ФАСИЛІТАЦІЙНА СЕСІЯ
Тема: Нові підходи до забезпечення якості шкільної освіти.
Підготувала
директор НВК гімназія №11
м.Кам’янське
Наталія Рева
І етап. Вступне слово
Відповідно Закону України «Про освіту» ст.41 в нашому закладі було розроблено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.
3 слайд. Запропоновані Законом складові фактично утворюють чотири напрями:
1) Освітнє середовище.
2) Систему оцінювання здобувачів освіти.
3) Педагогічну діяльність педагогічних працівників закладу.
4) Управлінські процеси.
Всі ці складові тема не однієї фасилітаційної сесії.
Ми сьогодні розглянемо одну із них, це: «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу.
4 слайд. З метою аналізу сформованості та функціонування внутрішньої системи проводилась самооцінка діяльності вчителів, стан викладання предметів яких вивчався відповідно річного плану роботи закладу в рамках експертизи виконання державного стандарту та формування ключових компетентностей під час проведення навчальних занять.
Зверніть увагу на діаграму, червоною лінією у нас показана пряма сталого розвитку компетентнісного підходу під час навчальних занять. Збір та аналіз отриманої інформації виявив поле проблем необхідних для знаходження нових підходів тобто трансформації внутрішньої системи оцінювання якості освіти.
Тому метою нашої сьогоднішньої зустрічі є: розробити алгоритм дій для вдосконалення системи оцінювання якості освіти, щодо формування інформаційно-цифрової компетентності та компетентності володіння державною мовою в НВК гімназія №11.
ІІ етап. Тому зараз пропоную вам перейти до створення « банку ідей» щодо реалізації поставлених завдань
Перед Вами стікери. Вам необхідно написати ідею, озвучити її та закріпити на дошці. Для максимально ефективної роботи пропоную об’єднатисямося в групи. (((((((ПРИДУМАТЬ СПОСІБ ОБ*ЄДНАННЯ В ГРУПИ))))
ІІІ етап. «Аналіз ідей»( робота в групах)
Тепер за допомогою GAP-аналізу (метод розриву) спробуємо визначитися:
1) Де знаходимося ми, що ми вже маємо?
2) Що ми хочемо покращити, змінити?
3) Чого хочемо досягти.
IV етап. На основі аналізу розробляємо «План дій».
І група за допомогою SWT-аналізу (теорія вирішення задач) будує та презентує «Триз карту».
ІІ група за допомогою методу колаборації створює колабораційну призму і презентує її.
В рамках експертизи виконання державного стандарту та формування ключових компетентностей під час навчальних занять.
В основі сучасного уроку лежить компетентностний підхід.
Результат відображається в діаграмі. Що ми бачимо? (Аналіз діаграми компетентнісного підходу).
Збір та аналіз отриманої інформації виявив поле проблем, необхідних для знаходження нових підходів (трансформації) внутрішньої системи якості освіти. Кожен із її компонентів має визначатися на якості діяльності вчителя і визначаючи різні напрями забезпечення ефективної роботи.
Сталий розвиток. Що нам потрібно зробити для максимального досягнення прямої сталого розвитку.
5 слайд.
Мета: Розробити алгоритм дій щодо вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти в НВК гімназія №11, формування інформаційно-цифрової компетентності та формування компетентності спілкування державною мовою.
V етап. Закриття сесії. Підведення підсумків.
Запропонувати план дій щодо вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти в НВК гімназія №11 на затвердження педагогічної ради.
Всім дякую!