Технологічна карта навчального проекту
з фізики на тему: «Світ задзеркалля» в 9 класі
Технологічна карта навчального проекту
з фізики на тему: «Світ задзеркалля» в 9 класі
Автор: вчитель фізики Шкоркіна Антоніна Олексіївна
Петропавлівської СШ № 2
Станично- Луганського району
Луганської області
1 |
Тема начального проекту |
Світ задзеркалля |
2 |
Опис проблеми, на розв’язання якої спрямовано проект |
Ми дивимось в дзеркало кожного дня, але не замислюємося над тим, скільки цікавих відкриттів може подарувати нам «задзеркалля»! В ньому як відомо, все навпаки, але без нього ми могли ніколи б не побачити себе! Пропоную дізнатися більше про магію дзеркал. |
3 |
Мета проекту |
Мета:
|
4 |
Тип проекту |
Дослідницький,колективний. |
5 |
Об’єкт дослідження |
Дзеркало. |
6 |
Предмет дослідження |
Магічні властивості дзеркал. |
7 |
Матеріальне забезпечення |
Комп’ютер, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, доступ до мережі Інтернет. |
8 |
Прилади та матеріали |
2 дзеркала, кольоровий папір, картон, ножиці, клей. |
9 |
Навчальні предмети, з якими пов'язаний навчальний проект. |
Інформатика, фізика, астрономія, хімія, історія. |
10 |
Орієнтовний час проекту |
2 дні |
11 |
Захист проекту |
1 урок. |
12 |
План реалізації проекту |
Основні етапи роботи у проекті І. Етап орієнтування Мотивація учнів шляхом розповіді, висунення теми і мети проекту учителем. Мотивація навчальної діяльності учнів. Існують металеві бронзові дзеркала, що володіють властивостями, в які важко повірити, поки не побачиш їх на власні очі. Якщо не знати таємницю чарівного дзеркала, то його легко можна прийняти за старовинне бронзове дзеркало і користуватися ним, як звичайним. Таке дзеркало може показати те, що недоступно очам. Якщо це дзеркало направити на сонце, а відбитий "зайчик" - на білу стіну або аркуш паперу, то на них з'явиться зображення, якого немає на полірованій лицьовій стороні дзеркала. А що Вам відомо про магічні властивості дзеркала? Чи існує те, що ми бачимо? ІІ. Етап розробки.
Ключове питання: Чи існує те, що ми бачимо? Тематичні питання: 1. В яких літературних творах Ви зустрічались зі світом задзеркалля? 2. Чи можливо зробити дзеркало самостійно? 3. Який оптичний прилад можливо зробити з використанням дзеркала? 4. Які міфи про дзеркало Вам відомі?
Змістові питання:
Фігури виготовлені різного кольору, група формується за одним кольором та за різними фігурами.
Карта організації проектної діяльності:
Завдання. 1 група - історики
2 група - фізики
3 група - хіміки.
4 група - інформатики
ІІІ. Етап реалізації проекту 1.Організація самостійної роботи учнів: пошук, обробка та систематизація інформації згідно проблемних питань. 2. Узагальнення інформації та створення мультимедійної презентації, інформаційної публікації (газети) та оптичного приладу, відеодослід. Етап оцінювання проекту.
ІV. Підбиття підсумків. Вчитель та учні аналізують виконану роботу, виявляють її переваги та недоліки, оцінюють свою участь у проекті, складають плани на майбутнє.
|
13 |
Критерії оцінювання діяльності |
Додаток 1. |
14 |
Очікувані результати проекту |
Робота над проектом дає можливість замислитись, якими ми бачимо себе в дзеркалі, дізнатись історію виникнення дзеркала та його магічні властивості. Використати свої знання на практиці.
|
1