У К Р А Ї Н А
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 ім.Дмитра Чернявського
Бахмутської міської ради Донецької області
Засідання педагогічної ради
«Нова українська школа –
простір освітніх можливостей»
https://padlet.com/olga_osolodkova/set6nxpc71mr
Бахмут, 2018
У К Р А Ї Н А
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 ім.Дмитра Чернявського
Бахмутської міської ради Донецької області
НАКАЗ
26.10.2018 р. № 320
Про підготовку до проведення
засідання педагогічної ради
Згідно з річним планом роботи школи на 2018-2019 навчальний рік з метою розширення знань вчителів щодо використання в освітньому процесі інноваційних форматів роботи, створення умов для обміну творчими ідеями та з метою якісної підготовки до засідання педагогічної ради, активізації роботи педагогічних працівників на розв’язання актуальних проблем, вивчення педагогічного досвіду, залучення вчителів до підготовки та якісного проведення педради
НАКАЗУЮ:
Провести у листопаді 2018 року засідання педагогічної ради з теми «Нова українська школа – простір освітніх можливостей» з таким порядком денним:
В.о. директора школи О.О. Приходько
Порядок денний
педагогічної ради №12 від 26.11.2018 року
«Нова українська школа – простір освітніх можливостей»
1. Введення в проблему «Нова українська школа – простір освітніх можливостей»
Осолодкова О.М.
2. Створення освітнього середовища
Маркєлова О.В.
3. Застосування інноваційних технологій в освітньому процесі з урахуванням вимог Нової української школи Яблокова Т.В.
4. Формування критичного мислення педагогів та здобувачів освіти
Гаврашенко Н.В.
5. Викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Методика організації дослідів в Новій українській школі Євсюкова Ю.М.
6. Методика використання Лего в освітньому процесі Бусел І.С.
7. Формування іміджу сучасного педагога Кириєнко Т.М.
Доповідь заступника директора з НВР Осолодкової О.М.
Засідання педагогічної ради з теми
«Нова українська школа – простір освітніх можливостей»
Слайд 1
Тема засідання педагогічної ради «Нова українська школа – простір освітніх можливостей»
Слайд 2
Пропоную вашій увазі порядок денний на слайді. Пропоную закінчити роботу педагогічної ради за 1 годину 20 хвилин.
Слайд 3
Трохи Франка на початок
«Наші пани в раді шкільній захотіли, щоб школа народна була якимось маленьким університетом, щоби давала дітям усього потрошки...
Слайд 4.
«Сучасний випускник як фарширована риба. Нібито і риба, а не плаває»
Що є перепоною?
Слайд 5
Слайд 6
Як зазначає міністр освіти і науки Лілія Гриневич «Починаємо реформу, яка на десятиріччя визначить освітній ландшафт України. Ми прагнемо побудувати суспільство освіченого загалу»
Слайд 7
Отже головна мета НУШ це
Слайд 8
Згідно з концепцією НУШ
Модель випускника нової школи передбачає, що це буде
Цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення.
Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення
Інноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.
Слайд 9.
Ключові компетентності, яких має набути випускник нової української школи
ми розглядали минулого року на педагогічній раді «Інноваційні формати роботи з педагогічними кадрами», на якій детально опрацювали нормативно-правову базу, зокрема й Концепцію НУШ.
Слайд 10.
Говорячи про систему роботи в умовах реформ в галузі освіти необхідно зупинитися на основних пріоритетах нової української школи.
Слайд 11.
Це пріоритет пізнання цінності дитинства.
Слайд 12.
Радість пізнання.
Слайд 13.
Презумпція талановитості дитини.
Слайд 14.
Пріоритет розвитку особистості та умов для її формування.
Слайд 15.
Пріоритет плекання здоров’я учнів.
Слайд 16.
Вмотивований вчитель.
Слайд 17.
Передаємо естафету практичному блоку НУШ. Першою запрошую до слова Маркєлову О.В., яка познайомить нас із вже створеним освітнім середовищем у 1х класах цього року. Напрямок її виступу буде допомогою всім учителям 2-11 класів, а не тільки тим, хто набиратиме 1і класи у 2018-2019 н.р., бо незабаром до всіх вчителів-предметників прийдуть учні для яких треба буде створити відповідні умови. (Додаток 1)
Слайд 18.
Дякуємо Олені Вікторівні, наступний виступ Яблокової Т.В. присвячено формуванню інформаційно-цифрової компетентності НУШ та використанню новітніх технологій в освітньому процесі. (Додаток 2)
Слайд 19.
Дякуємо Тетяні Вікторівні, наступним виступом Гаврашенко Н.В. познайомить нас із поняттям «Критичне мислення». (Додаток 3)
Слайд 20.
З новим форматом роботи «Дослідження в НУШ» нас познайомить Євсюкова Ю.М., вона зупиниться на методиці організації дослідів в рамках впровадження нового курсу «Я досліджую світ» (Додаток 4)
Слайд 21.
Говорячи про модернізацію системи та змісту освіти не можна опустити питання методики «Шість цеглинок». Тож занурюємося в НУШ разом з Бусел І.С. (Додаток 5)
Слайд 22.
Невід’ємною частиною Нової української школи на вимогу часу є формування іміджу нового «мультизадачного» вчителя. Допоможе нам в цьому самоосвіта та сучасна література. Запрошуємо завідувача бібліотеки Кириєнко Т.М., ознайомити присутніх з сучасними здобутками з цього питання. (Додаток 6)
Висновки
Слайд 23
Запровадження будь-яких інновацій потребує змін – матеріально-технічних, психологічних. Новітні технології потребують програмного і методичного забезпечення, знання методики запровадження інновацій.
Новітні технології потребують зміни робочого ритму і життя всього класу, багато часу для підготовки як учнів, так і вчителя.
Внутрішньошкільна методична робота – шлях впровадження інноваційних процесів.
Головне завдання сучасного етапу:
Виходячи з вищезазначеного ми переходимо до винесення пропозицій до проекту рішення педагогічної ради.
Запрошуємо до слова виконуючого обов’язки директора Пойду О.С.
РІШЕННЯ
педагогічної ради №12 від 26.11.2018 року
«Нова українська школа – простір освітніх можливостей»
1. Створити творчу групу в складі Рожанської І.М., Пріміч Н.П., Євсюкової Ю.М., Маркєлової О.В., Яблококової Т.В., Шулєшової О.В., Северин Н.І., Петриченко О.В., Шишацької Л.А., Жабко В.Й., Гаврашенко Н.В., Бусел І.С., Владиславської С.Є., Тарасенко О.В.
2. Творчій групі:
2.1. підготувати методичний вісник «Нова українська школа – простір освітніх можливостей», в якому надати рекомендації вчителям-предметникам щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес
до 30.12.2018
2.2. забезпечити обговорення вищезазначених рекомендацій на засіданнях ШМО
до 12.01.2019
2.3. розробити та узгодити з адміністрацією макети кабінетів, які прийматимуть першокласників у 2019-2020 н.р.
до березня 2019
2.4. надавати методичну допомогу молодим та малодосвідченим вчителям щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес
протягом навчального року
3. Учителям-предметникам:
3.1. в межах самоосвітньої діяльності приділити увагу проблемі використання інноваційних технологій в освітній процес
протягом навчального року
3.2. формувати цілісні світоглядні уявлення, загальнолюдські моральні орієнтири, духовний світ учнів шляхом використання сучасних прогресивних технологій навчання та виховання
протягом навчального року
3.3. систематично проводити індивідуальну роботу з обдарованими дітьми. Інформацію про результативність даної роботи заслуховувати на засіданнях ШМО
грудень 2018, травень 2019
4. Практичному психологу школи Тарасенко О.В. розробити рекомендації вчителям-предметникам з питань впровадження інклюзивної освіти
до 29.01.2019
5.Керівникам ШМО оновити банки даних інноваційних технологій в рамках освітніх галузей, постійно їх поповнювати з метою подальшого їх використання в практичній діяльності вчителями-предметниками
до 29.01.2019