24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Навчальний проект "Цікаві факти про дієслово"

Про матеріал

Мета проекту


-розширити знання про дієслово як частину мови

-у процесі пошуку відповідей на проблемні та навчальні питання розвивати вміння точно вживати дієслова в усному та писемному мовленні

-познайомити учнів із особливостями проектної методики навчання

-формувати ключові компетентності Нової української школи:вміння усно і письмово висловлюватися,інформаційно-цифрову компетентність,підприємливість,загальнокультурну грамотність

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальний проект «Цікаві факти про дієслово» Розробила Рошинець Тетяна Вікторівна, вчитель української мови вищої кваліфікаційної категорії

Номер слайду 2

За характером контактів проект творчий і практико-орієнтовний За кількістю учасників – груповий За тривалістю підготовки – короткотривалий ( два тижні) Предметні області -українська мова,українська література,інформатика

Номер слайду 3

Мета проекту розширити знання про дієслово як частину мови у процесі пошуку відповідей на проблемні та навчальні питання розвивати вміння точно вживати дієслова в усному та писемному мовленні познайомити учнів із особливостями проектної методики навчання -формувати ключові компетентності Нової української школи:вміння усно і письмово висловлюватися,інформаційно-цифрову компетентність,підприємливість,загальнокультурну грамотність

Номер слайду 4

Основні питання: Ключове питання: Які цікаві факти про дієслово нам невідомі? Проблемні питання: Що вміє робити дієслово? Як дієслово допомагає переконувати? Коли дієслово буває “підступним”?  Навчальні питання: Що означає дієслово? Які граматичні категорії є у дієслова? Які лексико-семантичні групи дієслів зустрічаються у літературних творах?

Номер слайду 5

Стислий опис Навчальний проект «Дієслово» передбачає розширення знаннь про дієслово як частину мови,у процесі пошуку відповідей на проблемні та навчальні питання розвиває вміння точно вживати дієслова в усному та писемному мовленні,розвиває творчі здібності учнів. На початку проекту учні фомують групи, кожна з яких займається дослідженням своєї теми. У результаті роботи над проектом учні - вчаться правильно вживати дієслова у мовленні; -досліджують лексико-семантичні групи дієслів; -створюють ігри до теми “Дієслово”, рекламні повідомлення та казку,створюють мультимедійні презентації для захисту проекту

Номер слайду 6

Навчальні цілі - поглиблення знань про дієслово - з`ясування загального значення, морфологічних ознак дієслова -дослідження синтаксичної ролі дієслів - правильне вживання форм дієслів створення рекламних повідомленнь та казки -перевірка вміння застосовувати знання практично в нестандартних ситуаціях розвиток комунікативних здібностей, прагнення до самовдосконалення, зацікавленості у вивченні предмета сприяння активізації пізнавальної діяльності учнів Учні мають навчитися співпрацювати в малих групах, планувати роботу групи,користуватися друкованими ресурсами для накопичення інформації, проводити пошук у мережі Інтернет з критичним оцінюванням ресурсів, синтезувати дані з різних джерел.

Номер слайду 7

Робочий етап Визначення кола заходів Учні класу об’єднані у 5 груп, кожна з яких упродовж 2 тижнів працює над своєю частиною роботи: збирає інформацію, проводить дослідження,створює цікаві вправи, пише казку,аналізує художні твори,готує коротку презентацію за змістом опрацьованого матеріалу. Керівником проекту виступає вчитель, координатором – один із кращих учнів. Усі учасники проекту виконують певні функції, мають свої конкретні завдання, деякі з них можуть працювати над розробкою власних міні – проектів.

Номер слайду 8

1 група – Пошуковці Знаходять приклади неправильного вживання дієслів у мовленні 2 група – Дослідники Досліджують лексико-семантичні групи дієслів 3 група – Розумники та розумниці Придумують ігри до теми “Дієслово” 4 група – Рекламодавці Створюють рекламу за допомогою дієслів- головного методу переконання в рекламному повідомленні 5 група – Казкарі Створюють казку про роль дієслів у мовленні.

Номер слайду 9

Аналіз підсумків реалізації проекту Зіставлення первісних цілей і результатів дослідження. Узагальнення результатів проекту. Представлення і захист проекту в класі. Нагородження переможців. Надання гласності результатам проекту через Інтернет - ресурс, оформлення фотовиставки,випуск газети тощо.

ppt
До підручника
Українська мова 7 клас (Голуб Н.Б., Шелехова Г.Н., Новосьолова В.Н., Ярмолюк А.В.)
Додано
27 січня 2018
Переглядів
3683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку