Нетрадиційні уроки математики - це іінноваційні тп інтерактивні застосування на моїх уроках математики. Я луже люблю свох цчнів зацікавити, підштовхнути до творчості, до відкриття.
Нетрадиційний урок з математики. МЄШКОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА
Номер слайду 2
Мета нетрадиційного уроку: Освітня – домогтися міцного засвоєння знань, формування практичних умінь і навичок з конкретного навчального матеріалу;Розвиваюча – розвивати мовлення, пам’ять, увагу, просторове уявлення мислення, спостережливість, активність і самостійність учнів, прищепити їм способи пізнавальної діяльності;Виховна – сприяти формуванню наукового світогляду, моральних, естетичних та інших якостей особистості кожного школяра, вихованню колективу класу.
Номер слайду 3
Систему уроків треба намагатися побудувати так, щоб учні працювали зповною віддачею сил, з інтересом: Урок має бути продуманим до дрібниць, щоб його етапи логічно випливати один з одного. Корисно діяти за принципом «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути». Учнів потрібно ретельно готувати до усвідомлення теми уроку, а не записувати її наперед. На уроці повинно бути цікаво. Адже без емоцій, без переживаньрозум не напружується. Зацікавленість виникає там, де вчителю вдається захопити дітей своєю емоційністю
Номер слайду 4
Завдання:1. Учні класу об’єднуються у три різнорівневі групи (при цьому учні самі оцінюють свої знання і обирають відповідну групу). Капітан кожної групи одержує пам’ятку з оцінювання завдань і карту з таблицею, в яку він буде виставляти бали після виконання кожного завдання усім членам команди.
Номер слайду 5
Завдання:2. Актуалізація опорних знань 1) Скільки коренів може мати квадратне рівняння? 2) Формули коренів квадратного рівняння. 3) Хто серед своїх відкриттів особливо оцінили установлення залежності між коренями та коефіцієнтами рівнянь? 4) Звичайно теорема Вієта. 5) Коли числа є коренями квадратного рівнянняax2+bx+c=0 За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Номер слайду 6
Завдання:3. А чи знаєте ви, яка найшвидша тварина суші на Україні?Розв'яжемо таку задачу: Олень розвиває найбільшу швидкість 67,5 км/год, що на 2,3 км/год менше за швидкість зайця і на 2,5 км/год більше за швидкість вовка. Яка швидкість зайця і вовка? Яка найшвидша тварина суші на Україні?
Номер слайду 7
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Номер слайду 8
Впровадження інноваційних уроків з використанням ІКТІнформаційно-комунікаційні технологіїУрок-лекція. Урок-семінар. Урок-твір. Урок-конференція. Урок-консиліум. Урок-залік. Урок-експромт-екзамен. Урок взаємонавчання. Урок інформаціїІнтегрований урокІнформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) спрямовані на те, щоб дати якомога більше інформації за допомогою цифрових навчальних засобів
Номер слайду 9
Впровадження інноваційних уроків з використанням ІКТ
Номер слайду 10
ДОСЛІДНИЦЬКІ ТЕХНОЛОГІЇДіалог. Усний журнал. Диспут. Прес-конференція. Репортаж. Урок-протиріччя. Урок-парадокс. Пошук. Лабораторні дослідження. Подорож. Експедиція. Наукові дослідження. Впровадження інноваційних уроків з використанням ІКТ
Номер слайду 11
Висновок: В сучасних умовах важливість нестандартного уроку полягає в тому, що він підвищує ефективність навчання, зацікавлює учнів до вивчення нового матеріалу. Підвищилась якість знань учнів з математики, збільшилась кількість учнів, які беруть участь в математичних конкурсах і показують добрі результати. Учні творчо працюють в науково-дослідницьких проектах. А деякі учні посідають призові місця в математичних олімпіадах. Нестандартний урок як своєрідне педагогічне явище бурхливо розвивається, постійно набуваючи нових рис.