Матеріал розробки уроку допоможе дітям вдосконалити та закріпити знання таблиці множення на 2; вдосконалити вміння обчислювання виразів на дві дії; ознайомити із властивостями прямокутника; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів. Подання завдань у Word документі зручно використовувати під час дистанційного навчання , не перемикаючись від основного завдання на дошку, а працювати одночасно із дітьми фронтально.
18 січня
Класна робота
Тема: закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач.
|
Вітаю вас, мої любі! Сьогодні нас із вами знов попросили про допомогу. Це звірятка, які навчаються у лісовій школі. Давайте спробуємо їм допомогти. Згодні?.. Тоді рушаймо. |
Завдання від ведмедика
Перед вами табличка, в якої написані числа від 1 до 20.
|
1 |
20 |
16 |
7 |
9 |
17 |
3 |
11 |
|
12 |
8 |
19 |
5 |
|
4 |
13 |
2 |
14 |
- Скільки в таблиці клітинок?
- Які числа пропустив ведмедик? 10, 15, 18 ,6
- Яке число зайве? Чому?
- При множенні яких двох чисел ми отримаємо добуток 6?
- Як називаються числа при множенні?
Друзі, ведмедик дякує вам. Ви такі розумні!
Наступне завдання виконуємо усно.
|
Білочка загубила свій зошит з математики. Щоб його відшукати треба обчислити наступне завдання. Готові? 10 – 2 х 5 = 44 + 3 х 2 = 15 – 7 х 2 = 22 + 4 х 2 = 18 – 2 х 9 = 58 + 6 х 2 = |
Дякую, діти. Мій зошит знайшовся. Допоможіть, будь ласка, моїй подружці Лисичці. Згодні? Дайте відповіді на запитання:
- Яку дію завжди виконуємо першою, якщо немає дужок: додавання чи множення?
- А якщо є дужки?
Молодці ! Тож ви самостійно у зошитах виконаєте наступну роботу, а потім перевіримо відповіді.
|
2 х 5 + 15 = 8 х 2 – 16 = 20 – (17 – 10) = |
35 – (14 + 6) = 2 х 6 – 10 = 7 х 2 – 13 = |
А ось і Зайчик просить нам допомогти йому обчислити задачку. Запишіть розв’язання і відповідь.
|
Мікроавтобус – ?, 2 машини по 9 пасажирів Автобус – 38 пасажирів Всього - ? пасажирів Розв’язання
Відповідь:
|
Дякую вам друзі! Діти, нас кличе до себе Вовчик. Він ніяк не може порахувати , скільки йому потрібно грошей на конверти. Давайте допоможемо.
|
Один конверт коштує 2 гривні. Скільки треба сплатити за 7 таких конвертів? Запишіть рішення самостійно. |
Рушаймо далі…
|
Ой, дітки, дивіться, їжачок щось вимірює. Здається наша допомога буде йому незайвою.
|
Лисичка підказує нам, що довжина рожевого прямокутника 6 см, а ширина 5 см. Їжачку необхідно обчислити периметр.
|
А ось і останнє завдання від Мишки. Їй потрібно розв’язати мотузочку. |
Дітки, ви неймовірні! Звірята дякують вам за допомогу, а я дуже вами пишаюсь!