Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень.
Мета: дати учням уявлення про питальні речення; формувати навички інтонування питальних речень; закріпити знання про розповідне речення; вчити правильно ставити розділові знаки в кінці питального та розповідного речень; розвивати усне мовлення учнів; виховувати бережливе ставлення до книги; розширити знання про діалог.
Обладнання: Lego, картки для роботи в групах, картки для об’єднання в групи, відеофрагменти до теми уроку.
Компетентності: природничі науки, спілкування рідною мовою, математична, громадянська, соціальна, інноваційність.
Наскрізні вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно, здатність логічно обгрунтовувати позицію, співпрацювати з іншими людьми.
Клас: 2.
Навчальний предмет: Українська мова ( за підручником М.Вашуленко, С.Дубовик).
Хід уроку
I. Організаційний момент. Колективне промовляння вірша.
Продзвенів уже дзвінок,
всіх покликав на урок.
То ж рівненько всі сідаймо,
Працювати починаймо.
II. Актуалізація опорних знань.
1. Метод «Мікрофон».
- Які види речень за метою висловлювання ви знаєте ? (Розповідні речення, питальне речення, спонукальне речення). - - Який розділовий знак ставиться в кінці розповідного речення? ( Діти за допомогою прищіпок обирають серед розділових знаків «крапку» і показують її).
2. Робота на картках. Взаємоперевірка. (Учні працюють в парах)
- Поставте де потрібно крапку і напишіть слово з великої букви.
Любить їжачок гриби збирати знайде грибок і наколе на голки потім далі мандрує ходить лісом та хазяйнує нічого смачного не минає уже он скільки тих ласощів назбирав.
Ал іт фа вт алфавіт
IIІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку. – До нас на урок знову завітали Суржик і Мовка. Сьогодні вони вас познайомлять з питальними реченнями.
Перегляд відео. https://www.youtube.com/watch?v=Yb5Ftev-wdI
IV. Опрацювання нового матеріалу.
Куди ідеш?
Ким хочеш стати?
Питальні мусять запитати.
І ти пізнаєш їх умить:
питальний знак в кінці стоїть.
Музична фізкультхвилинка з Lego
V. Закріплення набутих знань та вмінь учнів.
1. Гра «Поставте запитання до відповіді». C .109 вправа 7 (2)
Учора школярі проводили свято казок? Так, проводили.
Учора школярі проводили свято казок? Так, учора .
Учора школярі проводили свято казок? Так, свято казок
2. Робота в парах. С.109, вправа 8.
- Сформулюйте питання до виділених слів.
VІ. Підсумок уроку.
Прийом «Кубик Блума».