нерівності та властивості

Про матеріал
презентація призначена для учнів 9 класу, рівень стандарт. в якій показано основні властивості, та наведені приклади но них
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подвійні нерівності Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу

Номер слайду 2

Подвійні нерівністі та їх властивостіЯкщо одночасно виконуються дві умови x>a (≥) та x

Номер слайду 3

Використання подвійних нерівностей. Особливо зручно використовувати подвійні нерівності для оцінювання значень величин чи виразів. Значення величин, таких як маса, відстань, час тощо, завжди наближені. Важко, зокрема, визначити висоту дерева з точністю до дециметра. Тому вказують, наприклад, що вона більша за 9,2 м, але менша за 9,4 м. Записують це у вигляді подвійної нерівності: 9,2 < h < 9,4. Зверніть увагу на фрагмент наклейки, що міститься на пляшці з олією Цей напис означає, що маса олії, яка міститься у пляшці, не може бути меншою за 790 г і більшою за 810 г. За допомогою подвійної нерівності масу олії (m) без пляшки можна записати так: 790 г ≤ m ≤ 810 г Якщо точне значення величини х не відоме, але можна визначити, між якими числами а і b це значення міститься на числовій прямій (тобто a < х < в ), то кажуть, що значення величини х оцінено .

Номер слайду 4

Оцінювання значення виразів Відомо, що 1 < а < 5; 2 < b < 4. Оцінимо значення виразу: 1) а + b 1 < а < 5 2) а - b=a+(-b) 2 < b < 4 1 < а < 5 3< a+b<9 -4< -b < -2 -3< a-b <33) аb 4) 𝒂𝒃=a·1𝑏1 < а < 5 1 < а < 52 < b < 4 14<1𝑏<122

Номер слайду 5

Обгрунтуйте1. Виберіть правильні твердження: якщо 2 < а < 3, 1 < b < 2, то:1) 3 < а + b < 5;                      2) 2 < аb < 6;   3) 2 – 1 < а – b < 3 – 2;           4) 21<𝑎𝑏<32?2. Відомо, що 4 < а < 5; 6 < b < 8. Знайдіть неправильні нерівності і виправте помилки. 1) 10 < а + b < 13;          2) -4 < а – b < -1;           3) 24 < аb < 13; 4)14<1𝑎 <15;   5) 12<𝑎𝑏<56; 5)100< а2 + b2 < 169? 

Номер слайду 6

Усні вправи1.     Порівняйте числа а і b, якщо:1) а – b = -0,4;   2) а – b = 0,001;    3) а = b – 7;  4) а – b = а2;  5) а = b – а2.2.     Відомо, що 1 < а < 2. Оцініть значення виразу:1) a + 1;      2) а – 1;      3) 2а;          4)   𝑎2 ;       5)1𝑎 .3.     Порівняйте значення виразів а + b і ab, якщо а = 3, b = 2. Від­повідь обґрунтуйте. Чи буде виконуватись одержане співвідно­шення, якщо:1) а = -3, b = -2;   2) a = -3, b = 2? 

Номер слайду 7

Вправи ЗНО

Номер слайду 8

Самостійна робота1. Відомо,що а ˂ в. Запишіть правильну нерівність, яку дістанемо:1) коли до обох частин нерівності додамо число 9;2) коли до обох частин нерівності додамо число -47;3) коли обидві частини нерівності помножимо на число 0,4;4) коли обидві частини нерівності помножимо на число -6;5) коли обидві частини нерівності поділимо на число 15;6) коли обидві частини нерівності поділимо на число -5;1

Номер слайду 9

Самостійна робота1. Відомо,що 4 ˂ х ˂7. Оцініть значення виразу:1)5х;2)-5х;3)5х-14;4)-5х+9;5)2-5х;6) 𝟏х 2

Номер слайду 10

Самостійна робота1. Відомо,що -4 ˂ а ˂7; 2 ˂в ˂5 Оцініть значення виразу:1)а+в;2)а-в;3)ав;4)ав;5)2а-4в;6)𝟒а−𝟏в. 3

Номер слайду 11

Успіхів!!! 

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Презентації
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку