МАСВикористання ілюстративної наочності у вигляді малюнків, карточок, таблиць тощо дає хороший результат, адже в дітей добре розвинена зорова пам’ять. Якщо ж учитель скористається предметною наочністю (іграшки, реальні речі, макети) - ще краще, тому що учень може доторкнутися до них, узяти в руки, виконати будь-які інші дії, погратися з ними.
МАС - ігровий метод. Навчання, основане на грі та фантазії, зовсім не обтяжує дитину, оскільки домінуючим у цьому віці є образне мислення. Це означає, що дитина відпочиває. Вона без втоми переосмислює велику кількість інформації. Отже, дитина вчиться, граючись. У цьому й полягає основна його перевага над традиційними формами навчання.
МАСучні початкової школи мають швидкі реакції в мовленні;біглий темп читання; вміють невимушено спілкуватися в будь-якій ситуації. Отже, в учнів сформований високий рівень комунікативної компетенції й розвинена позитивна мотивація до вивчення англійської мови відповідно до чинної програми.
МАСвраховує всі фізіологічні особливості дітей; створює чіткі звукові образи й асоціації; дає можливість зберегти єдину для всіх дітей і мов поетапну послідовність мовного розвитку закладеної в дитині від народження лінгвістичної програми;створює атмосферу гри, вносить цікаві зміни в процес навчання, дає можливість перетворити нудне заучування лексичного матеріалу в розвагу;