Нова українська школа - простір освітніхможливостей

Про матеріал
Створення освітнього середовища Нової української школи є на сьогоднішній день одним з головних питань для освітян, тож саме йому було присвячено засідання педагогічної ради, яка пройшла в Бахмутській школі №18 ім. Дмитра Чернявського. Матеріали можна знайти за посиланням https://padlet.com/olga_osolodkova/set6nxpc71mr
Перегляд файлу

У К Р А Ї Н А

БАХМУТСЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 ім.Дмитра Чернявського

Бахмутської міської ради Донецької області

 

 

 

 

Засідання педагогічної ради

«Нова українська школа –

простір освітніх можливостей»

https://padlet.com/olga_osolodkova/set6nxpc71mr

 

Бахмут, 2018

У К Р А Ї Н А

БАХМУТСЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 ім.Дмитра Чернявського

Бахмутської міської ради Донецької області

 

НАКАЗ

 

26.10.2018 р.          № 320

 

Про підготовку до проведення
засідання педагогічної ради

 

Згідно з річним планом роботи школи на 2018-2019 навчальний рік з метою розширення знань вчителів щодо використання в освітньому процесі інноваційних форматів роботи, створення умов для обміну творчими ідеями та з метою якісної підготовки до засідання педагогічної ради, активізації роботи педагогічних працівників на розв’язання актуальних проблем, вивчення педагогічного досвіду, залучення вчителів до підготовки та якісного проведення педради

 

НАКАЗУЮ:

Провести у листопаді 2018 року засідання педагогічної ради з теми «Нова українська школа – простір освітніх можливостей»  з таким порядком денним:

  1.                Введення в проблему.
  2.                Сучасне освітнє середовище.
  3.                Ранкові зустрічі.
  4.                Основи критичного мислення.
  5.                Використання інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі.
  6.                Методика використання Лего «6 цеглинок».
  1. Затвердити склад робочої групи для підготовки до засідання педагогічної ради:
  • Осолодкова О.М. – заступник директора з НВР;
  • Рожанська І.М. – керівник ШМО початкових класів;
  • Бусел І.С. – учитель початкових класів;
  • Яблокова Т.В. – учитель початкових класів;
  • Пріміч Н.П. – учитель початкових класів;
  • Євсюкова Ю.М. - учитель початкових класів;
  • Гаврашенко Н.В. - учитель початкових класів;
  • Маркєлова О.В. - учитель початкових класів.
  1. Призначити відповідальними за підготовку до засідання педагогічної ради:
  • Осолодкова О.М. – з першого питання;
  • Маркєлова О.В. – з другого питання;
  • Євсюкова Ю.М. – з третього питання;
  • Гаврашенко Н.В.– з четвертого питання;
  • Яблокова Т.В., Пріміч Н.П.– з п’ятого питання;
  • Бусел І.С. – з шостого питання.
  1. При підготовці до засідання педагогічної ради вжити заходи:
    1.        Заступнику директора з НВР Осолодковій О.М. здійснювати науково-методичний супровід діяльності робочої групи та педагогічного колективу.
    2.        Членам робочої групи продумати форму проведення педагогічної ради та підготувати необхідні матеріали наочності та матеріали для опрацювання.
    3.        Бібліотекарю школи Кириєнко Т.М. підготувати виставку педагогічної літератури, каталог літератури з питань порядку денного  педради.
  2. Засідання педагогічної ради провести 26.11.2018 року.
  3. Секретарю Кириченко С.О. довести наказ до відома всіх педагогічних працівників під підпис.
  4. Виконання наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Осолодкову О.М., членів робочої групи            Маркєлову О.В., Євсюкову Ю.М. Гаврашенко Н.В., Яблокову Т.В., Пріміч Н.П., Бусел І.С.
  5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

В.о. директора школи    О.О. Приходько

 

Порядок денний

педагогічної ради №12 від 26.11.2018 року

«Нова українська школа –  простір освітніх можливостей»

 

1. Введення в проблему «Нова українська школа –  простір освітніх можливостей»

                                                            Осолодкова О.М.

2. Створення освітнього середовища

                                                         Маркєлова О.В.

3. Застосування інноваційних технологій в освітньому процесі з урахуванням вимог Нової української школи                                                        Яблокова Т.В.

4. Формування критичного мислення педагогів та здобувачів освіти              

Гаврашенко Н.В.

5. Викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Методика організації дослідів в Новій українській школі                                              Євсюкова Ю.М.

6. Методика використання Лего в освітньому процесі                        Бусел І.С.

7. Формування іміджу сучасного педагога                                   Кириєнко Т.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доповідь заступника директора з НВР Осолодкової О.М.

Засідання педагогічної ради з теми

«Нова українська школа –  простір освітніх можливостей»

 

Слайд 1

Тема засідання педагогічної ради    «Нова українська школа –  простір освітніх можливостей»

Слайд 2

Пропоную вашій увазі порядок денний на слайді. Пропоную закінчити роботу педагогічної ради за 1 годину 20 хвилин.

Слайд 3

Трохи Франка на початок

«Наші пани в раді шкільній захотіли, щоб школа народна була якимось маленьким університетом, щоби давала дітям усього потрошки...

  •  дитині в пізнішім житті все се ні на що не придасться,
  •  в голові її воно не вяжеться в ніяку цілість,
  •  а багато дечого в її літах є для неї зовсім недоступне».

 

Слайд 4.

«Сучасний випускник як фарширована риба. Нібито і риба, а не плаває»

Що є перепоною?

 

Слайд 5

  •               Застаріла дидактика навчання
  •               Низький соціальний статус вчителя
  •               Цифровий розрив між учнем та вчителем
  •               Учень не має мотивації до навчання

 

Слайд 6

Як зазначає міністр освіти і науки Лілія Гриневич «Починаємо реформу, яка на десятиріччя визначить освітній ландшафт України. Ми прагнемо побудувати суспільство освіченого загалу»

https://youtu.be/uWPdRjpQMmo

 

Слайд 7

Отже головна мета НУШ це

  • розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб,
  •  формування загальнолюдських цінностей,
  •  підтримка життєвого оптимізму,
  •  розвиток самостійності,
  •  плекання творчості й допитливості  

 

 

 

Слайд 8

Згідно з концепцією НУШ

Модель випускника  нової школи передбачає, що це буде

Цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення.

Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення

Інноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.

 

Слайд 9.

Ключові компетентності, яких має набути випускник нової української школи

ми розглядали минулого року на педагогічній раді «Інноваційні формати роботи з педагогічними кадрами», на якій детально опрацювали нормативно-правову базу, зокрема й Концепцію НУШ.

 

Слайд 10.

Говорячи  про систему роботи в умовах реформ в галузі освіти необхідно зупинитися на основних пріоритетах нової української школи.

 

Слайд 11.

Це пріоритет пізнання цінності дитинства.

 

Слайд 12.

Радість пізнання.

 

Слайд 13.

Презумпція талановитості дитини.

 

Слайд 14.

Пріоритет розвитку особистості та умов для її формування.

 

Слайд 15.

Пріоритет плекання здоров’я учнів.

 

Слайд 16.

Вмотивований вчитель.

 

Слайд 17.

Передаємо естафету практичному блоку НУШ. Першою запрошую до слова Маркєлову О.В., яка познайомить нас із вже створеним освітнім середовищем у 1х класах цього року. Напрямок її виступу буде допомогою всім учителям 2-11 класів, а не тільки тим, хто набиратиме 1і класи у 2018-2019 н.р., бо незабаром до всіх вчителів-предметників прийдуть учні для яких треба буде створити відповідні умови. (Додаток 1)

Слайд 18.

Дякуємо Олені Вікторівні, наступний виступ Яблокової Т.В. присвячено формуванню інформаційно-цифрової компетентності НУШ та використанню новітніх технологій в освітньому процесі. (Додаток 2)

 

Слайд 19.

Дякуємо Тетяні Вікторівні, наступним виступом Гаврашенко Н.В. познайомить нас із поняттям «Критичне мислення». (Додаток 3)

 

Слайд 20.

З новим форматом роботи «Дослідження в НУШ» нас познайомить Євсюкова Ю.М., вона зупиниться на методиці організації дослідів в рамках впровадження нового курсу «Я досліджую світ» (Додаток 4)

Слайд 21.

Говорячи про модернізацію системи та змісту освіти не можна опустити питання методики «Шість цеглинок». Тож занурюємося в НУШ разом з  Бусел І.С. (Додаток 5)

 

Слайд 22.

Невід’ємною частиною Нової української школи на вимогу часу є формування іміджу нового «мультизадачного» вчителя. Допоможе нам в цьому самоосвіта та сучасна література. Запрошуємо завідувача бібліотеки Кириєнко Т.М., ознайомити присутніх з сучасними здобутками з цього питання. (Додаток 6)

 

Висновки

Слайд 23

Запровадження будь-яких інновацій потребує змін – матеріально-технічних, психологічних. Новітні технології потребують програмного і методичного забезпечення, знання методики запровадження інновацій.

Новітні технології потребують зміни робочого ритму і життя всього класу, багато часу для підготовки як учнів, так і вчителя.

Внутрішньошкільна методична робота – шлях впровадження інноваційних процесів.

Головне завдання сучасного етапу:

  •                 Ламати стереотипи педагогічної діяльності.
  •                 Максимально ознайомлювати вчителів з новими технологіями. Зацікавлювати можливістю їх впроваджень.
  •                 Створювати максимально сприятливий клімат для вчителя, що шукає і експериментує.

Виходячи з вищезазначеного ми переходимо до винесення пропозицій до проекту рішення педагогічної ради.

Запрошуємо до слова виконуючого обов’язки директора Пойду О.С.

 

РІШЕННЯ

педагогічної ради №12 від 26.11.2018 року

«Нова українська школа – простір освітніх можливостей»

 

1. Створити  творчу  групу  в складі Рожанської І.М., Пріміч Н.П., Євсюкової Ю.М., Маркєлової О.В., Яблококової Т.В., Шулєшової О.В., Северин Н.І., Петриченко О.В., Шишацької Л.А., Жабко В.Й., Гаврашенко Н.В., Бусел І.С., Владиславської С.Є.,     Тарасенко О.В.

2. Творчій групі:

2.1. підготувати методичний вісник «Нова українська школа – простір освітніх можливостей», в якому надати  рекомендації вчителям-предметникам щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес

до 30.12.2018

2.2. забезпечити обговорення вищезазначених рекомендацій на засіданнях ШМО

до 12.01.2019

2.3. розробити та узгодити з адміністрацією макети кабінетів, які прийматимуть першокласників у 2019-2020 н.р.

до березня 2019

2.4. надавати методичну допомогу молодим та малодосвідченим вчителям щодо  впровадження інноваційних технологій в освітній процес

протягом навчального року

3. Учителям-предметникам:

3.1.  в межах самоосвітньої діяльності приділити увагу проблемі використання інноваційних технологій в освітній процес

протягом навчального року

3.2. формувати цілісні світоглядні уявлення, загальнолюдські моральні орієнтири, духовний світ учнів шляхом використання сучасних прогресивних технологій навчання та виховання

протягом навчального року

3.3.  систематично проводити індивідуальну роботу з обдарованими дітьми. Інформацію про результативність даної роботи заслуховувати на засіданнях ШМО

грудень 2018, травень 2019

4. Практичному психологу школи Тарасенко О.В. розробити рекомендації  вчителям-предметникам з питань впровадження інклюзивної освіти

до 29.01.2019

 

5.Керівникам ШМО оновити банки даних інноваційних технологій в рамках освітніх галузей, постійно їх поповнювати з метою подальшого їх використання в практичній діяльності вчителями-предметниками                                                                 

 до 29.01.2019

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
8666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку