Організаційно-методичний супровід навчання дітей із особливими освітніми потребами у спеціальних та інклюзивних класах ЗНЗ
Номер слайду 2
Дискусійні питання: Чи готова загальноосвітня школа прийняти дитину з особливостями розвитку? Як об’єднати різні групи дітей у навчально-виховному процесі? Як для учнів з різними пізнавальними можливостями здійснити добір максимально доступного змісту освіти та оцінювання рівня його засвоєння? Чи готовий учитель загальноосвітньої школи прийняти дітей такими, якими вони є?
Номер слайду 3
Розроблено модель психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти
Номер слайду 4
Умови забезпечення ефективного інклюзивного навчання дітей з особливими потребами: 1) раннє виявлення і корекція вад розвитку; 2) психологічна підготовка дитини та її батьків до навчання спільно зі здоровими однолітками; 3) розробка методики інтеграції дитини з психофізичними порушеннями;
Номер слайду 5
Умови забезпечення ефективного інклюзивного навчання дітей з особливими потребами: 4) тісна співпраця з батьками, надання їм необхідних дефектологічних знань, психотерапевтичної і консультативної допомоги; 5) створення спеціальних умов в класі, школі, дошкільному закладі; 6) підготовка здорових учнів класу до взаємодії з особливою дитиною.
Номер слайду 6
Швидкого розв’язання в районах (містах) потребують такі проблеми: формування прихильності ідеям інклюзивної освіти у педагогічних працівників, педагогічної громадськості, розвиток їх готовності до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами; сприяння підвищенню обізнаності педагогічних працівників щодо нормативних документів із питань інклюзивної освіти;
Номер слайду 7
Швидкого розв’язання в районах (містах) потребують такі проблеми: сприяння підвищенню компетентності всіх педагогічних працівників із питань інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ і ЗНЗ; вивчення й поширення кращих практик, першого педагогічного досвіду з питань інклюзивної освіти; здійснення просвітницької роботи у громаді за місцем розташування закладу з метою формування нової суспільної філософії щодо осіб з інвалідністю.