Навчання через гру.LEGO технологія в освітньому процесі.

Про матеріал
Навчання через гру.LEGO технологія в освітньому процесі. Навіщо використовувати в початковій школі та приклади використання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НУШ: навчання через гру. LEGO технологія в освітньому процесі. Вчитель Нікопольського ліцею №23 НМР Безкровна Н. А

Номер слайду 2

Конструктор LEGO з'явився у Данії в1932-му році, королівстві дитячих казок, на батьківщині Ганса-Крістіана Андерсена. Назву компанія отримала в 1934-му році від словосполучення«LEg GОdt» —«грати добре» датською.

Номер слайду 3

Учні люблять ці заняття. Завдяки використанню конструктора LEGO на заняттях, діти стають активними учасниками заняття, усвідомленими стають знання учнів, більш надійними навички.

Номер слайду 4

За допомогою конструктора LEGO вирішуються завдання освітньої діяльності за наступними напрямками: Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому мовленнєвий розвиток і розумові здібності;Розширення своїх уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт.-Отримання математичних знань про рахунок, форму, пропорції, симетрії;-Розвиток уваги, здатності зосередитися, пам'яті, мислення;- Навчання уяві, творчому мисленню;-Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі;Оволодіння умінням подумки розділити предмет на складові частини і зібрати з частин ціле; -Навчання спілкуванню один з одним, повага до своєї і чужої праці.

Номер слайду 5

Кидай і складай1. Діти об’єднуються в групи по 6 учасників. Кожна група отримує по два гральних куби­ки та цеглинки.2. На початку гри на середину столу кладуться дві цеглинки . З. Діти по черзі кидають два гральних кубики. Загальна кількість крапочок – це кількість штирів, які повинні залишитися не­ накритими цеглинками. Діти будують спільну вежу. 4. У процесі будівництва дітям потрібно контролювати стійкість вежі.5. Якщо дитина не може накрити відповідну кількість штирів, то вона може кинути кубик ще раз або пропустити хід. Мета гри:-математична грамотність; -вміння вибудовувати послідовність дій, приймати рішення, оцінювати ризики;- конструктивно керувати емоціями, працювати з іншими на результат.

Номер слайду 6

Виростимо речення. Мета гри: Вміти застосовувати отримані знання про речення, частини мови; висловлювати думку усно та письмово; -вчитися домовлятися1. Починають гру з однієї цеглинки — одного слова.2. Учитель поступово додає по одній цеглинці, діти вигадують по одному слову. Таким чином, у результаті виходить поширене речення. Наприклад: іграшка, дитяча іграшка,дитяча іграшка лежить, дитяча іграшка лежить на полиці, дитяча іграшка лежить на полиці в магазині .3. Записати придумане речення.

Номер слайду 7

виростимо речення за допомогою частин мови Мета гри : Вчити розрізняти частини мови ;Збагачувати словниковий запас слів учнів;Позначити частини мови відповідним кольором цеглинок. Наприклад: червона цеглинка — дієслово, синя — іменник, зелена — прикметник, жовта — прийменник 2. Діти виконують це саме завдання, добираючи слова, що позначають частину мови, відповідно до кольору цеглинки

Номер слайду 8

Неіснуюча тварина. МЕТА ГРИ:- домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної діяльності .1. Діти отримують завдання не розмовляючи збудувати неіснуючу істоту, використовуючи два набори цеглинок, та підготувати невелику розповідь про неї. Запитання до дітей: • Як вдалося створити таку істоту?• Що було найважчим?• Що ще можна створити в парі?

Номер слайду 9

Складаємо модель характеру. МЕТА ГРИ: -вчити розрізняти риси характеру, спостерігати, аналізувати і помічати свої риси характеру та людей навколо;висловлювати свою думку і логічно обґрунтовувати її; розвивати емоційний інтелект1. Діти пригадують казкових або літературних героїв, відомих людей, риси характеру людини.2. Діти співвідносять колір цеглинок з рисами характеру.3. Учитель пропонує дітям скласти модель характеру друга.4. Діти розповідають про модель характеру один одному.

Номер слайду 10

Створи-домалюй! Мета гри: -творчо мислити;експериментувати; домовлятися, поважати думку інших1. Діти створюють будь-яку фігуру за заданою темою (тварини, рослини, будівлі тощо).2. Далі діти прикладають створену модель на аркуш формату А4 і обводять її.3. Педагог пропонує домалювати олівцями чи фломастерами деталі/частини тіла.4. Діти презентують свою роботу.

Номер слайду 11

Діаграми з цеглинок. Мета гри :-будувати математичні моделі;-висловлювати і тлумачити поняття, збирати та обробляти інформацію;-творчо підходити до вирішення проблемних завдань, спілкуватись з однолітками, формулювати та ставити питання. У парах діти визначають питання, яке вони хочуть поставити іншим дітям. Наприклад: Який фрукт подобається найбільше: яблу­ко, лимон чи апельсин? При цьому кожен з варіантів, які діти підбирають, повинен відповідати цеглинці певного кольору, на­ приклад: яблуко – цеглинка зеленого ко­льору, лимон – цеглинка жовтого кольору, апельсин – цеглинка помаранчевого кольору. Запитання повинно мати обмежену кількість варіантів для відповіді, щоб діти могли обрати один варіант, тобто одну цеглинку відповідного кольору.2. Діти збирають у будь-яку ємність цеглинки відповідних кольорів. З. Після цього, ходять від пари до пари і ставлять своє питання. Відповідаючи на запитання, діти обирають цеглинку і став­лять її на пластину, складаючи цеглинки одного кольору у стовпчик.4. Діти, які ставили питання, розповідають, яких відповідей було найбільше/наймен­ше, що їхні товариші люблять найбільше/ найменше.

Номер слайду 12

Висновок LEGO-технологія- це сучасний засіб навчання та конструктор створений таким чином , що у вчителя з'являються нові ідеї, як повинні зацікавити учнів та включити їх у творчий процес.

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
2 лютого 2023
Переглядів
335
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку