Навчальні матеріали з української мови та літератури на час призупинення освітнього процесу для 5-А, 5-Б класів із 30.03.2020 по 24.04.2020

Про матеріал

Завдання з української мови та літератури на час призупинення освітнього процесу для 5-А, 5-Б класів із 30.03.2020 по 24.04.2020

Перегляд файлу

Теми уроків з української мови та завдання  для  5-А, 5-Б  класів

 

91

РМ №  26 Усний твір-опис тварини

1

31.03

31.03

 

92

РМ №  27 Контрольний письмовий твір-опис тварини

1

01.04

01.04

 

93

Вимова і написання префіксів з- (зі-, с-)

1

02.04

02.04

 

94

Вимова і написання префіксів роз-, без-

1

03.04

03.04

 

95

Змінювання і творення слів. Способи словотворення

1

07.04

07.04

 

96

Змінювання і творення слів. Способи словотворення. Тренувальні вправи

1

08.04

08.04

 

97

Контрольна робота №7  «Будова слова. Словотвір. Орфографія. Елементи стилістики» (Тестові завдання)

1

10.04

10.04

 

 

Будова слова. Словотвір. Орфографія.

Елементи стилістики (продовження). Повторення та узагальнення  вивченого у 5 класі

 

 

 

 

98

Вимова і написання префіксів  пре-, при-, прі-

1

14.04

14.04

 

99

РМ № 28  Усний роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом

1

15.04

15.04

 

100

Чергування голосних звуків

1

16.04

16.04

 

101

Чергування приголосних звуків

1

17.04

17.04

 

102

РМ№ 29 Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

1

21.04

21.04

 

103

Зміни приголосних при творенні слів

1

22.04

22.04

 

104

Творення і правопис складних слів

 

1

24.04

24.04

 

 

 

Завдання  31.03

С.238- 239, виконати вправи 572 (усно), 573 ( план в робочі зошити).

Завдання  01.04

С.239-241, виконати впр.578 (на подвійних чистих аркушах)

Оформлення:             Дата уроку

                                         Твір

                                   Назва твору 

                                        План

Ці аркуші зберігаєте, приносите після карантину, ми вклеїмо їх в контрольний зошит (олівцем на березі підпишіть).

 

Завдання 02.04

С. 174,  вивчити параграф 47,виконати вправи 419,

Завдання 03.04

Вивчити параграф  47, виконати вправи 423, 424

Завдання  07.04

Вивчити параграф  48, виконати вправи 427, 428

Завдання  08.04

Параграф  48,  виконати 432 (І завдання), опрацювати правило «Послідовність розбору», виконати вправу 433

Завдання 10.04

За планом у нас контрольна робота, та ми з вами проведемо підготовку до контрольної роботи. Повторити параграфи 44-48, всі правила уважно перечитати, вивчити винятки, виконати вправу 431

Завдання 14.04

Вивчити параграф  49, виконати вправи 439 , 445

Завдання 15.04

Скласти план і записати його в зошити, а на його основі створити усний твір-роздум на тему: «Життя прожити – не поле перейти!»

 

Завдання 16.04

Вивчити параграф  50, виконати вправи 448, 450

 

Завдання 17.04

Вивчити параграф  51, виконати вправи 455, 459

Завдання 21.04

С. 244, виконати вправи 584 (написати план тексту, усно переказати)

Завдання 22.04

Вивчити параграф  52, виконати вправи 464, 465

 

Завдання 24.04

Вивчити параграф  53, виконати вправи 472 ,475

 

 

Теми уроків з української літератури та завдання  для 5-Б  класу

 

52.

ПЧ № 3. Є. Гуцало. «Сім’я дикої качки».

01.04

ПЧ № 3

53.

Контрольна робота № 4 за темою «Рідна Україна. Світ природи. Творчість Т. Шевченка, С. Васильченка, П. Тичини, Є. Гуцала».

Письмовий твір «Мій улюблений літературний герой».

03.04

КР № 4 (письмовий твір)

 

Рідна Україна. Світ природи  (продовження)

 

 

 

54.

М. Рильський. Основні відомості про поета. «Дощ». Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови.

08.04

 

55.

М. Рильський. «Осінь-маляр із палітрою…». Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям.

10.04

Напам’ять одну поезію
(на вибір)

56.

РМ № 5.  Художній етюд про природу (письмово).

15.04

РМ № 5

(письмовий етюд)

57.

Виразне читання № 2. Конкурс-читання поезій П. Тичини, М. Рильського.

17.04

ВЧ №2

58.

Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображених в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи.

22.04

 

59.

Григір Тютюнник. «Дивак». Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.

24.04

 

 

Завдання  01.04

Прочитати оповідання Є. Гуцала «Сімя дикої качки»

Завдання 03.04

Контрольний твір

 Оформлення:                         Дата уроку

                                                     Твір

                                   Мій улюблений літературний герой

                                                     План

Ці аркуші зберігаєте, приносите після карантину, ми вклеїмо їх в контрольний зошит (олівцем на березі підпишіть).

 

 

Завдання  08.04

С. 212 -213, читати про М. Рильського, виразно читати вірш «Дощ»

Завдання  10.04

С. 213 - 214, виразно читати вірші, відповідати на запитання с. 214 (усно). вивчити напамять вірш (на вибір).

Завдання  15.04

У робочих зошитах написати художній етюд про природу ( обсяг пів сторінки)

Етюд - це невеликий за обсягом, переважно безсюжетний твір настроєвого характеру, в якому автор подає конкретну картину, фіксує момент, вихоплений з життя, відтворює внутрішній стан людини, нерідко на тлі співзвучного пейзажу.

Завдання  17.04

Розповісти батькам вивчений напамять вірш М. Рильського

 

Завдання  22.04

С. 215 – 221, прочитати статтю про Григора Тютюнника, читати оповідання «Дивак».

Завдання  24.04

С. 221- 222, відповідати на запитання, письмово 11-12

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку