ВІЗУАЛІЗАЦІЯМа́па думо́к або ма́па па́м'яті, ро́зуму, асоціати́вна ка́рта, майндмеппінг — це техніка зручного запису та систематизації інформації. На якій відображають слова, ідеї, завдання, або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї. Використовуються для генерування, відображення, структурування та класифікації ідей, і як допоміжний засіб під час навчання, організації, розв'язання проблем, прийняття рішень... Створіть свою візуалізацію
Дуже часто батьки переповненні власними негативними емоціями, тому не в змозі взяти на себе ще й дитячі. Це призводить до того, що батьки відправляють дитину впоратися із ними самостійно. Такі відносини мають великий ризик. Дитина буде віддалятися, закриватися і втрачати можливість мати близькі стосунки.
Ранній розвиток дитини. Дитина є індивідуальною особистістю Керуватися власними інтересами і бажаннями; розвивати «сильні» сторони дитини, як правило, це те, чим їй особливо подобається займатися. Постійне нав'язування дитині, чим і як їй займатися, може призвести до того, що вона припинить розуміти, чого хоче насправді Дитина намагається зробити все, щоб сподобатися батькам "Навіщо мені вчитися?"
Як розвивати і підтримувати внутрішню мотивацію:1. Допомагати вивчати світ - пояснювати устрій речей і явищ, відповідати на "Чому ..?", Реагувати на фрази "Мама / тато, подивися що тут / що у мене"…2. Якщо ви щось забороняєте, поясніть чому і спробуйте запропонувати альтернативу або деяку умову. 3. Вільна гра, відступ від інструкцій, заохочення фантазії в іграх дозволяє прислухатися до себе і розвивати свій потенціал.
4. Запитуйте чого дитина хоче поїсти / одягнути / у що пограти / куди піти. Можливість навіть самого маленького вибору (картопля або макарони?) вже привчає прислухатися до себе. 5. Ваш інтерес до дитини - це те, з чого починається її інтерес до себе і самопізнання. Наприклад, коли дитина відмовляється від чого-небудь, дізнайтеся, в чому причина.
Ключ до успіху Шкільні успіхи і невдачі – це не показник виключно розумового розвитку та здібностей школяра. Шкільна успішність, скоріше, це сума умінь, навичок, знань і бажання вчитися. в кожній дитині живе винахідник та геній. Не забувайте, що помилка веде до ще більшої перемоги. Якщо дитина не боїться помилитися, у неї буде мотивація до навчання.
Руйнівники мотиваціїНагороди. Так, нагороди – це руйнівники внутрішньої мотивації. Така стратегія призводить до того, що дитина починає діяти тільки або в першу чергу заради нагороди. Повага й захоплення зусиллями, яких дитина докладає для виконання завдання, найбільш доцільні. Покарання. Вони демотивують так само, як і нагороди, сприяють тому, що дитина починає діяти в основному так, щоб уникнути покарання, а її внутрішня мотивація зникає. Але відрізняймо покарання з наслідками. Наслідок – це прямий результат дії (або її відсутності). «Якщо не зробиш домашню роботу, то не отримаєш морозиво» – це покарання. «Якщо не зробиш домашню роботу, то підеш у школу непідготовленим» – це наслідок.
Погрози й шантаж – працюють так само, як і покарання: викликають страх, який займає місце мотивації. Викликане почуття провини ми часто плутаємо з почуттям відповідальності. Почуття провини демотивує, бо з ним нічого не можна зробити, це емоційне покарання. Відповідальність – це інструмент для роботи, для подальших дій з усвідомленням наслідків. Відсутність сенсу й мети. Діти, як і дорослі, не люблять робити те, у чому не бачать сенсу.
Емоційний інтелект як чинник формування успішної особистостіспособи формування емоційного інтелекту вашої дитини:1. ДОПОМОЖІТЬ ВАШІЙ ДИТИНІ УСВІДОМИТИ СВОЇ ВЛАСНІ ЕМОЦІЇ.2. ГОВОРІТЬ ПРО СВОЇ ВЛАСНІ ЕМОЦІЇ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ.3. ВПІЗНАВАЙТЕ НАСТРІЙ АБО ПОЧУТТЯ У ВАШОМУ ДОМІ4. ВПІЗНАВАЙТЕ ПОЧУТТЯ І НАСТРІЙ АБО ПОЧУТТЯ, КОЛИ ВИ ВІДВІДУЄТЕ РІЗНІ МІСЦЯ.