Навчальний проект учнів 4 класу «Тихий океан»урок з використанням інноваційних технологій, навчальний проект, урок прес-конференція.

Про матеріал
Мета. Навчальна мета: • сформувати в учнів уявлення про особливості Тихого океану; • його розміщенням на глобусі і карті півкуль; • розкрити значення океану для людини; • закріпити практичні навички роботи з картою; • вчити користуватися здобутими знання¬ми, джерелами інформації; • висвітлити значення океану та використання його багатств людиною; • використовувати здобуті знання в практичних завданнях; Розвиваюча мета: • розвивати найважливіші загальнонавчальні вміння; • пізнавальні інтереси дітей; • збагачувати словниковий запас учнів новими словами та термінами; • пам’ять; • спостережливість. Виховна мета: • виховувати дбайливе ставлення до одно¬го з багатств природи — води; • виховувати самостійність; • виховувати захоплення неповторністю природи; • виховувати бережне ставлення до дарів океанів. Обладнання: карта півкуль, контурні карти, глобус, ілюстрації, роздатковий матеріал, мультимедійна презентація. Природознавство:підруч . для 4 - го кл. загальноосвіт. навч. закл./ Т. Г.Гільберг, Т.В. Сак. – К.: Генеза, 2015. – 176 с. - (с.47-51)
Перегляд файлу

Навчальний  проект  учнів  4  класу

«Тихий  океан»

Дидактична характеристика проекту:

      тип проекту:

  • за  діяльністю: ігровий;
  • за предметною галуззю: монопредметний (природознавство);
  • за кількістю  учасників проекту: груповий;
  • за  характером  контактів: внутрішній;
  • за  тривалістю  виконання: короткостроковий;
  • за характером координації : з безпосередньою координацією;
  • за  характером  партнерських  взаємодій: кооперативний.

 

Об’єкт пізнання: Тихий  океан

 

Шляхи досягнення мети:

робота з додатковою літературою;

пошук інформації в Інтернеті;

самостійна дослідницька робота дітей;

аналітична робота дітей з вчителем;

власна творчість учнів.

 

Освітній продукт:

урок;

презентація;

 

План виконання проекту

  1. Мотивація значущої проектної діяльності з даної теми.
  2. Обговорення ідей, щодо досягнення мети та її представлення.
  3. Формування завдань, які вирішуватимуться.
  4. Об´єднання у творчі групи. Розподіл обов´язків між учасників.

 

І група «Історики»:

Ознайомитися із різних джерел з інформацією про походження назви океану.

Підготувати доповідь про назву океану.

 

ІІ група «Картографи»:

  Вивчити інформаційні джерела: статті підручника, енциклопедії,cтатті у мережі Інтернет про географічне  положення, розміри  Тихого  океану, кількість  морів, що знаходиться  в  Тихому  океані.

Дослідницька робота з енциклопедією.

 

 

ІІІ група «Океанологи»:

Вивчити інформаційні джерела: статті підручника, енциклопедії,cтатті у мережі Інтернет про процеси та явища, що відбуваються у Тихому океані.

Дослідницька робота з енциклопедією. Ландшафт дна океану.

 

ІV група «Біологи»:

Ознайомитися із різних джерел із інформацією про рослинний і тваринний світ Тихого океану.

Дослідницька робота з текстом. Рослини і тварини  Тихого океану.

 

V група «Синоптики»:

Ознайомитися із різних джерел із інформацією про вплив Світового океану на погоду.

Дослідницька робота з текстом про погодні умови океану.

 

VІ група. «Екологи»:

Ознайомитися із різних джерел із інформацією про взаємовідношення між живими організмами і навколишнім середовищем.

Дослідницька робота з текстом про збереження Тихого океану.

 

VІІ група. «Міністри»:

 Ознайомитися із різних джерел із інформацією проте, що  дає  нам  Тихий  океан.

Дослідницька робота з текстом про збереження Тихого океану.

 

VІІІ група «Представники різних засобів масової інформації»:

Підготувати  запитання  про Тихий  океан.

 

  1. Вивчення джерел потрібної  інформації.
  1. Вивчення та аналіз зібраної інформації.
  1. Оформлення колективної роботи.
  1. Презентація матеріалів під час уроку.
  2.  

Мета.

Навчальна мета:

  • сформувати в учнів уявлення про особливості Тихого океану; 
  • його розміщенням на глобусі і карті півкуль; 
  • розкрити значення океану для людини; 
  • закріпити практичні навички роботи з картою; 
  • вчити користуватися здобутими знання­ми, джерелами інформації;
  • висвітлити значення океану та використання його багатств людиною;
  • використовувати здобуті знання в практичних завданнях;

 

Розвиваюча мета:

  • розвивати  найважливіші загальнонавчальні  вміння;
  • пізнавальні інтереси дітей;
  • збагачувати словниковий запас учнів новими словами та термінами;
  • пам’ять;
  • спостережливість.

 

Виховна мета:

  • виховувати дбайливе ставлення до одно­го з багатств природи — води;
  • виховувати самостійність;
  • виховувати захоплення неповторністю природи;
  • виховувати бережне ставлення до  дарів океанів.

 

Обладнання:  карта півкуль, контурні карти, глобус, ілюстрації, роздатковий матеріал, мультимедійна презентація.

Природознавство:підруч . для  4 - го кл. загальноосвіт. навч. закл./ Т. Г.Гільберг, Т.В. Сак. – К.: Генеза, 2015. – 176 с. -  (с.47-51)

 

Тип уроку: урок з використанням інноваційних технологій, навчальний проект, урок прес-конференція.

 

Хід уроку

І. Організація класу  (слайд №2)

Встаньте діти всі рівненько,
Усміхніться всі гарненько,
Настрій на урок  візьмемо,
Й працювати розпочнемо.

 

  • Який настрій, ви мені скажете самі.

 

 

 Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте! —
Я всміхаюсь квітоньці —
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра!

ІІ. Підсумок фенологічних спостережень (слайд №3)

1.Виступ  синоптика:

Ми всі живемо на планеті Земля, в її мальовничому куточку, який має назву Україна. Пора року господарює на Україні - це осінь. Сьогодні  25 листопада.(слайд №4)

 

 

 

 

Листопад
Віє, віє вітровій,
Листя скубає підряд

Шурхотить листочків рій,
Бо надворі – листопад.

 

2.Виступ  синоптика:

Назва листопад прийшла із західноукраїнських земель. У цей час там опадає листя, ліс стає незатишним, непривітним, природа налаштовується на зимовий спочинок.А на сході України - дерева вже безлисті. Тому в Київській Русі останній місяць осені звався груднем, а перший місяць зими мав іншу назву. Народні назви: грудкотрус, листопадець, падолист, братчини. Листопад – 11 місяць в григоріанському календарі. Він має 30 днів.

 

3.Виступ  синоптика:

Температура_______;  вітер_________________;стан  неба_______________; опади_______________.

 

Вчитель:

- Які зміни відбуваються в природі?

 

Синоптики:

  • Дні стали коротшими, а ночі довшими.
  • Повітря стає холодним, сонечко світить все менше,переважають похмурі дні.
  • З дерев опадає листя, засохла трава, сховалися комахи, а птахи відлетіли в теплі краї.

 

Вчитель:

- Давайте  підсумуємо: так  від  чого  залежить  зміни  в  природі?

(всі  зміни  в  природі  залежать  від  висоти  сонця  на  небосхилі)

- Молодці! Продовжуйте  вести  спостереження, уважно  придивляйтеся  до  змін, які  відбуваються  в  природі.

 

4.Виступ  синоптика:

 «НАРОДНИЙ  КАЛЕНДАР»

26 листопада - Іван Золотоустий

Церква вшановує пам'ять святителя Івана Златоуста - видатного богослова, який помер в цей день у вигнанні, в 407 році. На цей день відома тільки одна примовка-спостереження:На Златоуста всяка зяб зупиняється в рості (тобто завмирає рослинне життя).

 

Вчитель:

- А я бажаю нехай проблеми та незгоди, не роблять на уроці вам погоди. Приємного всім настрою.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Вправа «Мозковий штурм».

  •                  Як називаються великі ділянки суші, що оточені морями та океанами?   (Материки).
  •                  Скільки материків на Землі ?   (6).
  •                  Назвіть їх.  (Євразія, Африка, Північна Америка, Південна Америка, Австралія, Антарктика).
  •                  Який материк найбільший?   (Євразія).
  •                  Який колір переважає на глобусі? (Блакитний)
  •                  Як на карті позначають глибину морів і океанів?(Від  блакитного  до темно – синього – це  вказується  на  лінійному  масштабі)

 

2. Робота з  картою (слайд №5)

На  контурній  карті  написати  материки  та  океани.

Фізкультхвилинка    (слайд №6)

Під  музичний  супровід – руханка.

 

 

 

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

 

 

 

 

 

Загадка   (слайд №7)

Шириною - широко,

Глибиною - глибоко,

День і ніч об берег б'ється.

Із нього вода не п'ється,

А тому що не смачна - і солона, і гірка. (Океан)


- Які  слова  загадки  допомогли  її  відгадати?

- Діти, ви  вже  здогадались, про  які  нові  таємниці  ми  будемо  говорити  на  сьогоднішньому  уроці?

- Отже, нова  тема  нашого  уроку «Тихий  океан»  (слайд №8)

 

 

 

Учитель:

 - А щоб більше дізнатися що таке океан,  ми проведемо з вами прес-конференцію. Тема прес-конференції: «Тихий  океан».До конференції ми заздалегідь готувалися, працювали над проектом, який носив таку ж назву . і Групи нашого класу працювали з інформацією про Тихий океан і наполегливо йшли до вирішення всіх питаннь проекту.

 

Учитель:             (слайд №9)

 

 

 

На прес-конференцію запрошені фахівці, науковці :

  • історики ( люди, які займається наукою про загальний розвиток того чи іншого народу, країни, або всього суспільства);
  • океанологи (фахівці з науки, що вивчає різні процеси та явища, які відбуваютьсяв Світовому океані);
  • біологи (це спеціалісти, які досліджують живі організми,тобто рослинний і  тваринний світ);
  • картографи(спеціаліст з науки про географічні карти);
  • синоптики( люди, які займається наукою про погоду та її передбачення);
  • екологи (це ті фахівці, які намагаються пояснити, чому висихають річки, гине риба або літом випадає сніг. Вони вивчають стан води, землі, повітря, з'ясовують причини природних катаклізмів і розробляють шляхи найменшої дії людей на природу);
  • міністри (вищі урядові особи, які очолюють міністерства);
  • представники різних засобів масової інформації.

 

- Я хочу нагадати всім, що успіх сьогоднішньої зустрічі залежить від кожного з вас. Особливо від "фахівців". Адже їм треба найдокладніше розповісти про океани. А від "журналістів" чекаємо цікавих запитань.

V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Учитель:     (слайд №10)

 

 

 

 

- Ми вже знаємо,що на Землі дуже багато води. Дві третини всієї поверхні Землі зайнято водою. Тому деякі дослідники вважають, що планету Земля можна було б назвати планетою Океан.

- Спробуємо подивитися на проблеми Тихого океану по-дорослому.Отже, починаємо нашу прес-конференцію. Шановні,представники масової інформації, не забувайте називати себе. Чекаємо від вас запитань.

 

1)Звіт груп про проектну діяльність з використанням презентації.

 

1 група «Історики»

1-ий журналіст (історику).

- Я ... (прізвище, ім 'я) представляю журнал "Всесвіт". В мене запитання до істориків. Скажіть,будь ласка, що люди знали про океанічні глибини в минулому?

 

Історик №1

- Майже нічого. Бо товща вод надійно ховала дно Світового океану від людського ока. Глибини та будова дна залишалися нерозгаданими для людей впродовж віків. Стародавні греки дійшли висновку, що виміряти глибину океану так само неможливо, як і висоту неба. Спроби дістатися дна морів і океанів продовжили голландські моряки. Вони намагалися вимірювати глибину з борту корабля лотом — спеціальним приладом, що являє собою гирю, прив'язану до троса, поділеного на метри.

(слайд №11)

 

 

 

2-ий журналіст (історику).

-Я … (прізвище, ім 'я) журналіст телеканалу «1+1», передача «Світ навиворіт». В мене запитання до істориків.

- Скажіть ,будь ласка, хто відкрив Тихий океан?

Історик №2    (слайд №12)

 

 

 

 

 

Тихий океан відкрив мандрівник Фернан  Магеллан у 1520 році та назвав тихим тому, що  протягом 3 місяців плавання не стикнувся ні з однією бурею.

(слайд №13)

 

 

 

 

 

 

 

 

Проте  насправді – це самий найбільш  неспокійний  океан.Тут  відбуваються  сильні  шторми, тайфуни, бувають  дуже  високі  хвилі. Це  зона  землетрусів  і  вулканів.

 

2 група «Картографи»

3-ій журналіст (картографу ).

- Я ... (прізвище, ім 'я) журналіст газети «Сьогодні». В мене запитання до картографів.

-Скажіть, будь ласка, географічне положення та розміри Тихого океану, та ще цікаве про Тихий  океан?

 

Картограф №1.  (слайд №14)

 

 

 

Тихий океан — найбільший та найглибший серед океанів нашої планети. Він займає 1 /3 поверхні Землі, а його об'єм більший за об'єм усіх інших океанів разом. Це унікальний географічний об'єкт нашої планети. Тихий океан простягається із заходу на схід на 19 тис. км, а з півночі на південь — на 16 тис. км. Коли на одному березі океану день, на протилежному — ніч. Він має овальні обриси, дещо витягнутий із північного заходу на південний схід і найбільш широкий між тропіками. Океан омиває береги п'яти материків: Євразії, Австралії, Антарктиди, Південної та Північної Америки.

 

 

Картограф №2  

Кількість морів – 25. Найбільші моря – Філіппінське, Коралове, Тасманове, Південно-Китайське, Берингове. Найбільша затока – Аляска. Найбільші острови та групи островів – Зондські, Нова Гвінея, Нова Зеландія, Японські.

 

3 група «Океанологи»

 

 

Вчитель.   (слайд №15)

 У нас сьогодні присутні відомі океанологи. Вони займаються досить молодою та цікавою наукою — океанологією, яка вивчає різні процеси і явища, що відбуваються в Світовому океані. Ця наука активно розвивається. Якщо люди не вивчатимуть океан, то не зможуть зберегти природу Землі.

 

4-ий журналіст (океанологам).

- Я…журналіст телеканалу «Мега». В мене питання до океанологів.Скажіть, що цікавого можете розповісти про Тихий океан?

 

Океанолог № 1(слайд №16)

 

 

 

Він омиває береги більш як 50 країн світу. Через нього пролягають найважливіші транспортні шляхи, що сполучають країни Азії, Австралії та Америки. На дні Тихого океану знаходиться найглибша западина Світового океану — Маріанська, глибина якої сягає 11 022 м.

Океанолог №2  (слайд №17)

 

 

 

Тихий океан – це скарбниця мінеральних ресурсів. З шельфу за допомогою підводних шахт і бурових платформ видобувають нафту, природний газ,

 

(слайд №18)

кам’яне вугілля, золото, олово та інші корисні копалини.

 

 

 

 

 

4 група «Біологи»

5-ий журналіст (біологам)

- Я…журналіст телеканалу «Діскавері». В мене запитання до біологів.Скажіть, що цікавого можете розповісти про рослинний  і  тваринний  світ  Тихого океану?

 

Біолог №1  (слайд №19)

 

 

 

 

 

- В океані живе близько 10 тисяч видів рослин. Більшість рослин-це водорослі.

 

 

(слайд №20)

 

 

 

 

 

На глибині 100м живуть зелені водорості,

 

(слайд №21)

 

 

 

 

 

 

нижче-бурі,

 

(слайд №22)

 

 

 

 

 

ще нижче-червоні.

 

(слайд №23)

 

 

 

Тут росте ламінарія,яку в побуті називають «морською капустою».

Тут росте й найдовша у світі водорость, довжина якої становить близько 60 метрів.

 

Біолог №2(слайд №24)

 

 

 

 

 

У водах океану відомо понад 2000 видів риб. (слайд №25)

 

 

 

 

 

Це оселедці,сардини,скумбрія,сайра,лососі,тріска.(слайд №26)

 

 

 

 

 

Є  летючі  риби (слайд №27)

 

 

 

 

 

Налічується більш як 6000 видів молюсків; мідії, устриці, кальмари, восьминоги.

(слайд №28)

 

 

 

 

 

Він посідає перше місце в світі за виловом риби (45%) та морепродуктів.

Біолог №3(слайд  №29)

 

 

 

 

 

Тваринний світ Тихого океану налічує близько 100 тисяч видів. (слайд  №30)

 

 

 

 

 

Тут водяться кити,дельфіни,тюлені, котики.(слайд  №31)

 

 

 

 

Є  також  морські бобри.

Морські  бобри  відпливають не далі 10 км від берега. Їжу складають різні прибережні морські тварини — морські їжаки, зірки, молюски, краби, риба.

(слайд  №32)

 

 

 

 

 

Ще однією особливістю Тихого океану є наявність тварин-гігантів. Наприклад, молюск тридакна,

(слайд  №33)

 

 

 

 

 

камчатський краб, китова акула, синій кит. Цінними промисловими тваринами є кити. Їх м’ясо вживають в їжу. Жир і китовий вус використовують виготовлення ліків.

(слайд  №35)

 

 

 

 

 

Є  морські  черепахи, (слайд  №36)змії. (слайд  №37)
 

 

 

Виділяються багатством форм життя коралові рифи тропічних і екваторіальних широт.Корал – це  колонія  безхребетних  тварин, що  мають  твердий  зовнішній  скелет.Вони  утворюють  коралові  рифи. Найбільшою кораловою будівлею є Великий Бар'єрний риф біля східного узбережжя Австралії.

 (слайд  №37)

 

 

 

 

 

Тихоокеанське узбережжя Південної Америки подекуди вкрите численними колоніями птахів (бакланів, пеліканів, пінгвінів). 

(слайд  №38)

 

 

 

 

 

 

5 група «Синоптики»

6-ий журналіст (синоптику).

- Я… кореспондент газети «Діловий світ». В мене питання до  синоптиків. Скажіть,будь ласка ,як Тихий океан впливає на погоду?

 

Синоптик № 1

-Україна розташована далеко від океану. Але він все одно впливає на її клімат. Кожен із нас щодня цікавиться погодою. За все це відповідає Світовий океан. Вода, яка випадає на землю у вигляді дощу та снігу,випаровується з його поверхні. Світовий океан ніби паровий котел, що нагрівається сонцем, накопичує і тепло, і вологу на Землі. Цю вологу вітри розносять по всій планеті у вигляді хмар.

 

Синоптик № 2

- Отже, виходить, що саме Світовий океан створює погоду. Якби на Землі не було Світового океану, то в Україні був би такий же клімат, як в Арктиці. Не росли б дерева, не цвіли сади, а літо було б таке холодне, як зима.

6 група «Міністри»

7-ий журналіст (міністру водних ресурсів).

..... кореспондент каналу «Інтер», передача «Подробиці тижня». В мене питання до  міністра водних ресурсів.

-Скажіть,будь ласка, що дає людям Тихий океан?

 

Міністр водних ресурсів   (слайд №39)

 

 

 

- Крім того, що Тихий океан створює погоду, він ще нас і годує. Океан дає нам продукти харчування: рибу, морську капусту, водорості, з яких добувають йод, бром, солі калію, одержують добрива.

Вода — основа всіх живих організмів. Понад 2 млн. суден під прапорами різних держав борознять моря і океани у пошуках риби. Щороку її добувають близько 52 млн. тонн. Океан і моря дають чимало кисню, яким ми дихаємо.Океан давно став зручним водним шляхом, який пов'язує між собою материки та країни. Цим водним шляхом сотні тисяч суден перевозять пасажирів та різноманітні вантажі з материка на материк.

 

8-ий журналіст (міністру з питань охорони навколишнього середовища).

..... кореспондент «Телевізійної служби  новин» каналу «1+1». В  мене  запитання  до   міністра з питань охорони навколишнього середовища.

-Скажіть,будь ласка,чим люди наносять шкоду Тихому океану?

 

Міністр з питань охорони навколишнього середовища  (слайд №39)

 

 

 

 

 

- Тихий океан дуже багатий скарбами. Проте його багатства людство використовує, на жаль, не по-господарському. Так, у ньому зменшилася кількість морського окуня, камбали та іншої риби. Тваринний і рослинний світ океану дуже потерпає від забруднення. Щороку численні підприємства зливають в океан води, які містять тисячі тонн свинцю, ртуті, радіоактивних відходів, дуже шкідливих не тільки для риби, а й для тих, хто її споживає. Та найбільше забруднюється океан нафтою.

(слайд №40)

 

 

 

 

 

Крім аварій танкерів, щорічно в Світовий океан потрапляє до 10 млн. тонн нафти: з нафтопереробних заводів, під час видобування нафти з морського дна. Нафта вкриває поверхню Світового океану тонкою плівкою. А  це   дуже шкідливо не тільки для риби, а й для тих, хто її споживає. У зв'язку з цим перед людством стоїть важливе завдання: не допускати забруднення морських та океанічних просторів і зберігати їх рибні  багатства від хижацького винищення.

 

7  група  « Екологи»

9-ий  журналіст(екологам)

- Я..... кореспондент  Газети «День».  В  мене  запитання  до екологів.

- Отже, Тихий океан просить допомоги. Що ж треба робити людям, щоб зберегти багатства Тихого океану?

 

Еколог № 1.  (слайд №41)

— По-перше, треба економно використовувати воду.

— По-друге, не засмічувати морські та океанічні простори, вивозити сміття на сміттєсховища.

 

  •                              Забруднена вода не придатна для використання!

Еколог №2.

— Уникати обробки полів отрутохімікатами.

— Зберігати рибні багатства від хижацького винищення.

— Забороняти вилив стічних вод із заводів, фабрик, тваринницьких ферм, щоб не забруднювати воду.

 

  •                              Забруднена вода — шкідлива для всього  живого!

Еколог № 3.

— Будувати очисні споруди, фільтрувати використану воду.

— Попереджувати стік нафтопродуктів з танкерів, що потерпіли аварію. Насаджувати водоохоронні ліси.

 

VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Щоб  краще  запам'ятати  прослухану інформацію, з якою  виступали "фахівці", прочитайте  скорочений її  виклад  у статті  підручника  " Тихий океан ".

  1.                                                    Які  рослини  є  в  Тихому океані?
  2.                                                    Які  тварини  мешкають  в  Тихому океані?
  3.                                                    Яке  господарське  значення природи Тихого океану?

 

VII. Підсумок уроку    (слайд №42)

 

 

 

  •                              Де розташований Тихий океан?

 Тихий океан простягається із заходу на схід на 19 тис. км, а з півночі на південь — на 16 тис. км. Коли на одному березі океану день, на протилежному — ніч. Він має овальні обриси, дещо витягнутий із північного заходу на південний схід і найбільш широкий між тропіками. Океан омиває береги п'яти материків: Євразії на північному заході, Австралії на південному заході, Антарктиди на півдні, Південної та Північної Америки на сході.

  •                              Чи підходить назва океану, який назвали Тихим?
  •                              Яку назву ви дали б цьому океану?
  •                              Чи багатий та різноманітний рослинний і тваринний світ Тихого океану?
  •                              Що дає природі Тихий океан?

(*Створює погоду планети - зберігає тепло і регулює температуру моря і суші

*Водорості океану виділяють в атмосферу киснь)

 

  •                              Яка вода в океані на смак?
  •                              Чи всі люди Землі турбуються про чистоту океанських вод?
  •                              Яке значення має Тихий океан для людства?

* Створює погоду планети - зберігає тепло і регулює температуру моря і суші

* Водорості океану виділяють в атмосферу киснь

* Годує людину

* На дні сховані величезні запаси природних копалин

* Зручний водний шлях, що пов’язує між собою материки і країни

* Оздоровлення  людини

* Красивий і різноманітний  тваринний  і  рослинний  світ

 

VIII. Домашнє завдання.  

Підручник (с. 47–51), читати  та  відповідати  на  запитання.

 

Бережімо ріки, бережімо води.

Бережімо океани: чистоту їх і природу.

Бережімо їх рослинки і найменшії тваринки,

Бо ми всі – природи рідної частинки.

Всі ви, діти, молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав.

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.

Шановні гості!

Спасибі, що знайшли час

І прийшли на урок до нас.

Якщо буде ваша ласка,

То приходьте до нас ще,

Будь ласка!

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
8677
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку