Навчання успіхом. Матеріал для психолого-педагогічного семінару

Про матеріал
Психолого-педагогічний семінар. Про навчання успіхом, створення ситуації успіху на уроках
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Your Presentationtitle goes here. Психолого-педагогічний семінар Навчання і виховання успіхом

Номер слайду 2

Успіх створює сильний додатковий імпульс до активної роботи, сприяє становленню гідності учня. Це засада позитивного ставлення до навчання, школи, науки, праці як такої. Отже, ситуація успіху стає фактором розвитку особистості школяра. Ситуація успіху — суб’єктивна та індивідуальна. Її переживає як учень слабкої успішності, так і учень високої продуктивної діяльності, як мудрий, досвідчений педагог, так і молодий фахівець. Hello! I'm... Немає дітей — є люди, але з іншим масштабом понять, іншими джерелами досвіду, іншими прагненнями, іншою грою почуттів. Януш Корчак

Номер слайду 3

«Створення ситуації успіху на уроці» Ситуація успіху — це суб’єктивне переживання людиною особистісних досягнень у житті. Тут маємо на увазі не продукцію масштабу світової культури, а конкретні досягнення особистості, які щодня здійснюються на уроці. 01 We will ta. Мета семінару- тренінгу: Мета нашого семінару — сприяти формуванню в педагогів потреби використовувати в роботі принцип «успіх створює успіх»;формуванню комунікативної, соціальної компетентності;розвитку дружнього, творчого, працездатного настрою. lk about

Номер слайду 4

Table of Contents. Створення ситуації успіху на уроціатмосфера доброзичливості в класі впродовж усього уроку. «авансування» дітей перед тим, як вони розпочнуть виконувати завдання. Авансувати успіх означає повідомити про позитивні результати до того, як їх буде отримано. Нетривалий експресивний вплив — педагогічне навіювання, зібране в яскравий фокус («До справи! Розпочинаймо!»). Педагогічна підтримка в процесі виконання роботи (короткі репліки або мімічні жести). 1 обов’язкова умова 2 4 5 Ключовий момент — висока мотивація пропо нованих дій: «В ім’я чого? Заради чого? Навіщо?» Мотив — найсильніший механізм. Оцінювання: оцінку не визначають загалом, не подають «згори», вона розставляє акценти на деталях виконаної роботи. 3 6

Номер слайду 5

Конкурентоспроможність учителя— нова проблема сучасної школи. Школі потрібен учитель, який виконував би свою роботу дуже професійно. Учителю потрібні нові, відповідні до потреб часу вміння й навички. На перший план виходить вміння аналізувати та прогнозувати, правильно оцінювати свої можливості й бути комунікабельним, ризикувати й не боятися нового, бути оптимістом і вміти не лише вибирати, але й відмовлятися від застарілого, традиційного. Пропонуємо вам оцінити самого себе. Did you know?Самодіагностика

Номер слайду 6

1. Я міг би жити на самоті, далеко від людей. 2. Я часто беру гору над іншими завдяки своїй самовпевненості. 3. Ґрунтовні знання з мого предмета можуть істотно поліпшити життя людини. 4. Люди повинні більше, ніж сьогодні, дотриму- ватися законів моралі. 5. Я уважно читаю кожну книгу, перед тим як повернути її до бібліотеки. 6. Мій ідеал робочої обстановки — тиха кімната з робочим столом. 7. Люди говорять, що мені подобається робити все власним оригінальним способом. 8. Серед моїх ідеалів головне місце посідають учені, які зробили великий внесок у розвиток предмета, який я викладаю. Did you know?Самодіагностика

Номер слайду 7

9. Люди, які оточують мене, уважають, що на брутальність я просто не здатний. 10. Я завжди уважно стежу за тим, як я вдягнений. 11. Трапляється, що протягом усього ранку я ні з ким не хочу розмовляти. 12. Мені важливо, щоб у всьому, що мене оточує, не було безладу. 13. Більшість моїх друзів — люди, інтереси яких мають багато спільного з моєю професією. 14. Я часто аналізую своє поводження. 15. Удома я поводжуся за столом так само, як у ресторані. 16. У компанії я надаю іншим можливість жарту вати й розповідати різні історії. Did you know?Самодіагностика

Номер слайду 8

17. Мене дратують люди, які не можуть швидко прийняти рішення. 18. Якщо в мене є трохи вільного часу, то я вважаю, що найкраще для мене — це почитати що-небудь із моєї дисципліни. 19. Мені незручно «відриватися» в компанії, на віть якщо всі інші це роблять. 20.Іноді я люблю позлословити про відсутніх. Did you know?Самодіагностика

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
6 березня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку