах [6 ІФО 1.4.1-1]
  • порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями [6 ІФО 1.4.1-2]
  • наводить аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах [6 ІФО 1.4.2-1]
  • використовує запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації і надійності джерел [6 ІФО 1.4.2-2]
  • наводить приклади застосування і побудови локальних мереж та організації доступу до Інтернету [6 ІФО 3.3.1-1]
  • наводить приклади онлайн-сервісів та їх можливостей [6 ІФО 3.3.1-2]
  • обирає актуальні і безпечні засоби і способи комунікації для себе і пропонує їх іншим особам [6 ІФО 3.3.1-3]
  • використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності [6 ІФО 3.3.1-4]
  • пояснює переваги і недоліки цифрової комунікації [6 ІФО 3.3.1-5]
  • розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом [6 ІФО 4.1.1-2]
  • розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату [6 ІФО 4.1.1-3]

Наскрізна змістова лінія «Здоров’я і безпека»

Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи

  1.  

Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі.

  • Обери позицію,
  • схема Фішбоун,
  • лови помилку,
  • дискусії,
  • проблемне питання,
  • вірю – не вірю,
  • пізнавальні ігри
  • заповнення liveworksheets
  • Google – опитування,
  • самооцінювання (шкала),
  • експертна оцінка,
  • світлофор
  1.  

Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання.

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Факт. Судження. Спілкування в Інтернеті.

  1.  

Безпечне використання Інтернету. Авторське право

  1.  

Інтернет для навчання.

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 3. Комп’ютерні презентації

  • створює мультимедійні презентації [6 ІФО 2.4.3-4]
  • розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
  • наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
  • [6 ІФО 2.4.2-1]
  • дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
  • описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює важливість дотримання принципів академічної  доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]

 

 

  1.  

Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації.

  • Лови помилку,
  • Дискусії
  •  проблемне питання
  •  вірю – не вірю
  •  хто/що я?
  •   Кросворди
  •  пізнавальні ігри
  • практично орієнтований проєкт «Моя улюблена гра»
  • заповнення liveworksheets
  • Google – опитування,
  • «Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
  • самооцінювання (шкала)
  • світлофор
  • експертна оцінка
  1.  

Види слайдів.

  1.  

Уведення та вставлення текстів на слайдах

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Редагування і форматування текстів на слайдах.

  1.  

Створення та вставлення зображень на слайдах. Впорядкування слайдів.

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Розробка групового проєкту Визначення мети, розподіл обов’язків

  1.  

Розробка групового проєкту. Добір інформації

  1.  

Розробка групового проєкту. Виступ з презентацією

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 4. Текстові документи

  • розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
  • наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
  • [6 ІФО 2.4.2-1]
  • створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку [6 ІФО 2.4.3-1]
  • дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
  • описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]

 

Наскрізна змістова лінія «Громадянська відповідальність»

Виховання поваги до прав і свобод, зокрема свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті. Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

  1.       

Програми для створення та опрацювання текстових документів.

  • лови помилку,
  • дискусії
  • проблемне питання,
  • вірю – не вірю
  • хто/що я?
  •   кросворди
  •  пізнавальні ігри
  • практично орієнтований проєкт

«Моя візитка»

  • заповнення liveworksheets
  • Google – опитування
  •  «Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання)
  • самооцінювання (шкала)
  • світлофор
  • експертна оцінка
  1.       

Об’єкти текстового документа, їх властивості.

  1.       

Уведення і редагування тексту. Вставка символів. Перевірка правопису.

  1.       

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.       

Пошук та заміна фрагментів текстового документа.

  1.       

Форматування символів, абзаців, сторінок. Друкування текстового документа

  1.       

Інструктаж з БЖД. Практична робота

Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»

Тема 5. Алгоритми та програми

  • складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач [6 ІФО 2.1.1-1]
  • представляє алгоритм одним чи кількома способами [6 ІФО 2.1.1-2]
  • поєднує базові структури для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.1-3]
  • пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх [6 ІФО 2.1.1-4]
  • знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок [6 ІФО 2.1.2-1]
  • робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.2-2]
  • наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують [6 ІФО 2.2.1-1]
  • створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше) [6 ІФО 2.2.1-2]
  • проводить перевірку роботи програмного проекту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи [6 ІФО 2.2.1-3]
  • пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту [6 ІФО 2.2.1-4]
  1.  

Команди і виконавці. Система команд виконавця.

  • Метод записної книжки Хефеле
  •               перевернутий урок,
  •               Вебквест
  •               метод «Сюрприз»
  • Онлайн тестування,
  • усне опитування,
  • самооцінювання (шкала),
  • світлофор,
  • експертна оцінка
  1.  

Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів

  1.  

Середовища проектування. Візуальні середовища проектування

  1.  

Лінійні алгоритми і програми

  1.  

Алгоритми і програми з циклами з лічильником

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.

  1.  

Алгоритми і програми з розгалуженнями.

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Тестування алгоритмів і програм.

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

Тема 6.

Практикум з використання інформаційних технологій

  • бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів [6 ІФО 2.5.1-1]
  • планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання [6 ІФО 2.5.1-2]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • наводить приклади переваги конструктивної співпраці[6 ІФО 2.5.2-3]

Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»

Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати

  1.  

Етапи виконання проєкту.

  • метод проєктів,
  • метод дискусій,
  • метод проблемного питання
  • експертна оцінка, «Учень – вчитель»
  1.  

Визначення ролей учасників проєкту. Складання плану виконання проєкту

  1.  

Визначення завдань проєкту. Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.

  1.  

Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.

  1.  

Подання та оцінювання результатів виконання проєкту

  1.  

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас

 

№ з/п

Тема

 

 

Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»

Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології

  • виділяє групи цифрових пристроїв за їх функціями і призначенням [6 ІФО 3.1.1-1]
  • називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, описуючи їх взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження

[6 ІФО 3.1.1-2]

  • демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних 6 ІФО 3.1.1-3]
  • описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою [6 ІФО 3.1.2-1]
  • пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення [6 ІФО 3.1.2-2]
  • моделює роботу простої інформаційної системи [6 ІФО 3.1.2-3]
  • формулює власні потреби і вимоги до цифрових інструментів і можливих технологічних рішень [6 ІФО 3.2.1-1]
  • обирає, налаштовує залежно від особистих потреб і використовує програмне забезпечення з доступного переліку [6 ІФО 3.2.1-2]
  • розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв та адаптується до них[6 ІФО 3.2.1-3]
  • наводить приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення [6 ІФО 3.2.1-4]

Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення у збереженні довкілля

  1.           

Цифрові пристрої. Призначення цифрових пристроїв.

  • Навчальні ігри,
  • схема Фішбоун,
  • метод дискусій,
  • мовні підказки,
  • інформаційний проєкт
  • «Цифрові технології у моєму навчанні»,
  • мозковий штурм,
  • запитай в того, хто знає,
  • хто/що я?
  • заповнення liveworksheets
  • Google – опитування,
  • «Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
  • самооцінювання (шкала),
  • світлофор, експертна оцінка
  1.  

Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів.

  1.  

Класифікація цифрових пристроїв за призначенням

  1.  

Цифрові технології. Використання цифрових технологій.

  1.  

Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості.

  1.  

Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Розробка навчального проєкту «Цифрові технології в моєму навчанні».

  1.  

Представлення навчального проєкту «Цифрові технології в моєму навчанні».

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 2. Комп’ютерні презентації

  • створює мультимедійні презентації [6 ІФО 2.4.3-4]
  • розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
  • наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
  • [6 ІФО 2.4.2-1]
  • дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
  • описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює важливість дотримання принципів академічної  доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]

Наскрізна змістова лінія «Громадянська відповідальність»

Виховання поваги до прав і свобод, зокрема, свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті. Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення й громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

  1.  

Етапи створення комп’ютерної презентації.

  • Лови помилку,
  • дискусії,
  • проблемне питання,
  • вірю – не вірю
  •  хто/що я?,
  • Кросворди
  • пізнавальні ігри
  • практично орієнтований проєкт «Моя м»
  • заповнення liveworksheets
  • Google – опитування,
  • «Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
  • самооцінювання (шкала),
  • світлофор, експертна оцінка
  1.  

Анімація об’єктів на слайді.

  1.  

Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Розробка групового проєкту Визначення мети, розподіл обов’язків

  1.  

Розробка групового проєкту. Добір інформації

  1.  

Розробка групового проєкту. Виступ з презентацією

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 3. Текстові документи

  • розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
  • наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
  • [6 ІФО 2.4.2-1]
  • створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку [6 ІФО 2.4.3-1]
  • дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
  • описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]

Наскрізна змістова лінія «Здоров’я і безпека»

Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи

  1.  

Списки в текстовому документі.

  • Лови помилку,
  • Дискусії
  • проблемне питання
  • вірю – не вірю
  •  хто/що я?,
  • Кросворди
  • пізнавальні ігри
  •  практично орієнтований проєкт «Моя візитка»
  • заповнення liveworksheets
  • Google – опитування
  •  «Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),
  • самооцінювання (шкала)
  • світлофор
  • експертна оцінка
  1.  

Таблиці в текстовому документі.

  1.  

Схеми та зображення в текстовому документі. Формати текстових документів.

  1.  

Виконання колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».

  1.  

Добір матеріалів для колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».

  1.  

Представлення колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 4. Графічні зображення

  • розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
  • наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
  • [6 ІФО 2.4.2-1]
  • дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
  • описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює важливість дотримання принципів академічної  доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]
  • обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів[6 ІФО 2.4.3-2]
  1.       

Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки

  • Лови помилку,
  • Дискусії
  • проблемне питання
  • вірю – не вірю
  • хто/що я?
  •  кросворди
  • пізнавальні ігри
  • практично орієнтований проєкт «Моя улюблена гра»
  • заповнення liveworksheets
  • Google – опитування,
  • «Дві зірки і побажання»
  • (взаємооцінювання),
  • самооцінювання (шкала),
  • світлофор,
  • експертна оцінка
  1.       

Створення, редагування і форматування зображень.

  1.       

Створення, редагування і форматування зображень.

  1.       

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.       

Шари, їх використання.

  1.       

Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

  1.       

Створення тематичних малюнків для колективного альбому або виставки.

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 5. Електронні таблиці

  • розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
  • наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
  • [6 ІФО 2.4.2-1]
  • дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
  • описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює важливість дотримання принципів академічної  доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]
  • використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів [6 ІФО 2.4.3-3]

Наскрізна змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»

Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати

  1.  

Поняття моделі. Види моделей.

  • Лови помилку
  • Дискусії
  • проблемне питання
  • вірю – не вірю
  • хто/що я?
  • кросворди
  • пізнавальні ігри
  • практично орієнтований проєкт «Моя улюблена гра»
  • заповнення liveworksheets
  •  Google – опитування
  •  «Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання)
  • самооцінювання (шкала)
  •  світлофор
  •  експертна оцінка
  1.  

Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. Експеримент

  1.  

Табличний процесор. Арифметичні обчислення

  1.  

Табличний процесор. Стовпчасті та кругові діаграми

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Комп’ютерний експеримент. Опрацювання результатів експерименту

  1.  

Планування експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези

  1.  

Реалізація експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези

Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»

Тема 6. Алгоритми та програми

  • складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач [6 ІФО 2.1.1-1]
  • представляє алгоритм одним чи кількома способами [6 ІФО 2.1.1-2]
  • поєднує базові структури для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.1-3]
  • пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх [6 ІФО 2.1.1-4]
  • знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок [6 ІФО 2.1.2-1]
  • робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.2-2]
  • наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують [6 ІФО 2.2.1-1]
  • створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше) [6 ІФО 2.2.1-2]
  • проводить перевірку роботи програмного проекту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи [6 ІФО 2.2.1-3]
  • пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту [6 ІФО 2.2.1-4]
  1.  

Алгоритми і програми з вкладеними циклами

  • Метод записної книжки Хефеле,
  • перевернутий урок,
  • Вебквест,
  • метод «Сюрприз»
  • Онлайн тестування,
  • усне опитування,
  • самооцінювання (шкала),
  • світлофор,
  • експертна оцінка
  1.  

Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями.

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Алгоритми і програми з циклами з передумовою

  1.  

Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

  1.  

Планування роботи в процесі створення групового проєкту

  1.  

Розкладання задач на під задачі. Створення проєктів з окремих модулів.

  1.  

Колективна робота по створенню і налагодженню проєкту

  1.  

Представлення анімаційних проєктів

 

 

 

Тема 7. Практикум з використання інформаційних технологій

  • бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів [6 ІФО 2.5.1-1]
  • планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання [6 ІФО 2.5.1-2]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • наводить приклади переваги конструктивної співпраці[6 ІФО 2.5.2-3]

 

  1.       

Складання плану виконання проєкту. Визначення завдань проєкту

  • метод проєктів,
  • метод дискусій,
  • метод проблемного питання
  • експертна оцінка,
  • «Учень – вчитель»
  1.       

Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту

  1.       

Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту

  1.       

Вибір засобів для подання результатів проєкту.

  1.       

Подання та оцінювання результатів виконання проєкту

  1.       

Підсумковий урок

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Куліков Максим Юрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Деркач Віктор Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Волочай Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Тодоров Леонід
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Миколюк Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
4791
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку