"Нові підходи до забезпечення якості шкільної освіти"

Про матеріал
Матеріал може бути використаний при підготовці до педагогічних чи методичних рад в освітніх закладах, з метою аналізу сформованості та функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, самооцінки діяльності вчителів, стану викладання предметів які вивчаються відповідно річного плану роботи закладу в рамках експертизи виконання державного стандарту та формування ключових компетентностей під час проведення навчальних занять.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФАСИЛІТАЦІЙНА СЕСІЯТЕМА: «Нові підходи до забезпечення якості шкільної освіти»Підготувала директор НВК гімназія №11 м. Кам’янське. Наталія Рева

Номер слайду 2

НОРМАТИВНО – ПРАВОВА БАЗАІ ЕТАП

Номер слайду 3

КОМПОНЕНТИ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЗАКЛАДУ

Номер слайду 4

ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

Номер слайду 5

Розробити алгоритм дій щодо вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти в НВК гімназія №11 щодо формування інформаційно-цифрових компетентностей. МЕТА:

Номер слайду 6

ІІ ЕТАПБанк ідей. Метод «Брейнрайтінгу»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ІІІ ЕТАПАНАЛІЗ ДАНИХ і ІДЕЙМетод «GAP – аналізу»ДЕ ЗНАХОДИМОСЯ МИ?ЩО МИ ХОЧЕМО ЗМІНИТИ?ЧОГО МИ ХОЧЕМО ДОСЯГТИ?

Номер слайду 9

ІНФОРМАЦІЙНО–ЦИФРОВА КОМЕТЕНТНІСТЬ

Номер слайду 10

Структурні елементи інформаційно-цифрової компетентності:

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Найменування позиції Якісна оцінка позиціїВИСОКАДОСТАТНЯРІВЕНЬ, ЩО ВИМАГАЄ ПОКРАЩЕННЯНИЗЬКА1 Використання основних інформаційних технологій. УЧИТЕЛЬ    УЧЕНЬ   2 Використання хмарних платформ та гейміфікації на цих платформах. УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ   3 Використання технологій дистанційного навчання. УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ   4 Робота з інтерактивними та віртуальними дошками УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ   5 Уміння критично мислити. УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ    6 Здатність аналізувати інформацію ЗМІ УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ    7 Створення власного медіа продукту. УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ   8 Володіння методикою алгоритмічного мислення. УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ   9 Уміння працювати з базами даних. УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ    10 Уміння безпечно поводитись в інтернет-середовищіУЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ   11 Дотримання принципів академічної доброчесності (авторське право, інтелектуальна власність)УЧИТЕЛЬ   УЧЕНЬ   

Номер слайду 12

ВДСНGAP – аналіз розвитку інформаційно-цифрової компетентності в учнів

Номер слайду 13

https://digital-competence.eu/

Номер слайду 14

У дуже незначній міріНевеликою мірою. Меншою мірою

Номер слайду 15

Частково. Значною мірою. Певною мірою. У дуже великій мірі

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

ВДСНGAP – аналіз розвитку інформаційно-цифрової компетентності у вчителів

Номер слайду 19

ІV ЕТАПРОЗРОБКА ПЛАНУ ДІЙ

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Заходи щодо розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів закладу:

Номер слайду 22

Заходи щодо розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителів закладу: Дистанційна самоосвіта вчителя. Мотивувати вчителів щодо навчання на курсах Intel, Google, в Цифровій Академії, на освітніх платформах «Edera», «Prometheus», «Цифрова освіта», «Всеосвіта», «На урок», «Основа» тощо. Викладання предметів медіаосвітнього спрямування за рахунок варіативної складової навчального плану. Проведення засідань педагогічної ради з відповідною тематикою (наприклад, «Диджиталізація освітнього процесу-виклик часу», «Академична доброчесність - запорука якісної освіти та сталого розвитку», «Дистанційне навчання: проблеми та шляхи вирішення» тощо). Моніторингові дослідження щодо вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності. Розгляд даного питання на засіданні методичної ради, шкільних методичних об’єднань. Користування шкільним сайтом, сторінкою НВК гімназія №11 на фейсбуці. Активна участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН України. Створення власних медіапродуктів: Англомовний дайджест (щомісяця);Подкастів;Інтсайдерська відеопанель;Шкільні новини. Організація кружкової роботи («Юні кінооператори»/блогери, «Анімація» тощо). Створення: медіатеки, віртуального методичного кабінету, STEM- лабораторії, вчительських блогів/ відеоблогів. Організація та проведення екскурсій (типографія, міське телебачення, кіберполіція, інше).

Номер слайду 23

ДОРОЖНЯ КАРТА ЗАКЛАДУ ПО ФОРМУВАННЮ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Номер слайду 24

2021проєктна робота на тему «Створення моделі шкільної медіаосвіти на принципах наскрізного навчання»;видання англомовного дайджеста;випуск шкільних новин;проведення педради на тему «Академічна доброчесність-запорука якісної освіти та сталого розвитку»;проведення майстер-класа «Створення навчального Caption video»2022створення віртуального методичного кабінета;організація гуртка «Мистецтво анімації»;проведення Дня інформації;франкомовний оn-line проєкт «Сніданок з Полин»;створення блогів вчителів2023створення медіатеки;створення STEM-лабораторіїпроведення тижня інформатики

Номер слайду 25

V ЕТАПЗАКРИТТЯ СЕСІЇ

Номер слайду 26

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
12 квітня 2021
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку