Вправи на закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач.

Про матеріал
Тема . Вправи на закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач. Мета: Формування ключових компетентностей : вміння вчитися –організовувати своє робоче місце, планувати свої дії; доводити роботу до кінця; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі; здоров’язбережувальної- володіти навичками особистої гігієни і самообслуговування; предметних компетентностей: формувати обчислювальні навички табличного множення; актуалізувати розуміння сутності арифметичної дії множення, розуміння переставного закону множення; дослідити складену таблицю множення числа; вчити застосовувати табличні результати під час виконання вправ на обчислення; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час виконання завдань; стимулювати інтерес до математики, формувати дружні взаємини у класному колективі, викликати відчуття радості пізнання.
Перегляд файлу

Тема .  Вправи на закріплення таблиці множення числа 5.

            Розв’язування задач.

 

Мета: Формування ключових компетентностей :

вміння вчитися –організовувати своє робоче місце, планувати свої дії; доводити роботу до кінця;

загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;

соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі; здоров’язбережувальної- володіти навичками особистої гігієни і самообслуговування;

предметних компетентностей:  формувати обчислювальні навички табличного множення; актуалізувати розуміння сутності арифметичної дії множення,  розуміння переставного закону множення; дослідити складену таблицю множення числа; вчити застосовувати табличні результати під час виконання вправ на обчислення; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час виконання завдань; стимулювати інтерес до математики, формувати дружні взаємини у класному колективі, викликати відчуття радості пізнання.

Матеріали та обладнання: презентація, картки для роботи в парах і групах; картки для самооцінювання, цеглинки лего.

Тип уроку: формування компетентностей.

                                                          

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент. (Слайд 1)

 Міркуємо – швидко!

 Відповідаємо – правильно!

   Лічимо – точно!

   Пишемо – гарно! .

 (Слайд 1)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. (Слайд 2)

Темою уроку є «Вправи на закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів».

 (Слайд 2)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

(Слайд3)

 

1. Гра «Хто швидше»

Полічи звуки [а] у словах:

-         калина;

-         апаратура;

-         барабан.

-          

(Слайд4)

2. Гра «Полічи букви в українському алфавіті». Запиши

3. Каліграфічна хвилинка з логічним навантаженням. Назвати і записати найближчі числа, які є результатами табличного множенна на 5.

 

 

(Слайд5)

3. Технологія «Кола Ейлера-Венна»

Знайди спільне ділене.

 

ІV. Формування компетентностей

(Слайд6)

1.Технологія « Кубування»

Учні кидають куб і виконують завдання (усно)

2. Технологія «Щоденні 3»

(Слайд 7)

 

-         Робота самостійно:  допиши результати  добутку чисел і 5;

-         робота в парах:  встав пропущені числа;

-         робота в групах: обчисліть вирази і складіть пазли.

3. Робота над задачею

(Слайд 8)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Фізхвилинка

(Слайд 9)

Ми цеглиночку візьмемо,

Руханочку проведемо.

Синя в ручках – покружляєм,

З жовтою – поприсідаєм.

Голубенька у руках –

Політаєм, як той птах.

Вже зелену брати час,

Бо робота є у нас.

 

5. Робота з підручником

(Слайд 9)

Задача708, 709(усно).

 

 

V. Підсумок

(Слайд 9)

1.Технологія «Мікрофон»

- Які особливості таблиці множення числа 5 ви запам’ятали?

   •усі добутки закінчуються на 0 чи 5;

   •якщо 5 помножити на парне число, добуток закінчується на 0; 

   •якщо 5 помножити на непарне, то добуток закінчується на 5.

 

 

 

 

 

(Слайд 9)

2. Технологія «Мозковий штурм»

Вставте пропущені числа. Це число збільшити у 5 разів

 

(Слайд 10)

 

3. Рефлексія. Самооцінювання

4. Робота із замальовкою.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку