Новий Заповіт (Євангеліє). Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів

Про матеріал
Мета: - продовжити знайомство з Біблією, ознайомити з відмінністю між Старим Заповітом та Новим Заповітом; - познайомити зі змістом окремих євангельських притч; - поглибити знання учнів про притчу; - розвивати логічне мислення та увагу; - виховувати повагу до християнського вчення та прагнення до високих моральних ідеалів.
Перегляд файлу

 

Тема. Новий Заповіт (Євангеліє). Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів

Мета: - продовжити знайомство з Біблією, ознайомити з відмінністю між Старим Заповітом та Новим Заповітом;

  •    познайомити зі змістом окремих євангельських притч;
  •    поглибити знання учнів про притчу;
  •    розвивати логічне мислення та увагу;
  •   виховувати повагу до християнського вчення та прагнення до високих моральних ідеалів.

Обладнання: Біблія (видання для дітей); ілюстрації до біблійних оповідей.

Тип уроку: засвоєння нових знань і формування на їх основі вмінь та навичок учнів.

І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця.

(Євангеліє від Іоана. 14)

ХІД УРОКУ

  1.    Актуалізація опорних знань

1. Експрес-опитування:

  •    Чому Біблія має таку назву?
  •    Що ви знаєте про час появи Біблії?
  •    Ким і якими мовами вона писалася?
  •    З яких частин складається Біблія?
  •    Що таке притча?
  •    Що таке алегорія?
  •    Які життєві цінності підносяться в Книзі книг?
  1.    Мотивація навчальної діяльності

Під час знайомства з Біблією ви зазначили, що серед життєвих орієнтирів, які визначає книга, є такі поняття як порядність, відповідальність за свої вчинки, чесність, відданість Богові та любов. Слово «любов» у Біблії асоціюється з іменем Ісуса Христа, який став проповідником нової віри - християнства. Саме він закликав відмовитись від будь-якої помсти й закликав любити ближнього свого як самого себе. Про життя та смерть Ісуса Христа, його вчення і послідовників розповідається в Новому Заповіті, з яким ми сьогодні будемо знайомитись.

Ш. Вивчення нового матеріалу

1.Словникова робота.

                                     Біблія — книги.

Заповіт (Завіт) - Союз.

Ісус - спаситель.

Христос - месія.

Євангеліє - блага звістка.

2.Загальні відомості про Євангелія.

Євангеліє у християнстві — головна частина Нового Заповіту, який, в свою чергу, є частиною Біблії. Євангеліє містить розповіді про Ісуса Христа, його життя, вчення, смерть і воскресіння. Християнською церквою канонізовано (оголошено священними і включено до Нового заповіту) чотири Євангелії:

  •               Євангелія від Матвія
  •               Євангелія від Марка
  •               Євангелія від Луки
  •               Євангелія від Івана

З точки зору багатьох спеціалістів, канонічні Євангелія, котрі було визнано дуже рано, відрізняються від апокрифів по-перше, своєю простотою та правдивістю, по-друге, мають найдавніше походження, по-третє, містять догматичну й моральну чистоту віровчення, по-четверте, підкріплені авторитетом апостолів або їхніх безпосередніх учнів.

Христос навчав людей притчами: «Відкрию у притчах уста свої, розповім таємниці від почину світу». З деякими із притч ми сьогодні ознайомимося.

3.Читання та аналіз євангельських притч.

  •  Притча про сіяча (Євангеліє від Матвія; 13:1-23).
  •      Чому Христос говорив притчами?
  •      У чому суть притчі про сіяча?
  •     Укажіть приклади алегорій у притчі.

Доведіть, що дана розповідь дійсно є притчею.

  • Притча про зазублену вівцю й загублену драхму (Євангеліє від Луки; 15: 1- 10).
  •     Укажіть приклади алегорій у притчі.
  •     У чому суть даної причті?
  • Як саме Христос відповідає на слова дорікання з боку фарисеїв та книжників?
  • Чому Христос підкреслює, що і людина, і Бог однаково радіють, що загублене було знайдено?
  • Притча про блудного сина (Євангеліє від Луки; 15:11-32).
  •     Чи правильно вчинив батько, відпустивши сина?
  •     Чому батько простив молодшого сина?
  •     Як ви розумієте слова батька про сина: «Був мертвий і ожив»?
  •     Що могло б статись, якби батько сина не простив?
  •     Який висновок із цієї притчі ми можемо зробити для себе?
  •     Чи перші дві притчі допомагають зрозуміти суть викладеного у третій?
  1.      Рефлексія
  1.    Завершити речення:
  •     «Притча-це...»
  •     «Найвідоміші біблійні притчі належать...»
  •     «Своїми притчами Христос навчав...»
  •     «Із євангельських притч для себе ми можемо взяти...»
  •     «Згідно християнської моралі сенс людського життя полягає в тому, щоб...»
  1.    Підсумки уроку.
  1.        Домашнє завдання. Прочитати притчі про гірчичне зерно (Євангеліє від Матвія; 13) та про бідного самаритянина (Євангеліє від Луки; 10), підготувати їх переказ (для всіх учнів); підготувати повідомлення про втілення біблійних сюжетів у творах мистецтва (для окремих учнів).
docx
Додано
19 лютого 2022
Переглядів
3681
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку