29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Навчальний проект "Моє улюблене місце відпочинку у місті"

Про матеріал

Тип проекту за домінуючою діяльністю: творчий.

За змістом: міжпредметний (природознавство, образотворче мистецтво).

За тривалістю: середньої тривалості.

За кількістю учасників: груповий.

Мета та завдання проекту: навчати учнів здійснювати проектну діяльність, формувати дослідницькі вміння на основі порівняння різних місць відпочинку, розвивати творчий потенціал особистості, естетичні почуття, мовлення. Виховувати бережне ставлення до навколишнього світу.

Перегляд файлу

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

МОЄ УЛЮБЛЕНЕ МІСЦЕ ВІДПОЧИНКУ НА ПРИРОДІ В МІСТІ

Тип проекту за домінуючою діяльністю: творчий.

За змістом: міжпредметний (природознавство,  образотворче мистецтво).

За тривалістю: середньої тривалості. 

За кількістю учасників:  груповий.

Мета та завдання  проекту:  навчати учнів здійснювати проектну діяльність,  формувати дослідницькі вміння на основі порівняння різних місць відпочинку, розвивати творчий потенціал особистості, естетичні почуття, мовлення. Виховувати бережне ставлення до навколишнього світу.

Очікувані результати:

розповідь за малюнком про улюблене місце відпочинку, створення фото- колажу, проведення уроку «Улюблене місце відпочинку на природі в місті».

Етапи навчального проекту

І етап. Організація проекту

Визначення теми, мети проекту, навчального предмету, виду проекту та його тривалості.

ІІ етап. Планування проектної діяльності

  1. Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.

Бесіда.

  • Які улюблені місця відпочинку на природі у вас є?
  • Навіщо нам місця відпочинку на природі?
  1. Завдання: ознайомити однокласників зі своїм улюбленим місцем  відпочинку на природі і пояснити, чому саме це місце  є улюбленим.
  2. Формування груп для проведення дослідження.

Об’єднання в групи за назвою улюбленого місця відпочинку:

Група 1 – поблизу водойми;

Група 2 – в лісі;

Група 3 – в парку;

Група 4 – на базах відпочинку.

Придумування назви кожної групи.

ІІІ етап. Реалізація проекту

  1.                   Складання учнями плану роботи над проектом: 
  •  обговорення у групі, чому саме це місце відпочинку є улюбленим;
  • висування пропозицій, аргументів, суджень щодо кінцевого вигляду малюнку або фотоколажу.

– обговорення в групі, що саме необхідно зробити, щоб малюнок або фотоколаж був гарний і оригінальний.

  1.                   Розподіл обов’язків між членами групи.

Якщо освітній продукт буде у вигляді одного великого малюнку, то діти розподіляють, хто яку частину буде малювати і що йому для цього потрібно.

Якщо освітній продукт буде у вигляді колажу з малюнків, то діти вирішують, який розмір повинні мати малюнки, скільки їх буде, хто їх буде малювати, а хто оформлятиме колаж.

Якщо освітній продукт буде у вигляді фотоколажу, то діти вирішують, скільки має бути фотографій, якого розміру, хто збирає фотографії, а хто буде оформляти фотоколаж.

  1.                   Самостійна творча робота учнів.

Учні вдома малюють малюнки, збирають фотографії. За допомогою діти можуть звертатися до батьків та вчителів.

  1.                   Виготовлення освітнього продукту.

Учні групи збираються разом, демонструють свої малюнки або фотографії, закінчують виготовлення спільної роботи.

IV. Презентація проекту; оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).

  1. Оформлення результатів. Оформлення виставки групових робіт.
  2. Підготовка до презентації.
  3. Захист міні-проектів.
  4. Оцінювання проектної діяльності.

Кожна група отримує в нагороду за добру роботу «смачну піцу». Поділіть цю піцу між усіма членами групи в залежності від того, хто як працював.

pizza
 

Презентація освітнього продукту (оригінальність).

Після звершення презентації кожен із учасників проекту підходить до вчителя, отримує одну наклейку і наклеює на роботу тої групи, яка найоригінальніше презентувала свій проект (крім своєї).

V етап.  Рефлексія.

 Учасники діляться власними враженнями.

  •                 Чи достатньо було у вас знань для реалізації проекту?
  •                 Якими джерелами користувалися для отримання нових знань?
  •                 Чого навчились під час роботи над проектом?
  •                 Що в роботі було найскладнішим? А що найцікавішим?
  •                 Чи задоволені отриманим результатом?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку