Нормандські завоювання

Про матеріал
- Величні замки і багатолюдні міста, тихі монастирі і галасливі ярмарки, непрохідні ліси і обробленні наділи – такою предстала середньовічна Європа. Зростали замки , розбудовували ся міста – людство збагачувалося.
Перегляд файлу

Тема уроку:

Походи вікінгів і нормандські завоювання.

Після уроку учні зможуть: побачити динаміку і закономірність історичних процесів;  використовуючи карту довести, що вікінги відіграли значиму роль в історії; описувати і характеризувати природні умови Скандинавії; виокремлювати причини походів ; висловлювати припущення щодо впливу їх на розвиток подій.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу, формування та вдосконалення умінь і навиків.

 Формую компетентності: аксіологічну, логічну, інформаційну, мовну, просторову, хронологічну.

Перебіг уроку

І Підготовчий етап

1 перевірка готовності класу до уроку

2 активізація пізнавальної діяльності учнів

  • Величні замки і багатолюдні міста, тихі монастирі і галасливі ярмарки, непрохідні ліси і обробленні наділи – такою предстала середньовічна Європа. Зростали замки , розбудовували ся міста – людство збагачувалося.

Згадайте як складалися відносини? Що собою являло суспільство?

  • Чи хотіли б ви жити в середньовіччі?

( аксіологічна компетентність)

ІІ Основний етап.

  1. Оголошення мети, визначення навчальних цілей.

Мотивація.

Прослуховування аудіо запису.

  • Обговорювання запису.
  • Проблемне питання « Ніколи досі такий страх  не посідав Британію…» 793 р. Алкуін. ( Розгляд жаху перед нормандською навалою).

2 Вивчення нового матеріалу.

  1. Життя вікінгів.

Робота з атласом ( ст. 6) вивчення географічного положення скандинавських народів. Розгляд терміну « Вікінг», його культурне та соціологічне значення ( ст. 89). Просторова компетентність.

Учні на прикладах вітчизняної історії розглядають колоніальну та торгівельну функцію руху «норманів». Аксіологічна компетентність.

Учні розглядають динаміку руху нормандських народів. Соціальні та природні причини.

а. Природні умови.

б Організація.

  • Учні аналізують інформацію та роблять узагальнюючий висновок про закономірність войовничих походів.
  1. Походи вікінгів.

Ст. 92. Причини.

Розгляд Англо – Саксонських хронік. Інформаційна та логічна компетентність

Розгляд основного засобу пресування ( дракар).

Розгляд основних напрямків. Використовується «прийом прогнозування». Карта ст. 93. Вивчення дослідницьких здобутків вікінгів ( Ісландія, Гренландія, Північна Америка) . Мовна компетентність.

  1. Релігія.

Пов’язання етно соціальної поведінки з культурою та релігійними переконаннями.

ІІІ. Заключний етап.

  1. Систематизація, узагальнення інформації. Учитель повертається до проблемного питання.
  2. Д.з. п. 12.

 

docx
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку