Жук. Олена. Миколаївна. ФІЛОЛОГ, УЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ 19 років. СПЕЦІАЛІСТ ДРУГОЇ КАТЕГОРІЇ Сіверська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1
Номер слайду 3
Освіта2001р. – закінчила Донецький національний інститут Спеціальність – українська мова і література
Номер слайду 4
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ2012 р. – курси підвищення кваліфікації, Донецький ОІППО“ Школа молодого творчого педагога”
Номер слайду 5
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК
Номер слайду 6
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ ІГРОВІ ФОРМИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ Скажіть мені, і я забуду. Покажіть, і я запам'ятаю. Дайте можливість обговорити, і я зрозумію. Дайте можливість навчити іншого, я досягну досконалості. Конфуцій
Номер слайду 7
Мета : підвищення інтересу до вивчення української мови та літератури; формування в учнів уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю; розвиток творчих здібностей та самостійності учнів; активізація пізнавальної діяльностіЖиття вчить нас боротися і перемагати, бо в цьому і є смисл життя
Номер слайду 8
Завдання :1 2 3 4 5 використовувати різноманітні форми і методи організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня створити атмосферу зацікавленості кожного учня в роботі класу підтримувати учня у його бажанні знаходити свій спосіб роботистворювати педагогічні та навчальні ситуації, що дають кожному учневі на уроці виявляти ініціативу, самостійність у роботістворити умови для природного самовираження учня
Номер слайду 9
застосовування на уроках української мови та літератури ігрових технологій дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми - підвищують ефективність сприймання навчального матеріалу; - урізноманітнюють навчальну діяльність; - вносять елемент цікавості Актуальність :
Номер слайду 10
Вважаю, що Учні вчаться працювати у команді;За короткий час опановується багатонового матеріалу;ІГРОВІТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИФормування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;У роботі задіяні всі учні класу;Формується доброзичливе ставлення до опонента;Створюється “ситуація успіху”;Кожна дитинамає можливістьвисловлювати свою думку;
Номер слайду 11
Я так роблю Гра “Мікрофон” Гра «Що? Де? Коли?»Гра “ Театралізована вистава”Гра “Пелюстки ромашки”Гра “ Коло на воді”Гра “Кросворд”Гра “Сенкан”
Номер слайду 12
Уроки української мови та літератури в 5-6 класах. Уміння висловлювати свою точку зору, аргументувати її.
Номер слайду 13
Групова робота розвиває комунікативну, соціальну компетентності Уроки української мови в старшій ланці
Номер слайду 14
Кожний творчо працюючий учитель прагне, щоб радість відкриття не покидала учня ні на виховному заході, ні на уроці. Тільки за такої умови, як стверджують психологи та педагоги, дитина буде виховуватися та творчо розвиватися.
Номер слайду 15
Виховні заходи“ Ні насильству у сім'ї ”Подорож у казку“Україна – єдина країна”« Дорогою добра» «Шануй батька і матір»
Номер слайду 16
Координатор Всеукраїнської мовознавчої гри «Соняшник» на шкільному рівні
Номер слайду 17
МАН - 2012р. – Ботвина Ірина І місце (11кл.), 2014р.- Жук Анна І місце( 8кл.)Конкурс знавців творчості Т. Г. Шевченка – 2013р.- Линник Олена ІІ місце ( 8кл.),Кругляк Анастасія ІІІ місце,(5 кл.). Олімпіада з української мови та літератури -2013р.- Рєзнікова Олександра ІІІ місце(8кл.),2014р. -Рєзнікова Олександра ІІІ місце(9кл.)Міжнародний конкурс ім. Яцика 2012р. - Рєзнікова Олександра ІІІ місце(7кл.), 2013р.- Линник Олена І місце (8кл.)Всеукраїнський конкурс знавців української мови «Соняшник» Диплом ІІ ступеня Всеукраїнський рівень – 6 учнів (2013р.),Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнський рівень – 5 учнів (2012р.)Диплом ІІІ ступеня Регіональний рівень – 7 учнів (2013р.)Конкурс “ Красномовна Донеччина” – 2011р - Мокляк Сергій ІІІ місце ( 8кл.), 2013р.- Задорожняя Анастасія ІІ місце ( 10кл.)Кращий читач року – 2013р.- Івченко Катерина ІІІ місце (6 кл.),Добра Катерина ІІ місце ( 8 кл.)Районний конкурс. Твір “У світі прав дитини” – 2013р.- Добра Катерина І місце (8кл.)Досягнення учнів - мої досягнення
Номер слайду 18
Конфуцій сказав: «Учитель та учень ростуть разом». Ігрові форми уроків дозволяють рости як учням, так і вчителеві. 18