Нестандартний урок " Задачі про рух"

Про матеріал

Закріпити вміння розв`язувати задачі на рух, користуючись формулою

шляху. Опрацьовувати обчислювальні навички, повторити розв`язання

складених рівнянь, формулу об`єму прямокутного паралелепіпеда,

розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати інтерес до вивчення

математики.

Перегляд файлу

Тема: Розв`язування задач на рух.

Мета: Закріпити вміння розв`язувати задачі на рух, користуючись  формулою              шляху. Опрацьовувати обчислювальні навички, повторити розв`язання складених рівнянь, формулу об`єму прямокутного паралелепіпеда, розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати інтерес до вивчення математики.

Обладнання: картки, прямокутні паралелепіпеди, куби, бортові журнали, мультимедійна дошка, формула шляху.

                                          Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація знань.

-          На парті у кожного бортовий журнал, де ви самостійно оцініть себе з       кожного виду роботи.

  -В зошиті запишіть число, класна робота.

  1.(Слайд)      56+56+56+56+56+56+56+56+56+56

                              420-287+287

(964+89)-764

-          Обчисліть зручним способом і запишіть відповіді у зошит в порядку спадання.

-          Що цікавого ви помітили?

-          Самостійно продовжити ряд ще на два числа.

-          Перше число зменшити у 7 разів; друге – збільшити у 2 рази; третє -            збільшити на 1025; від четвертого відняти 95 і помножити на 0.

-          Які дії з нулем ви знаєте?

 2.Сценка. Хлопці сперечаються, хто з них біг швидше ( 60м за 20с; 45м за 

          15с).

-          Запишіть, хто з них біг швидше? Чому?

 ІІІ. Повідомлення теми уроку. 

-          Щоб дізнатися тему уроку, виконайте обчислення і розташуйте 

відповіді у порядку зростання.

        1.(Слайд)      У    567-60 * 4=

                                Р    (320:40)*8=

                                Х 350:7*8=           -  Яке слово утворилося?

-          Сьогодні на уроці ми будемо розв`язувати задачі на рух.

ІV.  Постановка проблеми.

-          Що таке величина? Які величини вам відомі?

-          А які величини характеризують рух?

-          Хто запише формулу шляху?

-          В яких одиницях вимірюється відстань?  Час?

-          Що таке швидкість? В яких одиницях вимірюється швидкість?

         ( Слайд )  Літак «Мрія»

-          Це наша гордість. Найбільший та найпотужніший літак у світі, занесений у книгу рекордів Гіннесса, створений Київським конструкторським бюро ім.Антонова. Цікаво, що кодове ім`я      українського літака « Козак».

         (Слайд)  Літак « Мрія»

-          Спершу літак розроблявся як машина для транспортування                  космічного корабля « Буран». Унікальна можливість літака –

                 Перевозити вантаж на зовнішній своїй частині.

    

      Задача.  Літак «Мрія» пролетів 15200км за 19 годин. З якою швидкістю                        летів літак?

-          Молодці! Максимальна швидкість літака « Мрія» 800км/год. Задача. (Утруднення)  Літак летить зі швидкістю 800км/год. Яку відстань                         він пролетить за 15 хв ?                             

      Робота в парах (картки)

                   s                   v t                               s                 v                 t

                                   5м/c 9с                           320км                          8год 48км                                6год                      810м 90м/с

                21м 7м/хв.                                                           60м/с 50с

V.  Фізкультхвилина.

VІ.  «Відкриття» дітьми нового.

       Задача.  Літак до заправки летів 4год зі швидкістю 540км/год. Після                        цього йому залишилось летіти у 3 рази меншу відстань. Яку                         відстань повинен подолати літак?

  ( Слайд )

-           Особливо цінними можливості літака є під час виконання гуманітарних операцій, порятунку людей від стихійних лих.   ( Слайд )

Всередині цього літака-гіганта знаходиться вантажний відсік. Він настільки великий, що може помістити аж 8 домів середньої  величини, 50 слонів чи 2 кашалоти.

-           Щоб дізнатися максимальну масу вантажу літака «Мрія», знайдіть корінь рівняння.

                                        680 - ( х : 100 ) * 2 = 10

7  2 4                       4 8 6                      5 0 7              * 1  9 5                  *  7 0 8                  *  3 0 9

    ----------- ---------                   ----------                    

 

 

-           Діти, нагадайте формулу знаходження об`му паралелепіпеда.     

-           Що означають літери а, в, с ?

-           Якиі одиниці об`єму  ви знаєте?

   Робота в парах.  На партах паралелепіпеди, куби.

-           Знайдіть об`єм паралелепіпеда.

Біля дошки учень знаходить об`єм за даними а= 43м, в= 6м, с= 4м.

-           Це об`єм вантажноговідсіка літака «Мрія». Порівняйте.

VІІ. Домашнє завдання на картках.

 VІІІ. Підсумок уроку.

 

          

 

pdf
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
1482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку