Самостійна робота
Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом.
Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням.
1. Виділіть головні члени в кожному реченні. (4 бали)
1. Іде запорожець на великий ярмарок. 2. Одяг на ньому сяє. 3. Шапка на запорожцеві оксамитна. 4. За козаком швидко їдуть вершники. 5. Попереду на довгогривому коні сидить сивий козак з вусами. 6. На боці висить черкеська шабля. 7. Козак тримається по-молодецькому.
2. Визначте види речень за метою висловлення та за емоційним забарвленням.(4 бали)
1. Небо заступило хмари. 2. Народ мій завжди буде! 3. Ніхто не перекреслить мій народ! 4. Дівчата, підберіть викопані буряки. 5. Дороги веселі, пливіть повз оселі! 6. Біль породжує гнів?! 7. Пиріг пече мати. 8 . Учні, виконуйте завдання!
3. Складіть 2 речення з одним головним членом (перше – з головним членом підметом, друге – з головним членом присудком ). Над кожним словом надпишіть частину мови. (4 бали)
Самостійна робота
Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом.
Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням.
1. Виділіть головні члени в кожному реченні. (4 бали)
1. Іде запорожець на великий ярмарок. 2. Одяг на ньому сяє. 3. Шапка на запорожцеві оксамитна. 4. За козаком швидко їдуть вершники. 5. Попереду на довгогривому коні сидить сивий козак з вусами. 6. На боці висить черкеська шабля. 7. Козак тримається по-молодецькому.
2. Визначте види речень за метою висловлення та за емоційним забарвленням.(4 бали)
1. Небо заступило хмари. 2. Народ мій завжди буде! 3. Ніхто не перекреслить мій народ! 4. Дівчата, підберіть викопані буряки. 5. Дороги веселі, пливіть повз оселі! 6. Біль породжує гнів?! 7. Пиріг пече мати. 8 . Учні, виконуйте завдання!
3. Складіть 2 речення з одним головним членом (перше – з головним членом підметом, друге – з головним членом присудком ). Над кожним словом надпишіть частину мови. (4 бали)
Самостійна робота
Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом.
Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням.
1. Виділіть головні члени в кожному реченні. (4 бали)
1. Іде запорожець на великий ярмарок. 2. Одяг на ньому сяє. 3. Шапка на запорожцеві оксамитна. 4. За козаком швидко їдуть вершники. 5. Попереду на довгогривому коні сидить сивий козак з вусами. 6. На боці висить черкеська шабля. 7. Козак тримається по-молодецькому.
2. Визначте види речень за метою висловлення та за емоційним забарвленням.(4 бали)
1. Небо заступило хмари. 2. Народ мій завжди буде! 3. Ніхто не перекреслить мій народ! 4. Дівчата, підберіть викопані буряки. 5. Дороги веселі, пливіть повз оселі! 6. Біль породжує гнів?! 7. Пиріг пече мати. 8 . Учні, виконуйте завдання!
3. Складіть 2 речення з одним головним членом (перше – з головним членом підметом, друге – з головним членом присудком ). Над кожним словом надпишіть частину мови. (4 бали)
Самостійна робота
Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом.
Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням.
1. Виділіть головні члени в кожному реченні. (4 бали)
1. Іде запорожець на великий ярмарок. 2. Одяг на ньому сяє. 3. Шапка на запорожцеві оксамитна. 4. За козаком швидко їдуть вершники. 5. Попереду на довгогривому коні сидить сивий козак з вусами. 6. На боці висить черкеська шабля. 7. Козак тримається по-молодецькому.
2. Визначте види речень за метою висловлення та за емоційним забарвленням.(4 бали)
1. Небо заступило хмари. 2. Народ мій завжди буде! 3. Ніхто не перекреслить мій народ! 4. Дівчата, підберіть викопані буряки. 5. Дороги веселі, пливіть повз оселі! 6. Біль породжує гнів?! 7. Пиріг пече мати. 8 . Учні, виконуйте завдання!
3. Складіть 2 речення з одним головним членом (перше – з головним членом підметом, друге – з головним членом присудком ). Над кожним словом надпишіть частину мови. (4 бали)