Новітні підходи до введення та закріплення нового лексичного матеріалу на уроках англійської мови
Номер слайду 2
Прийом емоційного підтексту «honey» (мед)?
Номер слайду 3
Прийом додавання слова в активний словник З малюків варто брати приклад!
Номер слайду 4
Прийом несвідомого навчання мовне середовище
Номер слайду 5
Прийом вивчення груп слів вчити слова за темами
Номер слайду 6
Прийом фразового вивчення мови найвживаніші фрази – до автоматизму
Номер слайду 7
Картки
Номер слайду 8
Прийом асоціацій
Номер слайду 9
Прийом звукових асоціацій style – стиль day – день computer – комп’ютер
Номер слайду 10
Метод асоціативних символів - сучасний високоефективний метод вивчення іноземної мови на початковому етапіМАС - мова рухів, жестів, міміки, мова нашого тіла. Діти виконують рухи й озвучують їх одночасно. Їм усе зрозуміло, тому що мова й рухи відбуваються симультанно.
Номер слайду 11
МАСВикористання ілюстративної наочності у вигляді малюнків, карточок, таблиць тощо дає хороший результат, адже в дітей добре розвинена зорова пам’ять. Якщо ж учитель скористається предметною наочністю (іграшки, реальні речі, макети) - ще краще, тому що учень може доторкнутися до них, узяти в руки, виконати будь-які інші дії, погратися з ними.
Номер слайду 12
МАС - ігровий метод. Навчання, основане на грі та фантазії, зовсім не обтяжує дитину, оскільки домінуючим у цьому віці є образне мислення. Це означає, що дитина відпочиває. Вона без втоми переосмислює велику кількість інформації. Отже, дитина вчиться, граючись. У цьому й полягає основна його перевага над традиційними формами навчання.
Номер слайду 13
МАС
Номер слайду 14
МАСучні початкової школи мають швидкі реакції в мовленні;біглий темп читання; вміють невимушено спілкуватися в будь-якій ситуації. Отже, в учнів сформований високий рівень комунікативної компетенції й розвинена позитивна мотивація до вивчення англійської мови відповідно до чинної програми.
Номер слайду 15
МАСвраховує всі фізіологічні особливості дітей; створює чіткі звукові образи й асоціації; дає можливість зберегти єдину для всіх дітей і мов поетапну послідовність мовного розвитку закладеної в дитині від народження лінгвістичної програми;створює атмосферу гри, вносить цікаві зміни в процес навчання, дає можливість перетворити нудне заучування лексичного матеріалу в розвагу;
Номер слайду 16
МАСзабезпечує свідоме вивчення лексичного матеріалу, оскільки є одним із найбільш ефективних способів семантизації слова для дітей молодшого віку;сприяє мимовільному запам’ятовуванню лексичного матеріалуhttp://innovatelogic.com/method_of_associated_symbols_opus.html