Теми уроків з української мови та завдання для 7-А класу
16.03 та 17.03 у нас заплановано контрольний твір на морально-етичну тему, перенесемо його написання на час після карантину, також перенесемо контрольну роботу на тему «Прийменник»
64 |
Розбір прийменника як частини мови |
1 |
23.03 |
|
65 |
Повторення вивченого про прийменник |
|
|
|
66 |
Сполучник як частина мови |
|
|
|
Завдання 16.03
С. 121, вивчити послідовність розбору прийменника як частини мови, зробити розбір прийменників понад, із-за, завдяки як частини мови , виконати вправи 352, 355
Завдання 17.03
С. 121, вивчити послідовність розбору прийменника як частини мови, зробити розбір прийменників понад, із-за, завдяки як частини мови , виконати вправи 352, 355
С. 122-124 вивчити, скласти 5 речень із складеними прийменниками
Завдання 19.03
Вивчити параграф 31, виконати вправи 357, 360, 361 (усно)
Теми уроків з української літератури та завдання для 7-А класу
51. |
Марина Павленко. Про письменницю. Повість «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Сюжет повісті, особливості її композиції. Робота з текстом. ТЛ: повість-казка |
17.03 |
|
52. |
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Робота з текстом. |
19.03 |
|
Завдання 16.03
С.186, читати статтю про Марину Павленко, записати в зошити визначення повість-казка, читати повість Повість «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» с. 186-192, відповідати на запитання с. 192-193
Завдання 19.03
С. 193-203, читати, відповідати на запитання с.204