НАШІ ЗАВДАННЯ: утворювати дієслова неозначеної форми від іменників вчитися визначати дієслова неозначеної форми за граматичними ознаками, ставити до них запитання визначати дієслова неозначеної форми в реченнях будувати речення із дієсловами неозначеної форми збагачувати власний словниковий запас та розвивати своє мовлення виховувати бережливе ставлення до природи
Номер слайду 4
ДІЄСЛОВО САМОСТІЙНА ЧАСТИНА МОВИ ВКАЗУЄ НА ДІЮ ПРЕДМЕТА В РЕЧЕННІ НАЙЧАСТІШЕ БУВАЄ ПРИСУДКОМ НАЙЧАСТІШЕ ПОВ'ЯЗАНЕ З ІМЕННИКОМ ЗМІНЮЄТЬСЯ ЗА ЧАСАМИ І ЧИСЛАМИ ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ: ЩО РОБИТЬ? ЩО ЗРОБИТЬ? ЩО ЗРОБИВ?
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Охороняти природу і піклуватися про чистоту навколишнього середовища – обов׳язок кожної людини.
Номер слайду 14
ПОЧАТКОВА НЕЗМІННА ФОРМА НЕ ВКАЗУЄ НА ЧАС, ОСОБУ, КІЛЬКІСТЬ ВИКОНАВЦІВ ДІЙ ЩО РОБИТИ? ЩО ЗРОБИТИ? НЕОЗНАЧЕНА ФОРМА ДІЄСЛОВА