Зібратися разом- це початок,Триматися разом- це прогрес,Працювати разом- це успіх«Просто знати – це не все, знання потрібно використовувати»Гете
Номер слайду 2
Повторення: Які класи неорганічних сполук ви знаєте? Що таке оксиди? Як їх класифікують? Що таке кислоти? Що таке солі? Що таке основи? rrrrr
Номер слайду 3
Повторення:6. Як класифікують основи? 7. Де ми можемо знайти інформацію про розчинність речовини?8. Які хімічні властивості виявляють розчинні основи? 9. Яких індикатор краще брати для їх виявлення у розчині? rrrrr
З якими сполуками реагуватимуть луги: Ca. O, CO2, KOH, HCl, Cu. SO4.2 Na. OH + CO2 = Na2 CO3 + H2 ONa. OH + HCl = Na. Cl + H2 ONa. OH + Cu. SO4 = Na2 SO4 + Cu(OH)2rrrrr
Номер слайду 8
rrrrr
Номер слайду 9
Оноре́ де Бальза́к говорив: «Ключем до будь - якої науки є знак питання». Чи будуть мати нерозчинні основи тотожні властивості з лугами? "Я вважаю, що....""Думаю, що … "
Номер слайду 10
Робота в групах: Група «Кислоти»Ст.173-174 Група «Кислотні оксиди»Ст. 175 Група «Індикатори»Ст.172 Група «Солі»Ст.176 Група «Розклад» Ст.176
Номер слайду 11
Нерозчинні основи: Взаємодіють з кислотами: Cu(OH)2 + 2 HCl = Cu. Cl2 + 2 H2 O Здатні розкладатися під час нагрівання: Cu(OH)2 = Cu. O + H2 OНе діють на індикатори. Не взаємодіють з кислотними оксидами. Не взаємодіють із солями
Номер слайду 12
Завдання І. Складіть порівняльну таблицю, використовуючи знання про хімічні властивості лугів та нерозчинних основ: ВластивостіЛуги. Нерозчинні основи. Дія на індикатори. Взаємодія з кислотами. Взаємодія з кислотними оксидами. Взаємодія з солями. Термічний розклад.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Завдання ІІ. Складіть рівняння термічного розкладу для таких нерозчинних основ:а) Mg(OH)2 = … + …б) Au(OH)3 = … + …в) Cr(OH)3 = … + …г) Ca(OH)2 = … + …
Номер слайду 15
Завдання ІІ. Складіть рівняння термічного розкладу для таких нерозчинних основ:а) Mg(OH)2 = Mg. O + H2 Oб) Au(OH)3 = Au2 O3 + H2 Oв) Cr(OH)3 = Cr2 O3 + H2 Oг) Ca(OH)2 = Ca. O + H2 O