Що дає впровадження геміфікаціїСприяє мотивації молодших школярів до освітнього процесу. Розвиває розумові навички, просторову уяву. Заохочує до роботи в інтерактивному середовищі. Формує практичні вміння та навички роботи в групах із закріпленням навчального матеріалу. Сприяє організації учня самостійної роботи учня.
Освітні платформи, де вчителі можуть створити свої освітні онлайн-ігри. Що діти полюбляють понад усе? Звісно ж, гратися! Але чи можна гратися і водночас ефективно навчатися? Так , якщо використовувати на уроках освітні платформи, за допомогою яких вчитель зможе створювати авторську онлайн-грудля вивчення будь – якої теми з своїми учнями. КОРИСНІ САЙТИ:https://learningapps.orghttps://vchy.com.uawww.umapalata.comhttps://wordwall.net/uk
Результат використання гейміфікації в освітньому процесі Гейміфікація в освіті – це процес поширення гри на різні сфери освіти, який дозволяє розглядати гру і як метод навчання і виховання, і як форму виховної роботи, і як засіб організації цілісного освітнього процесу. Спектр застосування гейміфікації в освіті досить широкий, що дозволяє говорити про перспективиnцієї технології та її елементів. Отже, використання гейміфікації в освітньомупроцесі підвищує зацікавленість школярів та їх мотивацію, сприяє емоційній залученості та соціальній взаємодії між однолітками. Учні беруть активну участь у роботі, що активізує їх пізнавальну діяльність на відміну від традиційних форм навчання.