{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Найменування позиції Якісна оцінка позиціїВИСОКАДОСТАТНЯРІВЕНЬ, ЩО ВИМАГАЄ ПОКРАЩЕННЯНИЗЬКА1 Використання основних інформаційних технологій. УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 2 Використання хмарних платформ та гейміфікації на цих платформах. УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 3 Використання технологій дистанційного навчання. УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 4 Робота з інтерактивними та віртуальними дошками УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 5 Уміння критично мислити. УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 6 Здатність аналізувати інформацію ЗМІ УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 7 Створення власного медіа продукту. УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 8 Володіння методикою алгоритмічного мислення. УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 9 Уміння працювати з базами даних. УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 10 Уміння безпечно поводитись в інтернет-середовищіУЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ 11 Дотримання принципів академічної доброчесності (авторське право, інтелектуальна власність)УЧИТЕЛЬ УЧЕНЬ
Заходи щодо розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителів закладу: Дистанційна самоосвіта вчителя. Мотивувати вчителів щодо навчання на курсах Intel, Google, в Цифровій Академії, на освітніх платформах «Edera», «Prometheus», «Цифрова освіта», «Всеосвіта», «На урок», «Основа» тощо. Викладання предметів медіаосвітнього спрямування за рахунок варіативної складової навчального плану. Проведення засідань педагогічної ради з відповідною тематикою (наприклад, «Диджиталізація освітнього процесу-виклик часу», «Академична доброчесність - запорука якісної освіти та сталого розвитку», «Дистанційне навчання: проблеми та шляхи вирішення» тощо). Моніторингові дослідження щодо вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності. Розгляд даного питання на засіданні методичної ради, шкільних методичних об’єднань. Користування шкільним сайтом, сторінкою НВК гімназія №11 на фейсбуці. Активна участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН України. Створення власних медіапродуктів: Англомовний дайджест (щомісяця);Подкастів;Інтсайдерська відеопанель;Шкільні новини. Організація кружкової роботи («Юні кінооператори»/блогери, «Анімація» тощо). Створення: медіатеки, віртуального методичного кабінету, STEM- лабораторії, вчительських блогів/ відеоблогів. Організація та проведення екскурсій (типографія, міське телебачення, кіберполіція, інше).
2021проєктна робота на тему «Створення моделі шкільної медіаосвіти на принципах наскрізного навчання»;видання англомовного дайджеста;випуск шкільних новин;проведення педради на тему «Академічна доброчесність-запорука якісної освіти та сталого розвитку»;проведення майстер-класа «Створення навчального Caption video»2022створення віртуального методичного кабінета;організація гуртка «Мистецтво анімації»;проведення Дня інформації;франкомовний оn-line проєкт «Сніданок з Полин»;створення блогів вчителів2023створення медіатеки;створення STEM-лабораторіїпроведення тижня інформатики