Назви страв та продуктів (вивчення лексики). Ознайомлення з "some" та "any" в стверджувальних, питальних та заперечних реченнях.

Про матеріал
Робота з ілюстраціями. Рольова гра "Охоронець в магазині"; Інтерактивна комп’ютерна гра "Покупка фруктів у магазині"; Використання "some" при звертанні до продавця; відпрацювання навичок вживання "some" в умовах магазину; Перегляд відео. Сприймання англійського мовлення на слух. Ознайомлення з правилами вживання "some" та "any". Розмова чоловіка та жінки; Список продуктів, які потрібно купити, та реальний асортимент товарів у магазині (зіставлення та порівняння).
Перегляд файлу

Тема: Назви страв та продуктів (вивчення лексики). Ознайомлення з "some" та "any" в стверджувальних, питальних та заперечних реченнях. Рольова гра "Охоронник в магазині", інтерактивна комп’ютерна гра (використання "some"

у розмові з продавцем). Написання рецепту улюбленої страви за зразок.

Мета:

- введення назв продуктів та страв. Використання інтерактивних анімованих ілюстрацій, комп’ютерної гри та рухливої пісні (комп’ютерна програма Genki English);

  -   flash cards activities. Робота з ілюстраціями. Рольова гра "Охоронець в магазині".

    Пошук малюнків у класі. Використання "any" в  питальних реченнях;

- інтерактивна комп’ютерна гра "Покупка фруктів у магазині". Використання   "some" при звертанні до продавця; відпрацювання навичок вживання "some"

  в умовах магазину;

 - перегляд відео. Сприймання англійського мовлення на слух. Ознайомлення з правилами вживання "some" та "any". Розмова чоловіка та жінки. Конспектування продуктів, за якими вони підуть до магазину;

 - список продуктів, які потрібно купити, та реальний асортимент товарів у магазині   (зіставлення та порівняння). Вживання "any" заперечних реченнях;

 - робота в парах та групах. Вгадування страви за інгредієнтами;

 - написання рецепту приготування своєї улюбленої страви. Використання рецепту  іспанських чуросів, як зразок;

 - розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення;

 - розвиток стійкої уваги, здатності зосереджуватись протягом тривалого періоду часу;

- виховання позитивного ставлення до вивчення іноземних мов.

Обладнання та матеріали: інтерактивні комп’ютерні ігри Genki English, електронні анімовані ілюстрації, презентація Power Point, аудіо та відео матеріал, підручник, комп’ютер та телевізор.

 

 

 

Хід роботи

І. Мовленнєва розминка

1. Вивчення назв страв за допомогою ілюстрацій з анімацією.

Вчитель вказує на себе та називає свою улюблену страву:

"My favourite food is pizza"

(Моя улюблена страва – піца)

Він просить вихованців назвати свою улюблену страву.

Учні піднімають руку та діляться цією інформацією з учителем.

Учитель демонструє яскраві малюнки з анімацією, на яких зображені страви.

 

 

 

 

 

 

 

Вихованці повторюють слова, які означають їжу та супроводжують свою відповідь мімікою та жестами.

За допомогою жестикуляції та міміки створюється стійкий зв’язок між значенням слова та вимовою. Таким чином слова краще запам’ятовуються.

Вчитель перевіряє, наскільки гарно учні запам’ятали нову лексику.

Він швидко називає страву, а діти повинні показати її жестами та повторити слово.

 

2. Виконання пісні та спілкування на швидкість.

 

Вчитель просить вихованців уявити, що вони зараз знаходяться в кафе чи ресторані.

Вчитель показує зображення офіціанта та просить звертатися саме до нього, коли вони називатимуть страви у пісні.

Тобто, коли вихованці співають фразу

"I’d like some pancakes", вони дивляться

в обличчя офіціанту і показують жестами те, що вони хочуть замовити.

Після виконання пісні діти грають роль офіціантів.

Вчитель просить їх взяти записнички та прийняти замовлення у кожного однокласника.

Вчитель засікає час, за який учні виконують завдання.

Після того, як діти прийняли замовлення у кожного учня, вони по черзі підходять до вчителя та розповідають, хто яку страву замовив.

Вони намагаються якомога менше дивитися в свої записи та формулювати думку своїми словами.

 

3. Інтерактивна комп’ютерна гра. Сприймання інформації на слух.

 

Вихованці уважно слухають страви, які називає комп’ютер.

Він промовляє слова різною інтонацію, в різному темпі, з різним емоційним забарвленням, а також чоловічим, або жіночим голосом.

Їм потрібно зрозуміти те, що він говорить та відреагувати.

Діти швидко підходять до комп’ютера та фотографують страву.

Для того, щоб зробити фото, вони використовують віртуальний фотоапарат, який керується мишкою.

Після того, як діти сфотографували всі страви, на екрані з’являється повна колекція фотознімків. Вихованці знову називають всі страви.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу та виконання тренувальних вправ.

 

1. Повторення назв продуктів.

Кожен вихованець отримує роздатковий матеріал, на якому зображено таблицю та продукти біля неї.

 

 

 

 

 

 

Учні повинні визначити, до якого заголовку в таблиці підходить той, чи інший продукт та вписати його в неї.

Після виконання завдання, вчитель вмикає аудіо, а учні – слухають та перевіряють, чи правильно вони відсортували овочі, фрукти.

Перевіривши кожне слово, вони записують лексику у словник.

 

2. Flash cards activities. Робота з ілюстраціями.

Рольова гра "Охоронець в магазині".

Вчитель розвішує на дошці декілька малюнків із зображенням їжі.

Він просить вихованців уявити, що вони знаходяться зараз не в кабінеті, а

в магазині.

Діти грають роль охоронців, або поліцейських.

Потрібно уважно подивитися на товари, визначити, які з них були вкрадені та знайти їх.

Вчитель звертається до вихованців та пояснює правила гри:

"Imagine that you are security guards. Determine which products are stolen and find them"

Вчитель викликає одного з учнів та просить вийти за двері.

Він буде грати роль охоронця та зайде в клас тоді, коли всі діти в один голос його покличуть.

Поки він за дверима, вихованці вирішують, зображення якого товару краще зняти з дошки та заховати.

Вони підказують вчителю, який малюнок потрібно забрати.

Вчитель знімає товар з дошки та передає його одному з учнів в класі, щоб той заховав його собі в сумку, або поклав під книги, щоб його було не видно.

Клас голосно гукає на допомогу охоронця.

Охоронець заходить в клас, уважно розглядає кожен товар в імпровізованому магазині та приходить до висновку, який саме продукт зник з полиць магазину.

Він говорить вчителю:

"Some onions were stolen"

(Цибуля була вкрадена)

Охоронець з підозрою оглядає учнів у класі. Він підходить до кожного вихованця, кого він вважає потенційним крадієм та запитує:

"Do you have any onions?"

(У тебе є цибуля?)

Вихованці, які непричетні до цієї прикрої ситуації в магазині, розводять руками та відповідають, що у них немає цибулі:

"I don’t have any onions"

На даному етапі вчитель підказує вихованцям, коли саме потрібно вживати

"some" та "any".

Коли охоронець звертається до дитини, яка заховала товар, вона повинна сумно похитати головою, показати всьому класу малюнок та зізнатися, вживаючи "some":

"Yes, I have some onions"

(Так, у мене є цибуля)

Учень, у якого знайшли вкрадений товар, стає охоронцем та виходить з класу.

Гра продовжується.

 

 

3. Інтерактивна гра "Покупка фруктів у магазині"

Вчитель знайомить дітей з мультиплікаційним персонажем, який з’являється

на екрані.

Це продавець в магазині, або кіоску, який стоїть біля прилавку та готовий продати учням будь-який стиглий, смачний та соковитий товар.

Вихованці підходять до мультиплікаційного продавця, дивляться йому у вічі та говорять, що саме вони хочуть купити:

"I’d like to buy some bananas"

(Я хотів би купити банани)

Вона натискають на банан за допомогою комп’ютерної мишки. Вибраний товар потрапляє в кошик, а продавець називає суму, яку потрібно вибрати на екрані.

Таким чином кожен учень в класі спробує в ролі покупця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Перегляд відео. Сприймання англійського мовлення на слух. Ознайомлення з правилами вживання "some" та "any".

На екрані з’являється чоловік та дружина, які намагаються скласти список продуктів, які потрібно купити в магазині.

Вчитель просить уважно подивитися відео та сказати, яких саме продуктів у них немає вдома та що збирається купити чоловік. Назви продуктів потрібно занотовувати в зошити, чи записнички.

Вчитель звертається до класу та пояснює, що потрібно зробити:

"Watch closely the video and make notes of the goods which the man should buy"

 

 

 

 

 

Після перегляду відео та виконання завдання, вихованці підіймають руку та діляться з вчителем інформацією, яку вони нещодавно почули.

Вчитель роздає текст розмови подружжя, яку діти щойно почули у відео, та просить їх сказати, які слова вживаються з назвами продуктів.

Вихованці помічають, що в стверджувальних реченнях біля продуктів вживається "some", а в питальних і заперечних – "any"

Вчитель пише на дошці тему з граматики та пояснює вживання "some" та "any".

 

5. Використання "some" та "any" на практиці при обговоренні життєвих ситуацій.

Закріплення вивченої лексики по темі "Їжа".

 

На слайді презентації діти бачать холодильник, в я кому багато різних продуктів.

Біля холодильника раптово з’являється мультиплікаційний персонаж

на ім’я Гомер Сімпсон.

Вчитель вказує на цього героя та говорить, що він дуже любить їсти вночі:

"This man likes to eat lots of food at night"

Вчитель просить вихованців закрити руками очі та відкрити їх лише по команді.

Як тільки кожен учень в класі заплющив очі, вчитель тисне кнопку на клавіатурі і з холодильника зникає один продукт.

Вихованці відкривають очі та здивовано помічають, що Гомер за одну секунду з’їв дуже великі хотдоги.

Вони піднімають руку та називають, який саме продукт з’їв цей мультиплікаційний герой.

Наприклад:

"Homer ate some hot-dogs"

У своїй відповіді учні використовують правило, яке вони вивчили у попередній вправі, а саме вживання "some".

Вчитель ставить запитання про продукти, до яких Гомер навіть не доторкнувся для того, щоб у дітей з’явилась можливість використати слово "any" у заперечних реченнях та почути, як воно вживається в питаннях.

Вчитель запитує:

"Did Homer eat any cookies?"

(Чи Гомер з’їв печиво)

Діти хитають головою та відповідають, вживаючи заперечне речення:

"No, he didn’t. He didn’t eat any cookies"

Обговорення продовжується, і діти знову закривають очі руками, щоб вгадати, який наступний продукт з’їв Гомер за доже короткий час.

 

 

6. Список продуктів, які потрібно купити, та реальний асортимент товарів у магазині (зіставлення та порівняння).

Вживання "any" заперечних реченнях.

Вчитель просить дітей уявити ситуацію: мама попросила їхнього друга купити деякі продукти

для святкового стола.

Він роздає кожному вихованцю список продуктів, які повинен купити Джек.

Діти ретельно вивчають цей список, підіймають руку та діляться інформацією, яку вони щойно здобули.

У своїй відповіді вихованці використовують весь лексичний та граматичний матеріал, який вони вивчили у попередніх вправах.

Наприклад:

"Jack is going to buy some mushrooms"

(Джек збирається купити гриби)

На екрані з’являється слайд презентації, на якому зображено інтер’єр маленького місцевого магазину, в якому не вистачає деяких продуктів.

Вчитель просить дітей порівняти список продуктів у Джека та товари, які знаходяться у магазині. 

Вихованці записують, які продукти йому не вдалося купити, тому що їх недостатня кількість в магазині, або взагалі немає.

Вихованці порівнюють інформацію у списку та на прилавку і записують речення, вживаючи "any".

Наприклад:

"Jack didn’t buy any butter"

(Джек не купив масла)

 

 

7. Вгадування страви за інгредієнтами. Робота в парах та групах.

 

Вихованці отримують картки, на яких розписані інгредієнти різних страв.

Вчитель пояснює, що інформація, з якою вони щойно ознайомилися, являється секретом.

Цю інформацію  не можна розповідати жодному учню в класі.

Вчитель звертається до учнів та пояснює, що потрібно робити з роздатковим матеріалом:

"Examine all the information on your papers.

Don’t reveal this secret to your classmates. Read the ingredients of the certain dish and let your friend to guess what kind of dish it is"

Вихованці підходять до своїх однокласників та читають лише інгредієнти страви, яка знаходиться на їхньому папірці. Вони не називають саму страву:

"I have some parsley, some eggs and some milk in my dish"

(В моїй страві є петрушка, яйця та молоко)

Співрозмовник вгадує про яку саме страву йде мова.

 

 

 

 

 

 

 

III. Підведення підсумків заняття.

Написання рецепту приготування своєї улюбленої страви.

 

Вчитель демонструє відео, в якому  розповідається про національну страву Іспанії

– Churros (Чурос).

Вихованці уважно слухають інформацію в цьому відео та називають страву, про яку вони сьогодні говорити на занятті.

Вчитель роздає список інгредієнтів для приготування цієї екзотичної страви та текст, який детально описуює послідовність дій.

Він вмикає аудіозапис, а діти уважно вивчають текст

та підкреслюють всю невідому лексику в тексті.

Невідомі слова та вирази вони записують у словник.

Вчитель роздає малюнки, на яких зображена чітка послідовність дій для приготування чуросів.

Вихованці ще раз слухають аудиозапис та проглядають текст.

Вони розміщають малюнки в хронологічному порядку та демонструють свій результат вчителю.  Після виконання цієї вправи діти отримують завдання написати рецепт своєї улюбленої страви.

docx
Додав(-ла)
Щербін Максим
Додано
15 травня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку