Новітні підходи до введення та закріплення нового лексичного матеріалу на уроках англійської мови.

Про матеріал
Матеріал корисний для проведення майстер- класу з вчителями англійської мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Новітні підходи до введення та закріплення нового лексичного матеріалу на уроках англійської мови

Номер слайду 2

Прийом емоційного підтексту  «honey» (мед)?

Номер слайду 3

 Прийом додавання слова в активний словник З малюків варто брати приклад! 

Номер слайду 4

Прийом несвідомого навчання мовне середовище

Номер слайду 5

Прийом вивчення груп слів вчити слова за темами

Номер слайду 6

Прийом фразового вивчення мови найвживаніші фрази – до автоматизму

Номер слайду 7

Картки 

Номер слайду 8

Прийом асоціацій

Номер слайду 9

Прийом звукових асоціацій   style – стиль day – день computer – комп’ютер

Номер слайду 10

Метод асоціативних символів - сучасний високоефективний метод вивчення іноземної мови на початковому етапіМАС - мова рухів, жестів, міміки, мова нашого тіла. Діти виконують рухи й озвучують їх одночасно. Їм усе зрозуміло, тому що мова й рухи відбуваються симультанно.

Номер слайду 11

МАСВикористання ілюстративної наочності у вигляді малюнків, карточок, таблиць тощо дає хороший результат, адже в дітей добре розвинена зорова пам’ять. Якщо ж учитель скористається предметною наочністю (іграшки, реальні речі, макети) - ще краще, тому що учень може доторкнутися до них, узяти в руки, виконати будь-які інші дії, погратися з ними.

Номер слайду 12

МАС - ігровий метод. Навчання, основане на грі та фантазії, зовсім не обтяжує дитину, оскільки домінуючим у цьому віці є образне мислення. Це означає, що дитина відпочиває. Вона без втоми переосмислює велику кількість інформації. Отже, дитина вчиться, граючись. У цьому й полягає основна його перевага над традиційними формами навчання.

Номер слайду 13

МАС

Номер слайду 14

МАСучні початкової школи мають швидкі реакції в мовленні;біглий темп читання; вміють невимушено спілкуватися в будь-якій ситуації. Отже, в учнів сформований високий рівень комунікативної компетенції й розвинена позитивна мотивація до вивчення англійської мови відповідно до чинної програми.

Номер слайду 15

МАСвраховує всі фізіологічні особливості дітей; створює чіткі звукові образи й асоціації; дає можливість зберегти єдину для всіх дітей і мов поетапну послідовність мовного розвитку закладеної в дитині від народження лінгвістичної програми;створює атмосферу гри, вносить цікаві зміни в процес навчання, дає можливість перетворити нудне заучування лексичного матеріалу в розвагу;

Номер слайду 16

МАСзабезпечує свідоме вивчення лексичного матеріалу, оскільки є одним із найбільш ефективних способів семантизації слова для дітей молодшого віку;сприяє мимовільному запам’ятовуванню лексичного матеріалуhttp://innovatelogic.com/method_of_associated_symbols_opus.html

pptx
Додано
25 березня 2021
Переглядів
856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку