Needs Analysis Test.docx

Про матеріал
Я люблю знакомиться с новыми людьми! А с новыми студентами? Знакомство с новым человеком это всегда интересно прежде всего потому, что каждый отдельный индивидуум - это автономная планета со своими загадками, потребностями, способностями. Преподаватель - это человек, который прежде всего взаимодействует с людьми, узнает их, мотивирует и ведет к цели. Вы, скорее всего знаете, что достижение цели подразумевает движения из точки А в точку В, потом из точки В в точку С и так далее. Так как же правильно проложить этот маршрут для изучающего английский? Когда ко мне приходит новый ученик я всегда провожу вводный урок, на котором мы знакомимся и я предлагаю пройти опрос. Цель этого опроса узнать точные цели ученика, выяснить слабые и сильные стороны, понять как студент лучше воспринимает информацию. Этот опрос называется Needs Analysis или анализ потребностей студента. Ниже я приведу пример, как может выглядеть этот тест. Отмечу, что если ученик уже имеет средний уровень, этот опрос можно проводить на английском, если нет, то на родном языке.
Перегляд файлу

Needs Analysis Test

  1. Ваша ціль у вивченні англійської ( поставити “галочку”)

_ вміти грамотно підтримати розмову

_ вміти розуміти мову на слух

_ розширити словарний запас

_ ваш варіант ____________________________________________________________

  1. Які на вашу думку ваші сильні сторони в англійській, оцініть від 1 до 5, де 1 найслабша сторона, а 5 найсильніша:

_ сприймання на слух ( розмова по телефону, розмова з співрозмовником)

_ говоріння ( вміння підтримати розмову на якусь тему)

_ читання і розуміння тексту

_ письмо ( ведення переписки, правильність написання слів і побудова речення)

_ граматика

  1. На скільки важко вам даються ці активності, оцініть від 1 до 5, де 1 не важко, 5 дуже важко:

_ граматика ( часи, порядок слів у реченні)

_ поповнення і використання словникового запасу

_ вимова

_ сприймання на слух ( аудіювання)

  1. Як ви використовуєте англійську в житті на даний момент, поставити “галочку”

_ читаю тексти

_ спілкуюсь і слухаю співрозмовника

_ веду переписку

_ слухаю аудіо і відео виступи

_ дивлюсь фільми в оригіналі з субтитрами

_ ваш варіант ____________________________________________________________

  1. Що вам подобається найбільше на уроках, оцініть від 1 до 5, де 1 не подобається взагалі, а 5 дуже подобається

_ говорити

_ читати і розуміти текст ( пости в соцмережах, статті, історії)

_ слухати англійську мову

_ писати ( листи, ессе)

_ виконувати граматичні вправи

_ творчі завдання ( щось придумувати, грати)

  1. Що вам подобалось на уроках у попереднього вчителя ( або в школі)?

Опишіть своїми словами.

  1. Що вам НЕ подобалось на уроках у попереднього вчителя? Опишіть своїми словами.
  2. Ви готові виконувати домашні завдання? Це приблизить вас до цілі швидше.
  3. У вас є час виконувати домашні завдання?
docx
Додав(-ла)
M Anna
Додано
26 липня 2021
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку