Тип проекту за домінуючою діяльністю: творчий.
За змістом: міжпредметний (природознавство, образотворче мистецтво).
За тривалістю: середньої тривалості.
За кількістю учасників: груповий.
Мета та завдання проекту: навчати учнів здійснювати проектну діяльність, формувати дослідницькі вміння на основі порівняння різних місць відпочинку, розвивати творчий потенціал особистості, естетичні почуття, мовлення. Виховувати бережне ставлення до навколишнього світу.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
МОЄ УЛЮБЛЕНЕ МІСЦЕ ВІДПОЧИНКУ НА ПРИРОДІ В МІСТІ
Тип проекту за домінуючою діяльністю: творчий.
За змістом: міжпредметний (природознавство, образотворче мистецтво).
За тривалістю: середньої тривалості.
За кількістю учасників: груповий.
Мета та завдання проекту: навчати учнів здійснювати проектну діяльність, формувати дослідницькі вміння на основі порівняння різних місць відпочинку, розвивати творчий потенціал особистості, естетичні почуття, мовлення. Виховувати бережне ставлення до навколишнього світу.
Очікувані результати:
розповідь за малюнком про улюблене місце відпочинку, створення фото- колажу, проведення уроку «Улюблене місце відпочинку на природі в місті».
Етапи навчального проекту
І етап. Організація проекту
Визначення теми, мети проекту, навчального предмету, виду проекту та його тривалості.
ІІ етап. Планування проектної діяльності
Бесіда.
Об’єднання в групи за назвою улюбленого місця відпочинку:
Група 1 – поблизу водойми;
Група 2 – в лісі;
Група 3 – в парку;
Група 4 – на базах відпочинку.
Придумування назви кожної групи.
ІІІ етап. Реалізація проекту
– обговорення в групі, що саме необхідно зробити, щоб малюнок або фотоколаж був гарний і оригінальний.
Якщо освітній продукт буде у вигляді одного великого малюнку, то діти розподіляють, хто яку частину буде малювати і що йому для цього потрібно.
Якщо освітній продукт буде у вигляді колажу з малюнків, то діти вирішують, який розмір повинні мати малюнки, скільки їх буде, хто їх буде малювати, а хто оформлятиме колаж.
Якщо освітній продукт буде у вигляді фотоколажу, то діти вирішують, скільки має бути фотографій, якого розміру, хто збирає фотографії, а хто буде оформляти фотоколаж.
Учні вдома малюють малюнки, збирають фотографії. За допомогою діти можуть звертатися до батьків та вчителів.
Учні групи збираються разом, демонструють свої малюнки або фотографії, закінчують виготовлення спільної роботи.
IV. Презентація проекту; оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).
Кожна група отримує в нагороду за добру роботу «смачну піцу». Поділіть цю піцу між усіма членами групи в залежності від того, хто як працював.
Презентація освітнього продукту (оригінальність).
Після звершення презентації кожен із учасників проекту підходить до вчителя, отримує одну наклейку і наклеює на роботу тої групи, яка найоригінальніше презентувала свій проект (крім своєї).
V етап. Рефлексія.
Учасники діляться власними враженнями.