Навчання і пам'ять. Лабораторне дослідження.

Про матеріал
Презентація "Навчання і пам'ять" стане невеличким помічником на уроці. В даній презентації поміщено лабораторне дослідження на визначення видів пам'яті. Учні можуть проаналізувати своє дослідження, перевірити на скільки правильно усе виконали
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчання та пам’ять Підготувала : вчитель біології Хом’як Оксана Олександрівна

Номер слайду 2

Питайлик 1. Чому вірш, що вчили у початкових класах запам’ятовується на все життя?

Номер слайду 3

Навчання Це пристосувальні зміни індивідуальної поведінки в результаті попереднього досвіду. Умовні рефлекси краще забезпечують пристосування до будь-якої зовнішньої ситуації.

Номер слайду 4

Види навчання1. Фіксація (імпринтинг) 2. Звикання3. Навчання шляхом «спроб та помилок»4. Приховане (латентне) навчання5. Осяяння (інсайт)

Номер слайду 5

Пам’ять. Комплекс процесів, які відбуваються в центральній нервовій системі, забезпечуюючи накопичення, зберігання та відтворення індивідуального досвіду інших людей, почутого чи прочитаного, переживань тощо.

Номер слайду 6

Як ми запам’ятовуємо. Запам’ятовування – це закріплення в пам’яті певних знань. Види: Механічне (повторення)Осмислене (усвідомлення того, що запам’ятовуєш. Мимовільне (без поставленої задачі)Довільне (певні вольові зусилля)

Номер слайду 7

Етапи запам’ятовування. Сенсорна пам’ять (зір,слух тощо)Короткочасна пам’ять (від декілька секунд до кількох хвилин)Довготривала пам’ять .

Номер слайду 8

Види пам’яті 1. Рухова (моторна)2. Емоційна 3. Образна4. Словесно-логічна (змістова)

Номер слайду 9

Як ми відтворюємо запам’ятоване?Процес пригадування певних знань і викладення їх у логічній послідовності – це відтворення. Види: 1. Мимовільне 2. Довільне

Номер слайду 10

Лабораторне дослідження: дослідження різних видів пам’яті Мета: дослідження різних видів пам’ятіХід роботи 1. Послухай і після 10-секундної паузи запиши ( довільна послідовність) 1. Слон;2. Качка3. Трава5. Обід 6. Урок7. Сонце 8. Весна9. Задача10. Настя

Номер слайду 11

2. Подивись і запам’ятай (удовільній формі)Корова. Береза. Заєць. Груша. М’яч. Трикутник. Шоколад. Речення Куб. Вода

Номер слайду 12

3. Послухай і відтвори (послухати і в повітрі ручкою «записати» слова, далі записати у зошит)1. Один2. Туфель3. Морква 4. Село5. Сон6. Річка 7. Виделка8. Зошит9. Подарунок10. Сова

Номер слайду 13

4. Математичний аналіз{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Види пам’яті Слухова. Зорова. Моторна. Кількість відтворених слів

Номер слайду 14

Висновки Який вид пам’яті переважає?Що було найважче і найлегше?Що потрібно робити, щоб покращити процес запам’ятовування?

Номер слайду 15

Рефлексія Послухайте чарівну музику весни ( спів птахів, дзюркотання струмка)

Номер слайду 16

Узагальнення Давайте разом спробуємо дати відповідь на питання: Чому вірш вивчений у початкових класах запам’ятовується на все життя?

Номер слайду 17

Підсумок уроку Виставлення оцінок. Аналіз своєї роботи на уроці

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Презентації
Додано
31 березня 2023
Переглядів
888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку