Практичне підсумкове заняття, з використанням інтерактивних методів навчання.
Даний урок є систематизуючим по темі «Торговельні центри».
Для досягнення поставлених цілей заняття були обрані активні та інтерактивні методи навчання: метод монологічного та діалогічного висловлювання, метод практичного використання знань, індивідуальна робота, робота в групах, словесно-дедуктивний метод, метод проектів, використання комп'ютерних технологій.
Щоб залучити студентів до навчання необхідні все нові й нові форми організації заняття, де за основу береться пізнавальний інтерес студентів. Для досягнення цієї цілі було обрано такий метод роботи як проектна робота.
Навчально-методична карта
заняття
Дисципліна: «Іноземна мова за професійним спрямуванням»
Вид заняття: практичне підсумкове заняття, з використанням інтерактивних методів навчання
Тема: «On a Shopping Trip»
Група: ТКД 27
Місце проведення: лекційна зала
Мета заняття:
навчальна: формування необхідної комунікативної спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами;
оволодіння новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела.
розвиваюча: розвиток ефективної усної та письмової іншомовної комунікації в академічному та професійному оточенні студентів;
вмотивувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування;
сприяти розвитку мовної здогадки;
розвивати мовленнєві, інтелектуальні здібності та пізнавальну активність;
розвивати творчі здібності студентів;
створювати умови для розвитку культури професійного спілкування, мовленнєвої реакції студентів;
сприяти розвитку пам’яті, уваги, уяви, ерудиції.
виховна: формувати потребу використання новітніх технологій в майбутній професійній діяльності;
формувати культуру користування комп’ютерами та інтернет-ресурсами, а також загальну культуру студентів;
заохочувати до самостійного пошуку потрібної інформації;
створити умови для виховання правильного ставлення до користування Інтернетом;
розвивати пізнавальний інтерес студентів, любов до занять та майбутньої професії.
методична: формування усвідомлення необхідності оволодіння та використання професійної іноземної мови майбутнім спеціалістом, а саме англійської, яка є мовою міжнародного спілкування;
формування комунікативної компетенції студентів на основі типових ситуацій у професійному спілкуванні;
використання інтерактивних методів навчання у процесі формування комунікативної компетенції;
методика використання відеоматеріалу як одного із сучасних та ефективних засобів вивчення іноземної мови.
Міждисциплінарні зв’язки: основи товарознавства, інформатика та комп’ютерна техніка, організація та технологія торговельних процесів, комерційна діяльність, географія, основи психології, етика бізнесу, навчальна практика.
Матеріали активізації знань студентів: дошка, мультимедійний проектор, ноутбук, конспект, роздаткові дидактичні матеріали, автентичний відеоматеріал, відео-презентації до теми.
Інформаційні джерела:
Інформаційні ресурси:
http://learnenglish.britishcouncil.org/en/
https://www.youtube.com/watch?v=zSG2pD-2O2g
Студент повинен знати:
Студент повинен вміти:
Методи роботи:
Підготовчий етап
Підбір та систематизація практичного матеріалу;
вибір методів роботи на занятті;
пошук та завантаження відеоматеріалу;
попередня робота зі студентами (проведення консультацій щодо створення власного відеопроекту);
підбір та розробка дидактичного матеріалу, карти відкритого заняття та презентації.
Структура заняття
І. Організаційна частина: взаємне вітання викладача та студентів, перевірка присутності студентів, їх готовності до заняття.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети, завдань заняття.
ІІІ. Основна частина:
- актуалізація опорних знань студентів: активізація лексико-граматичних навичок оформлення мовленнєвих висловів, мовленнєвого спілкування, монологічного та діалогічного мовлення з теми;
- узагальнення та систематизація знань студентів шляхом виконання вправ та завдань з різних видів мовленнєвої діяльності;
- контроль та оцінка знань студентів (перегляд відео проекту).
IV. Домашнє завдання.
V. Підведення підсумків.
PROCEDURE
I. INTRODUCTION
II. WARMING-UP
T: In the previous lessons we talked about shops and shopping. Love it or hate it, in any case we all have to do the shopping sometimes. Birthday Parties, New Year and Christmas are coming, presents need to be bought. We can buy a great number of different things. Now you have 2 minutes to make a list of presents you'd like to buy for these holidays.
T: Let's see who has the longest list, count the words. Read your list aloud, please. If you have the same word, cross it out!
T: We will do quite a lot of today – read, guess, watch, share our opinions, work in in groups and I hope our work will be successful. Everyone has got an Evaluation card which will help both you and me to follow your progress at the lesson. After the certain tasks you are to tick the results of your work and at the end we will count and see. Don’t be lazybones, otherwise you can lose your shirt.
Surname:
|
Great job! |
OK! |
Poor! |
Vocabulary drilling |
|
|
|
Power Point Presentation |
|
|
|
Working with the video |
|
|
|
Monological speaking |
|
|
|
Atmosphere at the lesson |
|
|
|
Participation |
|
|
|
III. MAIN PART
A step-by-step scheme how to choose a present.
Say how do you usually choose birthday presents. Go to the black board and comment on a received piece of information.
a) Read the words and phrases, guess what they mean. Write down new vocabulary units into you copybooks.
Hiya – how’s it going? I meet you half way.
How about... 200, seeing as it’s your friend’s birthday.
I'm running out of time.
Come on, we’ve got to get a move on.
b) You are going to watch an episode about Camden Market in London. This place is considered to be great for shopping. Try to predict two reasons for that.
Stephen and Ashlie realise they have quite similar ideas about what their Mum would like, but Ashlie soon gets distracted from the task in hand!
Watch Scene 1 and answer the questions at the points of the star map.
1. Comprehension Task ( Multiple Choice Task)
Choose the best answer to these questions.
2. Language Task ( Reordering Vertical Task) Rearrange the sentences into the correct order.
3.Follow-up
Students’ project
The task: Tell students that they are going to create a video project ‘On the Shopping Trip’. Explain that, working in pairs, they need to find the perfect birthday present for their friend Lesia in Zhytomyr’s Mall.
Encourage students to use their imagination. They also have to write a script for the video– either as a conversation or voiceover. Tell students that the episode was only 6 minutes long and they should aim for that too. They need to write notes on the worksheet and use these to practise speaking.
Preparing to record
Materials: Digital camera or mobile phone
Before filming you need to download the video from the Internet http://learnenglish.britishcouncil.org/en/word-street/camden-scene-1
1. Once students are happy with their dialogues, tell them they are now going to be recorded. This can either be filmed as a video, or just an audio.
2. After the dialogues have been recorded, the videos can be uploaded to YouTube or Google Video. They can then be watched by all the students in another lesson. The videos can also be watched by other students around the world of course! Remember to put the title of the video.
3. Audio recordings can also be listened to by all the students in another lesson. If your school has a website, perhaps you can upload the recordings there so that other students can listen to the conversations too.
4. Student’s Project Presentation.
IV. Conclusion
Setting the hometask, Evaluation, Feedback
H/T: Write a shopping list for buying the perfect birthday gifts for your relatives or friends.
You were real hard-workers and it is just the time to have a look at your evaluation cards.
See you in the next semester and have a nice day!