27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

навчання розвиток та позитивне виховання

Про матеріал
Вчителі та батьки здійснюють такий вплив на особистість дитини в результаті чого вона розвинута, вихована та навчена.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

розвиток навчання позитивне вихованняпсихолого-педагогічний семінар. Підготувала практичний психолог Стоян Л. П.

Номер слайду 2

Знайомство

Номер слайду 3

ВІЗУАЛІЗАЦІЯМа́па думо́к або ма́па па́м'яті, ро́зуму, асоціати́вна ка́рта, майндмеппінг — це техніка зручного запису та систематизації інформації. На якій відображають слова, ідеї, завдання, або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї. Використовуються для генерування, відображення, структурування та класифікації ідей, і як допоміжний засіб під час навчання, організації, розв'язання проблем, прийняття рішень... Створіть свою візуалізацію

Номер слайду 4

Успішність Робота в групах. Що впливає, сприяє, необхідне, потрібне, зайве у виховані, навчанні, розвитку дитини задля успішності?

Номер слайду 5

Бути в часітут і тепер. З думкою про актуальне. З думкою про майбутнє

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Різні функції мозку

Номер слайду 8

Дві половинки складають ціле: комбінування лівої та правої півкуліРозвиток роботи та взаємодії півкуль головного мозку може допомогти збільшити ефективність та результативність навчання, роботи. Тому розвивайтеся самі та допомагайте розвиватися дітям

Номер слайду 9

Існує одна патологічна ідея у вихованні - що дитина має навчитися заспокоюватися сама. Чому? Ділитися з іншою людиною своїми емоціями - це базова потреба людини.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Дуже часто батьки переповненні власними негативними емоціями, тому не в змозі взяти на себе ще й дитячі. Це призводить до того, що батьки відправляють дитину впоратися із ними самостійно. Такі відносини мають великий ризик. Дитина буде віддалятися, закриватися і втрачати можливість мати близькі стосунки.

Номер слайду 12

Вона має право на поганий настрій Ми можемо допомогти дитині в цьому, спокійно приймаючи і відбиваючи її емоції: «я бачу, що ти сердишся \ засмучена \ розчарована \ турбуєшся \ і т.д.». Таким чином ми пояснюємо їй, що з нею відбувається, і одночасно показуємо, що ми розуміємо її.

Номер слайду 13

Діти вчаться на нашому прикладіДзерка́льні нейро́ни (англ. mirror neurons, італ. Neuroni specchio) — нейрони головного мозку, які збуджуються як при виконанні певної дії, так і при спостереженні за виконанням цієї дії  

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

“Дивно, що ми хочемо, щоб учні навчалися, і все ж дуже мало навчаємо їх учінню” Д. Норман

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Ранній розвиток дитини. Дитина є індивідуальною особистістю Керуватися власними інтересами і бажаннями; розвивати «сильні» сторони дитини, як правило, це те, чим їй особливо подобається займатися. Постійне нав'язування дитині, чим і як їй займатися, може призвести до того, що вона припинить розуміти, чого хоче насправді Дитина намагається зробити все, щоб сподобатися батькам "Навіщо мені вчитися?"

Номер слайду 19

мотивація. Не залишайте жодного запитання дитини без відповідей. Проявляйте інтерес до всього, що говорить донька або син.

Номер слайду 20

На формування внутрішньої мотивації впливає:(формується до 7-ми років):як батьки реагували на дослідницьку діяльність дитини;чи заохочувався прояв дитиною ініціативи, творчості, відходження від правил в рішенні задач;як часто батьки розуміли потреби дитини і реагували на них.

Номер слайду 21

Як розвивати і підтримувати внутрішню мотивацію:1. Допомагати вивчати світ - пояснювати устрій речей і явищ, відповідати на "Чому ..?", Реагувати на фрази "Мама / тато, подивися що тут / що у мене"…2. Якщо ви щось забороняєте, поясніть чому і спробуйте запропонувати альтернативу або деяку умову. 3. Вільна гра, відступ від інструкцій, заохочення фантазії в іграх дозволяє прислухатися до себе і розвивати свій потенціал.

Номер слайду 22

4. Запитуйте чого дитина хоче поїсти / одягнути / у що пограти / куди піти. Можливість навіть самого маленького вибору (картопля або макарони?) вже привчає прислухатися до себе. 5. Ваш інтерес до дитини - це те, з чого починається її інтерес до себе і самопізнання. Наприклад, коли дитина відмовляється від чого-небудь, дізнайтеся, в чому причина.

Номер слайду 23

батьки задоволені дитиною як особистістю Батьки користуються такими словами, які працюють на розвиток “Я-концепції”: Висловлюють своє задоволення від досягнень або намагань. Навчають дитину справлятися з різними завданнями

Номер слайду 24

Створення ситуації успіху. Переживання успіху надає дитині впевненості, виникає відчуття внутрішнього благополуччя, а також метод стимулювання, мотивації і поведінки дитини, оскільки саме позитивні емоції можуть стати для дитини найважливішим стимулом.

Номер слайду 25

Ключ до успіху Шкільні успіхи і невдачі – це не показник виключно розумового розвитку та здібностей школяра. Шкільна успішність, скоріше, це сума умінь, навичок, знань і бажання вчитися. в кожній дитині живе винахідник та геній. Не забувайте, що помилка веде до ще більшої перемоги. Якщо дитина не боїться помилитися, у неї буде мотивація до навчання.

Номер слайду 26

Руйнівники мотиваціїНагороди. Так, нагороди – це руйнівники внутрішньої мотивації. Така стратегія призводить до того, що дитина починає діяти тільки або в першу чергу заради нагороди. Повага й захоплення зусиллями, яких дитина докладає для виконання завдання, найбільш доцільні. Покарання. Вони демотивують так само, як і нагороди, сприяють тому, що дитина починає діяти в основному так, щоб уникнути покарання, а її внутрішня мотивація зникає. Але відрізняймо покарання з наслідками. Наслідок – це прямий результат дії (або її відсутності). «Якщо не зробиш домашню роботу, то не отримаєш морозиво» – це покарання. «Якщо не зробиш домашню роботу, то підеш у школу непідготовленим» – це наслідок.

Номер слайду 27

Погрози й шантаж – працюють так само, як і покарання: викликають страх, який займає місце мотивації. Викликане почуття провини ми часто плутаємо з почуттям відповідальності. Почуття провини демотивує, бо з ним нічого не можна зробити, це емоційне покарання. Відповідальність – це інструмент для роботи, для подальших дій з усвідомленням наслідків. Відсутність сенсу й мети. Діти, як і дорослі, не люблять робити те, у чому не бачать сенсу.

Номер слайду 28

Емоційний інтелект як чинник формування успішної особистостіспособи формування емоційного інтелекту вашої дитини:1. ДОПОМОЖІТЬ ВАШІЙ ДИТИНІ УСВІДОМИТИ СВОЇ ВЛАСНІ ЕМОЦІЇ.2. ГОВОРІТЬ ПРО СВОЇ ВЛАСНІ ЕМОЦІЇ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ.3. ВПІЗНАВАЙТЕ НАСТРІЙ АБО ПОЧУТТЯ У ВАШОМУ ДОМІ4. ВПІЗНАВАЙТЕ ПОЧУТТЯ І НАСТРІЙ АБО ПОЧУТТЯ, КОЛИ ВИ ВІДВІДУЄТЕ РІЗНІ МІСЦЯ.

Номер слайду 29

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку