НУШ 1 клас Мовно-літературна галузь. Тема "Закріплення звукового значення букви «і». Буква «і» як окреме слово."

Про матеріал
ОР: з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; відповідає на запитання за змістом; розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався; сприймає зміст і форму простих медіапродуктів, бере участь в їх обговоренні; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які приголосні звуки; відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; розрізняє звуки і букви; має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; має уявлення про речення; визначає кількість слів у реченні; збагачує активний словник; має уявлення про слово і.
Перегляд файлу

Навч.гр. Читання    Дата 08.10

ОР: з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; відповідає на запитання за змістом; розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався; сприймає зміст і форму простих медіапродуктів, бере участь в їх обговоренні; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які приголосні звуки; відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; розрізняє звуки і букви; має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; має уявлення про речення; визначає кількість слів у реченні; збагачує активний словник; має уявлення про слово і.

Хід уроку:

Хід уроку:

І. Ок

Хто молодці? Ми.

Хто активні? Ми.

Хто працьовиті? Ми.

Хто наполегливі? Ми.

 

Сьогодні ми будемо подорожувати нашою Україною.

Але на чому ми ж будемо здійснювати свою подорож?

Ви дізнаєтеся, коли складете пазли. (Літак)

Чому саме літак? (Припущення дітей.)

Так. Бо літаком найшвидше, а у нас часу обмаль, лише один урок.

То ж працюватимемо на повну, докладемо максимум зусиль.

Бажаю вам успіху!

ІІ. АОЗ

  1. Артикуляційні вправи.

Яка тема нашого тижня? (Батьківщина. Україна, рідна земля.)

А чи багато в Україні пташок? Так, тож покажіть співучу пташку.

Яка комаха найпрацьовитіша? (Бджола.) Покажіть бджілку.

З бджолою порівнюють працьовитих українців.

Чистомовки

«Наша Батьківщина»

Ке – ке – ке – там де море глибоке

Пи – пи – пи – де широкі степи

На – на – на – там є наша Батьківщина

Ко – ко – ко – де іскриться сонечко

Ер – ер – ер – де віє ласкавий вітер

Ця – ця – ця – на горах столиця

ЇНа – їна – їна – там є наша Україна

Ви молодці. Вмощуйтеся в кріслах літака й полетіли.

  1. Опитування

З чого складається мовлення? (Із речень.)

З чого складається речення? (Зі слів.)

Скільки слів може бути в реченні? (1 і більше.)

На що ми ділимо слова? (На склади.)

Скільки складів може бути в слові? (1 і більше.)

Як називається склад, що ми вимовляємо з більшою силою голосу? (Наголошений.)

Які звуки є в українській мові? (Голосні й приголосні.)

Приголосні бувають… (тверді й мякі.)

Якими фішками вони позначаються?

Підсумок.

Будьте активнішими. Бо літак не зможе нас доправити до призначеного місця.

  1. Робота зі словом

Яким видом транспорту ми подорожуємо? (Літак.)

Вимовте слово

поділіть на склади

поставте питання

наголос

послідовне називання звуків

коротка характеристика

добір фішки     

  1. Складання речення

Я змайстрував літак.

 «Жива» схема. + доповнення речення (Який літак ти змайстрував?)

  1. Повторення вивченого на попередньому уроці

З якими звуками ми знайомилися на попередніх уроках?

Це голосний чи приголосний звук? Доведіть. Якою фішкою ми його позначаємо?

Якою буквою він позначається? Де живе буква «…»?

Назвіть слова зі звуком [а], [о], [і].

Молодці! Памятаймо, якщо старанно будемо працювати, то нам вдасться долетіти до славетного міста…

Фізкультхвилинка. Літачок з LEGO

ІІІ. ПТ

Діти, є дві літери велика й маленька. Обидві живуть у словах. Але навіщо ж нам велика літера?

Так, щоб написати імя, для початку речення.

ІV. Вивчення теми

  1. Робота з підручником.

Розгляньте малюнок.

Хто зображений на малюнку? Що вони роблять? Дайте їм імя, яке розпочинатиметься на літеру І.

Іван, Іра

О, пілот літака передає мені, що нам потрібно закодувати інформацію.

Моделювання слів

І-0-      І-а

Скільки звуків? Скільки голосних, приголосних.? З якої літери ми пишемо імена?

Підсумок. Проблемне питання

А чи може бути слово з одного звука? (Так. І такі слова є в українській мові.)

Одне з них – і.

  1. Робота за ілюстраціями

Мама і донька

Тато і син

Бабуся і дідусь тощо

Підсумок.

В нашій мові є слово і.

Наведіть свої приклади, використовуючи предмети, що навколо вас.

 

Фізкультхвилинка

 

V. Закріплення

У пілота проблема. Щоб рухатися далі…

Потрібно прочитати закодовану інформацію. Допоможемо?

Читання , Б.с, 43

Робота зі словом

Кому ми щойно допомогли?

Промовте слово

поділіть на склади

поставте питання

наголос

послідовне називання звуків

коротка характеристика

добір фішки     LEGO

Перевірка.

 

РЗМ

Ви так гарно працюєте, так швидко час летить, ось ми у столиці України. А хто знає, як називається столиця України? Київ.

Перегляд відео про Київ.

Аналіз відео.

Ми переглянули відео чи прослухали вірш?

Відео про місто чи село?

А про яке місто ми переглянули відео?

Чи був музичний супровід у відео?

В яку пору року ви побачили Київ?

В яку пору доби?

Чи протікає річка через місто Київ?

Яка?

Що ще цікавого ви побачили на відео? (Міст, церкву, фонтан, памятник, багато транспорту тощо)

Як ви вважаєте, хто є автором відео? (Припущення дітей.)

Підсумок.

Наша Батьківщина – …

Київ – столиця…

Через Київ тече …

 

Ну нам вже час повертатися назад. Зробіть літака (артикуляція)

Ну ось ми в класі. Розкажіть для Івана та Ірини, де ви були, і що бачили.

Діти пошепки переповідають побачене.

 

VІ. Рефлексія

А якби ми вміли вже писати, то з якої букви написали б імена? (З великої.)

А чи знадобляться зі знання вам у житті? Де?

У мене є для вас листівки з Києва.

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку