Пропоную тестову діагностичну роботу з математики,складеною у відповідності з типовими освітніми програмами НУШ.
Діагностувальна робота з теми
« Нумерація багатоцифрових чисел», 4 клас, І семестр НУШ
Прізвище, ім’я___________________________________________________
Дата____________________________________________________________
________________________ - шість тисяч двісті сімдесят п’ять.
________________________ - сорок одна тисяча тридцять.
________________________- 27 одиниць другого класу і 142 одиниці першого класу.
________________________- сімдесят тисяч шість.
45 338 45 833 73 020 73 200
70 615 7 615 98 300 89 300
87 320 =_________________________________________________________
50 679 =_________________________________________________________
(50 138 + 1 443) + 22 207 = 7 · 38 - 167=
72 : 6 : 4= 30 · 100 : 10=
5. Розв’яжи рівняння.
2508 – Х = 964 В : 7 = 140
340 см = _ м _ см 14 дм = _ м _ дм
2 м : 5 = 1 м – 7 дм =
Тетянка може зробити 18 прикрас за 2 години роботи,а Оленка за 3 години.За скільки годин спільної роботи дівчатка зроблять 30 таких прикрас?
Дівчатка |
Продуктивність праці |
Час роботи |
Кількість прикрас |
Тетяна |
|
2 год. |
18 |
Оленка |
|
3 год. |
Так само |
Тетянка і Оленка Разом |
|
? |
30 |
Самооцінювання
Завдання були дуже легкі |
Завдання були легкі |
Не знаю |
Необхідна була допомога |
|
|
|
|
Бланк аналізу діагностувальної роботи з математики
|
№п/п
|
В.р. |
Д.р. |
С.р. |
П.р. |
читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
1, 2, 3 |
|
|
|
|
володіє навичками додавання i віднімання, множення i ділення чисел |
4 |
|
|
|
|
читає i записує математичні вирази, у тому числі зi змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зi змінною |
5 |
|
|
|
|
аналізує текст задач створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує, перевіряє розв'язок |
7, 8 |
|
|
|
|
розпізнає, будує геометричі фігури, конструює об'екти з геомеричних фігур |
|
|
|
|
|
використовує для вимірювання величин одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
6 |
|
|
|
|