Нумерація багатоцифрових чисел

Про матеріал

Пропоную тестову діагностичну роботу з математики,складеною у відповідності з типовими освітніми програмами НУШ.

Перегляд файлу

                                              Діагностувальна робота з теми

« Нумерація  багатоцифрових чисел», 4 клас, І семестр НУШ

 

Прізвище, ім’я___________________________________________________

Дата____________________________________________________________

 

  1. Запиши цифрами числа.

________________________ -  шість тисяч двісті сімдесят п’ять.

________________________ - сорок одна тисяча  тридцять.

________________________-  27 одиниць другого класу і 142 одиниці першого класу.

________________________-  сімдесят   тисяч шість.

 

  1. Порівняй числа.

45 338         45 833                                          73 020         73 200

 

70 615         7 615                                            98 300         89 300

 

  1. Запиши як суму розрядних  доданків.

87 320 =_________________________________________________________

 

50 679 =_________________________________________________________

 

  1. Обчисли.

(50 138 + 1 443) + 22 207 =                               7 · 38  - 167=

https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg                                 https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg

72 : 6 : 4=                                                       30 · 100 : 10=

                                    5. Розв’яжи рівняння.

2508 – Х = 964                                                          В : 7 = 140

https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg                                              https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg

  1. Виконай завдання

     340 см = _ м _ см                                   14 дм = _ м _ дм

         2 м  : 5   =                                                 1 м – 7 дм  =

 

  1. Задача.

 

Тетянка може зробити 18 прикрас за 2 години роботи,а Оленка за 3 години.За скільки годин спільної роботи дівчатка зроблять 30 таких прикрас?

 

Дівчатка

Продуктивність праці

   Час роботи

Кількість прикрас

Тетяна

              

   2 год.

    18

Оленка

              

 3 год.

Так само

Тетянка і Оленка

Разом

              

     ?

      30

 

 

 

 

 

 

https://catherineasquithgallery.com/uploads/posts/2021-02/1613706293_82-p-fon-dlya-prezentatsii-kletka-99.jpg

 

 

 

 

                                                Самооцінювання

 

Завдання були дуже легкі

Завдання  були легкі

Не знаю

Необхідна була допомога

 

 

 

 

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк аналізу  діагностувальної роботи з математики

 

 

№п/п

 

   В.р.

    Д.р.

   С.р.

   П.р.

читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

1, 2, 3

 

 

 

 

володіє навичками додавання i віднімання, множення i ділення чисел

 

4

 

 

 

 

читає i записує математичні вирази, у тому числі зi змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зi змінною

 

5

 

 

 

 

аналізує текст задач створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує,  перевіряє розв'язок

 

 7, 8

 

 

 

 

розпізнає, будує геометричі фігури, конструює об'екти з геомеричних фігур

 

 

 

 

 

використовує для вимірювання величин одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для               вимірювання

 

       6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку